Kalsarikänniketju

  • 5 218 115
  • 66 665

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ei tästä tule mitään. Joka ilta on pakko vetästä se 12-päkki kaljaa. Mikähän siinäkin on. Laatikollista ei uskalla ostaa kerralla.

Tänään oli sen verran krapulaa, että joskus viiden jälkeen vasta pääsin sängystä ylös. Noin kahdeksan aikoihin pystyin ensimmäistä kertaa tälle päivälle syömään ja silloinkin vain vähän. Kymmeneltä sitten vetäsin sen perus big macin. Tossa illalla tein myöskin noin puolentoista tunnin kävelylenkin keskustassa ja kaljaa tietenkin join siinä samalla.

Noh. Luultavasti keskiviikkona menen taas Tallinnaan ja siellä sitten tietenkin ilo on irti.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Joo ei tästä tule mitään. Joka ilta on pakko vetästä se 12-päkki kaljaa. Mikähän siinäkin on. Laatikollista ei uskalla ostaa kerralla.

Tuttu tunne. Itse tosin en kaljaa juo, mutta about 12-13 päivän aikana olen ollut täysin selvänä 3-4 päivää. En sitten tiedä mikä tässä on.. Ehkä se on tää elämän tilanne ja kesä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuttu tunne. Itse tosin en kaljaa juo, mutta about 12-13 päivän aikana olen ollut täysin selvänä 3-4 päivää. En sitten tiedä mikä tässä on.. Ehkä se on tää elämän tilanne ja kesä.
Sama juttu. Kesässä on kyllä jotain jännää, ehkä tämä kuumuus vituttaa tai jotain, en mä tiedä. Ja muutenkin on stressiä kun muijakaveri on kiukutellut koko vuoden, ja lisäksi yhdestä asiasta pitäisi valittaa ainakin eduskunnan oikeusasiamiehelle, mutta vissiinkin stressin ja jonkin sortin masennuksen takia sitä vaan laiskottaa. Tässä kuussa kuitenkin pitäisi noiden molempien asioiden hieman selvitä, joten sitä odotellessa on kiva ottaa tätä kaljaa.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Sama juttu. Kesässä on kyllä jotain jännää, ehkä tämä kuumuus vituttaa tai jotain, en mä tiedä. Ja muutenkin on stressiä kun muijakaveri on kiukutellut koko vuoden, ja lisäksi yhdestä asiasta pitäisi valittaa ainakin eduskunnan oikeusasiamiehelle, mutta vissiinkin stressin ja jonkin sortin masennuksen takia sitä vaan laiskottaa. Tässä kuussa kuitenkin pitäisi noiden molempien asioiden hieman selvitä, joten sitä odotellessa on kiva ottaa tätä kaljaa.

Meitsiä on masentanut 5-7 vuotta. Vaihdellen lievästä ja olemattomasta vaikeaan ja todella vaikeaan. Jostain kummasta sitä aina repii itseensä voimaa ja on näinkin kauan jaksanut. Naiset nyt tuntuvat aina aiheuttavan stressiä, ainakin exän kanssa se tuli tutuksi. Mutta toivotaan parasta ja eiköhän ne teidän asianne pikku hiljaa selviä johonkin suuntaan. Epävarmuus on pahasta.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Työt menee sen verran vituiksi ja tekemistä riittäisi enemmän päivää kohti kuin vuorokaudessa on tunteja. Tänään olen oikeutettu rentoutumaan ja nollaamaan oluen voimin. Sielun veljet soi winampista ja pafin pokerissa aika kuluu ohivedoille kiroten. Kips kips.
 

J.Petke

Jäsen
Känni ehkä väärä termi mutta tänään täytyy tehdä testikierros kun kaveri toi eilen 5 litraa aitoa alkuperäistä sahtia ja kuulemma parista lasistakin saa pienen pöhnän päälle.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Känni ehkä väärä termi mutta tänään täytyy tehdä testikierros kun kaveri toi eilen 5 litraa aitoa alkuperäistä sahtia ja kuulemma parista lasistakin saa pienen pöhnän päälle.

No ehkä alkuasetelmien mukaan känni on altavastaaja, mutta ota ne pari lasillista ensin ja katso sitten erätauolla tilanne. Jos sitä on 5 litraa, niin ei se väärin ole, jos sitä huomenna olisikin vähän vähemmän.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Terve vaan kaikille. Kaverit ja asumuserovaimo vituttaa niin huolella, että katsoin parhaimmaksi juoda itseni mukavaksi. Oluella aloitellaa perinteisesti, katellaa illemmalla mihin tie vie väkevien perässä. Joko täällä kohta alkaa se juutuubi-levyraati? Mä voin olla vieraileva mölli; Virtaseksi olen liian nuori, Liinamaaksi liian mies, Klasuksi liian maalikko ja Kaivannoksi en ole tarpeeksi pitkätukkainen tai ärsyttävä.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
No perkele, jos kaikki ovat palanneet töihin tai muuten vaan selvinpäin heiluvat, nii pidetään sitten yksin levyraatia. Juotu on vissiin 15 ja tämä kuulostaa koko ajan paremmalle.
 

Käppyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Vapaapäivää vietellään san miguelia nauttien ja tällä hetkellä Hectoria kuunnellen. Huomenna tosin olisi iltavuoroon meno, mutta eiköhän se tästä...
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Joo elikkä siirryin tälle puolelle tuolta tyhjästä hotellin baarista. Tuleehan tämäkin samalla koettua: Kalsarikänni hotellihuoneessa! Saatan jopa juoda minibaarin tyhjäksi, pikaisella laskennalla se on alle 50e, jos ei syö suklaita..
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Että lomapäivää! Röyh. On hienoa juoda olutta keskellä päivää, hajotkaa töissä olevat, kohotan teille Sandels-tölkkiäni ja jatkan leppoisaa eloani. Marssin kohta pihakeinuun lueskelemaan, taistelemaan barbaarimaisten hyönteisten kanssa elintilasta, niitä huidon Ratto-lehteni kanssa ja katselen ohikulkevia hameenhelmoja ja kauniisti kohoilevia paidanrintamuksia.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Että lomapäivää! Röyh. On hienoa juoda olutta keskellä päivää, hajotkaa töissä olevat, kohotan teille Sandels-tölkkiäni ja jatkan leppoisaa eloani. Marssin kohta pihakeinuun lueskelemaan, taistelemaan barbaarimaisten hyönteisten kanssa elintilasta, niitä huidon Ratto-lehteni kanssa ja katselen ohikulkevia hameenhelmoja ja kauniisti kohoilevia paidanrintamuksia.

Nyt on oikeat otteet!
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Noniin, emäntä lähti käymään vaihteeksi vanhempiensa luona, joten minä käytän luonnollisesti tilaisuuden hyväkseni. Koulukin alkoi pitkästä aikaa ja monen vuoden tauon jälkeen tuntuu melkoisen oudolla olla "tuolla puolella" penkkiä. Kerkesin tuosta alkuvuodesta armeijasta päästyäni olemaan jo yläasteen puolella kouluavustajana, joten pääsi katsomaan muistakin silmistä tuota opiskelua kuin oppilaan näkökulmasta. Hyvää kalsaria kolleegoille! KOFFlla mennään ja kai tuossa Leijonaakin aukaistaan jossain vaiheessa iltaa..

Ilta lähtee tällä biisivalinnalla:


Petri Nygård - Mä oon hevari
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Pelottavan hiljaista tuntuu olevan, onko kaikki viettämässä jotain perheiltaa? Onko kalsaroijat kuolemassa jopa sukupuuttoon? Ken tietää. Eiköhän täällä pari tuntia roikuta, kunnes lähen frendin luo istumaan iltaa.


Finlanders - Kaikki tytöt
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Pelottavan hiljaista tuntuu olevan, onko kaikki viettämässä jotain perheiltaa? Onko kalsaroijat kuolemassa jopa sukupuuttoon?

Onhan tässä jo aamusta asti tullut vedettyä enemmän tai vähemmän viinoja. On vaan sen verran heikko olo Sonispheren ja viikon juomisen jälkeen, että ei oikein saa raapustettua järkevää ajatusta edes internettiin.

Mutta kippis.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ensimmäinen duuniviikko ope-setänä takana, ja nyt on 24 tölkkiä olutta mitä lillittää. Helvetin hyvä duunipaikka, mukava ympäristö, hyvät työkaverit, tihverät ipanat. Viihdyn, ja palkkakin on kaksi kertaa enemmän kuin ikinä olen saanut mistään hommasta. Kyllä kannattaa olla maisteri.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Haa

...ja nyt on 24 tölkkiä olutta mitä lillittää.

Moro Eevili ja kumppanit ja antoisaa kalsonkikänniehtoota! Pahoittelen että huutelen (taas) vieraisiin pöytiin selvinpäin ja asiallisena, mutta muistui tämä Evilin pyhä lupaus mieleen, kun maisterismies noin alkoi uhoamaan. Että silleen, täältä tähän, jne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös