Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 318 078
  • 66 679

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Olen asettanut kalsarit jalkoihini. Mutta moraalini yhdistää kokonaisia ja yhdistettäviä norjalaisia porsliinipilluja on ypöä. Ristus perkele. Yle Radio Suomi.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Dave Chappelle on nero. NERO, do I make my self clear. Bus hostage-jakso vetää aina vaan vuodesta toiseen naurun naamalle. Ja jos ei naurata, niin voi tehdä raportoinnin Turenkiin.

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Jos naisia lähtee baariin metsästämään, mikä on lopputulos? Vitutus.

Veliseni, ei piä lähtee metästämään naisia baariin. Täähä o just kalsarikänniketju ja täällä pitää vaan vedellä kalsarikännejä, kenties hyvän musan tahdissa?

Siin oot oikeessa, että tommonen äkkinäinen metästäminen aiheuttaa pelkkää vitutusta.

:)

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Hengissä tässä ollaan, vaikkakin ukkosen jumalalla toisia aatoksia päässä oli. Huomenna päivä vapaa, tänään olut vapaa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, kaljaa täällä taas juon. Superylläri. Ei tänne ihan joka ilta oikein viitsi kirjoitella, kun kuitenkin melkeinpä joka ilta tulee juotua tätä kaljaa, näin kesäisin siis. Ja kesäähän ei viitsi tuhlata työtä tekemällä. Silloin joutuisi pidättäytymään elämästä nauttimisesta. Noh.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ylläri, että meikäläinen on täällä taas. Sitä enemmän yllätti, että ketju on vajonnut näinkin alas. Oonko mä yksin kalsaroimassa, vai?

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Voihan veljet, unohduin taasen videoiden maailmaan. Jaa, mitäs se nainen tuumii? Onko sen kanssa syytä ruveta millekään?

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Jaa, mitäs se nainen tuumii? Onko sen kanssa syytä ruveta millekään?

Tähän naiseen olen tutustunut jo exän aikana. Että sillein suht tuttuja ollaan, mutta ei me paljon toisistamme tiedetä. Kovasti se imartelee ja kehuu. Mutta jostain syystä en jaksa uskoa. Olisihan se toki kiva päästä treffeille vaikka homma menisi kasaan, saisipa uutta ajateltavaa. Esiliinaa en kuitenkaan hänestä hae. Exän yli olen päässyt mielestäni suht nopeasti, mitä nyt kyrsii sen valheet.

Viimeksi muokattu:

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Täysin tilannetta tuntematta sanoisin, että juuri näin. Onhan noita akkoja, vaikka tämä ei nyt natsaisi. Ja jos natsaa, tai vaikka ei, niin ei kun lisää paskaa housuun (lainaus Klunssilalta).

Se on kyllä juurikin näin niin kuin sanoit, veli hyvä. Pitkästä seurustelusta ja lyhyehköstä avoliitosta on hankalaa ja hidasta täysin toipua. Mutta perskeles, en halua jäädä tuleen makaamaan. Kyllähän mua tietyt asiat vituttaa rankasti välillä, mutta eteenpäin. Esiliinaa en seuraavasta hae, mutta jos hiljaisesti tutustuisi ja kattoo mitä elämä tuo tullessaan. En mä siinä mitään enää menetäkkään.

Erään kaverini mielestä teen väärin. Mielipiteitä?

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ei tästä tule mitään. Joka ilta on pakko vetästä se 12-päkki kaljaa. Mikähän siinäkin on. Laatikollista ei uskalla ostaa kerralla.

Tänään oli sen verran krapulaa, että joskus viiden jälkeen vasta pääsin sängystä ylös. Noin kahdeksan aikoihin pystyin ensimmäistä kertaa tälle päivälle syömään ja silloinkin vain vähän. Kymmeneltä sitten vetäsin sen perus big macin. Tossa illalla tein myöskin noin puolentoista tunnin kävelylenkin keskustassa ja kaljaa tietenkin join siinä samalla.

Noh. Luultavasti keskiviikkona menen taas Tallinnaan ja siellä sitten tietenkin ilo on irti.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Joo ei tästä tule mitään. Joka ilta on pakko vetästä se 12-päkki kaljaa. Mikähän siinäkin on. Laatikollista ei uskalla ostaa kerralla.

Tuttu tunne. Itse tosin en kaljaa juo, mutta about 12-13 päivän aikana olen ollut täysin selvänä 3-4 päivää. En sitten tiedä mikä tässä on.. Ehkä se on tää elämän tilanne ja kesä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuttu tunne. Itse tosin en kaljaa juo, mutta about 12-13 päivän aikana olen ollut täysin selvänä 3-4 päivää. En sitten tiedä mikä tässä on.. Ehkä se on tää elämän tilanne ja kesä.
Sama juttu. Kesässä on kyllä jotain jännää, ehkä tämä kuumuus vituttaa tai jotain, en mä tiedä. Ja muutenkin on stressiä kun muijakaveri on kiukutellut koko vuoden, ja lisäksi yhdestä asiasta pitäisi valittaa ainakin eduskunnan oikeusasiamiehelle, mutta vissiinkin stressin ja jonkin sortin masennuksen takia sitä vaan laiskottaa. Tässä kuussa kuitenkin pitäisi noiden molempien asioiden hieman selvitä, joten sitä odotellessa on kiva ottaa tätä kaljaa.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Sama juttu. Kesässä on kyllä jotain jännää, ehkä tämä kuumuus vituttaa tai jotain, en mä tiedä. Ja muutenkin on stressiä kun muijakaveri on kiukutellut koko vuoden, ja lisäksi yhdestä asiasta pitäisi valittaa ainakin eduskunnan oikeusasiamiehelle, mutta vissiinkin stressin ja jonkin sortin masennuksen takia sitä vaan laiskottaa. Tässä kuussa kuitenkin pitäisi noiden molempien asioiden hieman selvitä, joten sitä odotellessa on kiva ottaa tätä kaljaa.

Meitsiä on masentanut 5-7 vuotta. Vaihdellen lievästä ja olemattomasta vaikeaan ja todella vaikeaan. Jostain kummasta sitä aina repii itseensä voimaa ja on näinkin kauan jaksanut. Naiset nyt tuntuvat aina aiheuttavan stressiä, ainakin exän kanssa se tuli tutuksi. Mutta toivotaan parasta ja eiköhän ne teidän asianne pikku hiljaa selviä johonkin suuntaan. Epävarmuus on pahasta.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Työt menee sen verran vituiksi ja tekemistä riittäisi enemmän päivää kohti kuin vuorokaudessa on tunteja. Tänään olen oikeutettu rentoutumaan ja nollaamaan oluen voimin. Sielun veljet soi winampista ja pafin pokerissa aika kuluu ohivedoille kiroten. Kips kips.

J.Petke

Jäsen
Känni ehkä väärä termi mutta tänään täytyy tehdä testikierros kun kaveri toi eilen 5 litraa aitoa alkuperäistä sahtia ja kuulemma parista lasistakin saa pienen pöhnän päälle.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Känni ehkä väärä termi mutta tänään täytyy tehdä testikierros kun kaveri toi eilen 5 litraa aitoa alkuperäistä sahtia ja kuulemma parista lasistakin saa pienen pöhnän päälle.

No ehkä alkuasetelmien mukaan känni on altavastaaja, mutta ota ne pari lasillista ensin ja katso sitten erätauolla tilanne. Jos sitä on 5 litraa, niin ei se väärin ole, jos sitä huomenna olisikin vähän vähemmän.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy