Se on hyvä, että mahdollisimman moni ostaa tämänkaltaisilla reissuilla "tuliaisia".
Ja parhaat tuliaiset varmistetaan arvauskeskuksen labrassa.
Se on hyvä, että mahdollisimman moni ostaa tämänkaltaisilla reissuilla "tuliaisia".
Jos naisia lähtee baariin metsästämään, mikä on lopputulos? Vitutus.
Seitin ohut kalsongi rakentumassa, muilla?
Et ole.
Jaa, mitäs se nainen tuumii? Onko sen kanssa syytä ruveta millekään?
Olisihan se toki kiva päästä treffeille vaikka homma menisi kasaan, saisipa uutta ajateltavaa.
Täysin tilannetta tuntematta sanoisin, että juuri näin. Onhan noita akkoja, vaikka tämä ei nyt natsaisi. Ja jos natsaa, tai vaikka ei, niin ei kun lisää paskaa housuun (lainaus Klunssilalta).
Joo ei tästä tule mitään. Joka ilta on pakko vetästä se 12-päkki kaljaa. Mikähän siinäkin on. Laatikollista ei uskalla ostaa kerralla.
Sama juttu. Kesässä on kyllä jotain jännää, ehkä tämä kuumuus vituttaa tai jotain, en mä tiedä. Ja muutenkin on stressiä kun muijakaveri on kiukutellut koko vuoden, ja lisäksi yhdestä asiasta pitäisi valittaa ainakin eduskunnan oikeusasiamiehelle, mutta vissiinkin stressin ja jonkin sortin masennuksen takia sitä vaan laiskottaa. Tässä kuussa kuitenkin pitäisi noiden molempien asioiden hieman selvitä, joten sitä odotellessa on kiva ottaa tätä kaljaa.Tuttu tunne. Itse tosin en kaljaa juo, mutta about 12-13 päivän aikana olen ollut täysin selvänä 3-4 päivää. En sitten tiedä mikä tässä on.. Ehkä se on tää elämän tilanne ja kesä.
Sama juttu. Kesässä on kyllä jotain jännää, ehkä tämä kuumuus vituttaa tai jotain, en mä tiedä. Ja muutenkin on stressiä kun muijakaveri on kiukutellut koko vuoden, ja lisäksi yhdestä asiasta pitäisi valittaa ainakin eduskunnan oikeusasiamiehelle, mutta vissiinkin stressin ja jonkin sortin masennuksen takia sitä vaan laiskottaa. Tässä kuussa kuitenkin pitäisi noiden molempien asioiden hieman selvitä, joten sitä odotellessa on kiva ottaa tätä kaljaa.
Känni ehkä väärä termi mutta tänään täytyy tehdä testikierros kun kaveri toi eilen 5 litraa aitoa alkuperäistä sahtia ja kuulemma parista lasistakin saa pienen pöhnän päälle.