Kalsarikänniketju

  • 5 228 059
  • 66 666

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Ei se auta. Pakko se on helvetti lyödä nukkumaan, kun aamulla pitää ennen kasia olla taas virkeänä kuin duracellin jänis. Öitä karjut!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hauskaa on se, että coinflipissä voittaa parhaat rahat; se kertoo vain siitä, että on riittävän hyvä nettipokeriin.

Jyväskylästä kun lähdin tänään pois, niin vähän sen jälkeen mietin, että oisko Hupeli mitään. Olihan se, en kääntynyt, kun mietin, että vasta kotona. Se on ilmeisesti nyt.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vittujee linnotuksen yöstä kotiduuttu, jotai 14-vjotuaitahan siel saatana näköjää pyörii

Että Iltaaa vaan!! TEquila maistuu ennen nukkumaanmenia
 

Mehumaija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Man City
Notta iltaa vain kaikille kanssakalsarikaljottelijoille!

Ensimmäistä kertaa ketjun mukana näin aamuyön tunteina. Kaikki kondiksessa, aamupäivän vitutuksesta selvitty ja nyt kuningasalkoholia kitusiin.

Kippistä vain!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vai että aamuyö. Kuulostaa jotenkin hassulta. Kellohan oli tuolloin vasta noin puoli kolme kun tuon viestin kirjoitit. Jotkuthan ne kutsuu kello kahtatoistakin keskipäiväksi. Tuota olen aina hieman ihmetellyt. Tietenkinhän se on voinut olla sitä joskus sata vuotta sitten tai jotain, kun on auringon mukaan eletty.

Mutta siis ihan vaan pelkällä kaljalinjalla on täällä edetty. Kohta tosin menen nukkumaan, huomenna kun olisi siskon muksun 1v synttärit. Vähän yli 12 tuntia olisi siihen. En tiedä miten tässä nyt käy. Perkele.
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Vittujee linnotuksen yöstä kotiduuttu, jotai 14-vjotuaitahan siel saatana näköjää pyörii

Että Iltaaa vaan!! TEquila maistuu ennen nukkumaanmenia

Minä kävin linnoituksen yössä viime vuonna. Ja ihme teinijuhla siitä onkin tullut. mieli olisi tehnyt soittaa poliisit.

PS. olen humalassa mutta älkää välittäkö!
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Vai että aamuyö. Kuulostaa jotenkin hassulta. Kellohan oli tuolloin vasta noin puoli kolme kun tuon viestin kirjoitit.

Kohta tosin menen nukkumaan, huomenna kun olisi siskon muksun 1v synttärit. Vähän yli 12 tuntia olisi siihen. En tiedä miten tässä nyt käy. Perkele.

Kaikki on suhteellista,myös Aamuyö

Onnea vaan synttärireissulle..Sanot vaan et "Eno on syöny jotain pahaa ruokaa"
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mutta siis ihan vaan pelkällä kaljalinjalla on täällä edetty. Kohta tosin menen nukkumaan, huomenna kun olisi siskon muksun 1v synttärit. Vähän yli 12 tuntia olisi siihen. En tiedä miten tässä nyt käy. Perkele.

Eihän niille synttäreille ole pakko mennä! Jätä väliin vaan ja ota lisää olutta, paitsi jos olet kummi niin sitten on oltava paikalla. Ensi viikonloppuna on kyllä minutkin kutsuttu taas yksille synttäreille. Harkitsen kuitenkin pitkään pitkään, mennäkkö vai ei.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eihän niille synttäreille ole pakko mennä!
Ei niin. Yleensä en mistään synttäreistä sen kummemmin välitä. Ja kerran vaan olen tuotakin muksua nähnyt. Moneen vuoteen en muistaakseni ole ollut missään "synttäreillä". Jotkut aikuisetkin tuntuu juhlivan niitä joka ikinen vuosi. Huomionkipeitä varmaankin tai jotain.

Ei tästä nyt tule mitään.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Ei niin. Yleensä en mistään synttäreistä sen kummemmin välitä. Ja kerran vaan olen tuotakin muksua nähnyt..

Näin isänä ja kummisetänä suositan että harkitset vielä muuta toimintamallia..Tuolla voi olla vielä kauas kantoiset vaikutukset..

Toki mie en oo mikään mitään tuomitsemaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jos vaihtaa voisi, niin se olisi selviö. Samaan aikaan en voi käsittää, että äänestämäni valioyksilö ei ole saanut ääntä keneltäkään muulta, kuin minulta. Ei suosiota, niin ei kuulukaan jatkoon, mutta ei ensimmäistäkään ääntä minun lisäksi? Ehkä minulla on sitten paikka iskeä, kun kukaan muu ei tykkää.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Amy MacDonaldia ei ole vissiin kukaan äänestänyt kesätytöksi 2010. Mutta tämä ei ole kesätyttöketju. Erittäin vankasti Amyn tukijapuolelle kuulun.

En tiedä Amyn ulkonäöstä, mutta laulajana yksi maailman parhaimmista naisista. Ei ole mikään takapuolen keikuttelija, joka vetää playbackinä, koska ei ehdi laulaa "movesiensa" takia. Amy osaa itse myös soittaa(ja ilmeisesti tehdä kappaleita) ja lauluäänikin on sieltä parhaimmasta päästä.

Tässä Amy vetää This Is The Life:n akustisena
 

passenger

Jäsen
En tiedä Amyn ulkonäöstä, mutta laulajana yksi maailman parhaimmista naisista. Ei ole mikään takapuolen keikuttelija, joka vetää playbackinä, koska ei ehdi laulaa "movesiensa" takia. Amy osaa itse myös soittaa(ja ilmeisesti tehdä kappaleita) ja lauluäänikin on sieltä parhaimmasta päästä.

Tässä Amy vetää This Is The Life:n akustisena

On se niin hyvä. Miksei tää ole tuolla Sonispheressä, tästä olisi voinut maksaakin sen lipun hinnan. :)
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No niin, tänään voisi harrastaa kalsarikännäilyä. Kaunis päivä ja varsin lämpöinen sää. Vaan minullapa on tönössä ilmalämpöpumppu ja olutta. Sauna, viinaa, ja makkaraakin. Hyvähän tästä tulee. Ei nyt jaksa ihmisten ilmoille lähteä. Johan tässä ihmisten ilmoilla tuli käytyäkin - viinakaupassa. Korkeintaan käyn lähihuoltsikalla syömässä lihapiirakan paidan rinnuksien kautta samalla kun yritän iskeä 50-vuotiasta huoltamotätiä, jonka perse näkyy maantiekartalla.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Mur mur. Viimeisin viestini tähän ketjuun 28.7. eli mitäs vittua. No ei kai mulla sitten ole ollut asiaa. Ovien kummituslaulu soi ja oluiden taistelu, Karhu vs. Sandels, käy kylmänä jääkaapissa. Menee lauantai näinkin. Kyllä. Hyvähyvä.
 
Vittu nyt groovaa! Humala on muuttunut normaaliksi olotilaksi. Ei tässä enää edes huomaa olevansa kännissä, vaikka promilleja löytyy varmasti pitkälle toista yksikköä.

Nukkumaan pääsin ehkä joskus seiskalta. Kahdeltatoista pitkin lähteä jo terassille bailaamaan. Sen jälkeen bailasin itseni Alkoon ja nyt bailaan itseäni mukavaksi. Pizzaa, läskiä ja alkoholia, tätä kaikkea on mikrokosmokseni todellisuus lauantaina 7.8.2010.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Piti tehdä hankala valinta, viskiä vai rommia. Vaihtoehtoina olivat Rhum Negrita Bardinet ja Tullamore Dew. Halusin olla kuin merirosvo, joten valitsin rommin. Nyt on rommipullosta (0,5 litraa) tyhjentynyt jo yli puolet. Pokeria olen pelannut jo muutaman tunnin. Isoimmista turnauksista olen pudonnut, mutta jäljellä on vielä 3,3 dollarin Limit Omaha H/L, jossa olin pitkään chipleader, mutta nyt olen 3/34. Toivottavasti pääsen rahoille. Isommista turnauksista putosin "hauskoilla" ohivedoilla.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Eilen tuli oltua duunissa sellaiset 16 tuntia ja sen lisäksi sai odotella toisella paikkakunnalla olevan avokin viestiä kotiinsaapumisesta. Monista muista syistä johtuen tuli oltua sitten hereillä siihen lähelle 5:00 aamulla ja klo 7:00 ylös ja töihin. Painettiin töitä urakalla, jotta naisen takia pääsen tänään kotiin hänen pyynnöstään. No, toinen sitten lupauksestaa huolimatta veti sellaiset koomat, että myöhästy duunista ja nyt nukkuu sohvalla koko sen ajan mitä olen täällä ollut.

Aivan vitun se ja sama, mulla on koppa kaljaa ja muutenkin vitun hyvä fiilis, koska duunit meni faijan kanssa aivan helvetin hyvin.

Oikeesti hyvä fiilis, mitä nostattaa todennäköinen sämun antaminen. En uskonut ikinä tähän tilanteeseen pääseväni, mutta totta se on. Toivottavasti.

Älkää hyvät ihmiset koskaan ostako paria kylmää Karhua ja kylkeen koppaa KOFF:ia. Kuin vaihtaisi lonkerosta olueen.

Kyllä uppoo silti. Oikeesti helvetin hyvä fiilis. Saatoin saada sakotkin, mutta se ei haittaa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kyllä huomaa, että vääränä päivänä tänne taas pääsi. Oluen ja koko illan nudismin seurauksena ajattelin ketjua nudismille. Mahtaako olla oikein todellista nudistia tällä palstalla? Itse olen kotona lähinnä alasti tai kalsarit jalassa.

Nyt juon olutta.
 

nc6

Jäsen
Taas yksi ilta koti-isän roolissa takana. Emäntä saapuu töistä noin klo 02.30, lapsi nukkuu ja isi ottaa valkkaria sekä Karhun keskiolutta. Etukuisti tuli tekastua valmiiks ja laatoitettua n. 50m käytävää parkkipaikalta taloon. Tuntuu hienolta, hyvät herrat.
 

Himos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Kiekko-Espoo
Täällä vietetään kavereiden kanssa mun 36v synttäreitä mun kämpällä ja juodaan siidereitä, olutta ja lonkeroa, jotka tuotiin perjantaina Tallinnan-matkalta. Juomat ei ainakaan ihan heti lopu, kun oltiin kaveriporukalla Virossa.Jokainen osti aika paljon juotavaa ja laivalla oli juomatarjouksia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös