Itse en laita höitä mihinkä järjestykseen, koska kukaan heistä ei oo ykkönen. Ykkösestä alaspäin kaikkihan on tyyliin "kohajotenki".
Niin minäkään en tiedä ykkösestä, mutta kakkoseen voisin laittaa...
Itse en laita höitä mihinkä järjestykseen, koska kukaan heistä ei oo ykkönen. Ykkösestä alaspäin kaikkihan on tyyliin "kohajotenki".
Ilosaaressa en ole nähnyt, mutta Ruisrockin ja Qstockin keikat näin. Aika ihana.
Joo mehän ollan ihan BFF-kamaa keskenään. Jöy. :)
Mites Meikku, käykö arsulle huomenna kylmät kun Blackpool tulee kylään ? Vanha hakan mies näyttäs olevan vireessä hehe
Niin minäkään en tiedä ykkösestä, mutta kakkoseen voisin laittaa...
Hetkinen, siis olen keskustellu anatsun kanssa netissä, joka on nähny Jenni Vartiaisen livenä ja tykkäs. Voinko kohta siis mennä "melkein sukua julkkikselle" ketjuun?
..niin ja ovat twitter-sussuja.
Joko nakit on´liedellä
Kattoko kukaan tänään Teemalta sitä Venäjähommaa sen näyttelijä Villen matkassa? Jumalauta on ne Venäläiset kovaa jengii ku tekivät pirtunakkeja :D
No mut lopetetaan edellinen aihe ja jaetaan mitalit.. 1. Laura 2. Jenni 3. Johanna
Paska järjestys!
Paska järjestys!
Haha! :) Sun mielestä se ois ollu 1. Johanna 2. Jenni 3. Laura . . . mut katos ystäväiseni, näin se vaan menee.. Joskus on katsottava totuutta silmiin..
No mut lopetetaan edellinen aihe ja jaetaan mitalit.. 1. Laura 2. Jenni 3. Johanna
Sairaalla tasolla ollaan, kun mitaleita jaetaan jo tukiaisten siskoksille. Se on ilmeisesti se tukholman otus, jonka rankkasit ykköseksi.
Olin beachilla nyt illalla uimassa ja nautin siellä simmaamisen jälkeen yhden 5,4% San Miguel Especial 33cl. Sen jälkeen lasillinen italialaista punaviiniä safkan yhteydessä kunnes futiksen lomassa pari kpl 50cl 4,7% A.le Coq Gold. Nyt voiton kunniaksi yksi tai kaksi Paulaner Hefe-Weizenia. Sitten pakko mennä ottaa zetaa palloon, kun tosiaan tuo meressä uiminen on väsyttävää puuhaa.
Ei ole kalsarit jalassa, vaan saksalainen pyjama.
Olin beachilla nyt illalla uimassa ja nautin siellä simmaamisen jälkeen yhden 5,4% San Miguel Especial 33cl. Sen jälkeen lasillinen italialaista punaviiniä safkan yhteydessä kunnes futiksen lomassa pari kpl 50cl 4,7% A.le Coq Gold. Nyt voiton kunniaksi yksi tai kaksi Paulaner Hefe-Weizenia.
TKL kyyditsee ja kalsarikännit muuttuivat hetkeksi farkut jalassa kylille-känneiksi. Toki pari tuntia ja paluu ruotuun.
Pahoittelen sieluni heikkoutta
kunnes futiksen lomassa pari kpl 50cl 4,7% A.le Coq Gold.
En tiedä mitä nämä palsta ruokapoliisit ovat mieltä, mutta täällä vedetään välipalaksi Pirkan kirsikkatomaatteja ja ruokajuomana karhun kolmonen, nom nom nom ;)
Hyvä ja terveellinen vaihtoehto! Kirsikkatomaatti on hyvin monipuolinen raaka-aine jota vit hyödyntää niin salaateissa kuin esimerkiksi pastoissakin. Mielikuvitus on rajana, kirsikkatomaatti sopii myös hyvin ns. koristeeksi ravintola-annoksiin tms.
Kuis huiskii? Miltä se maistuu?
Se Karhu..?