Kalsarikänniketju

  • 5 236 649
  • 66 669

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Ei se Kissa kuitenkaan lennä, kunhan yrittää selittää, että olisi rahaa siirtyä lentäen. Oikeasti Kissa viettää jussinsa ihan vaan himassa Tapio-pullon ääressä seinää katsellen. Kideradiosta tulee Juice Leskistä aina kun Suomi-iskelmien väliin sellaista sattuu formaattiradio soittamaan.

scholl teki tämän jo kauan sitten.

Ettei vain sinun juhannuksesi menisi kertomallasi tavalla?

Tämä maisterismies raataa puusepänverstaalla ja postimiehenä koko kesän. Pakko, kun on paljon lapsia ja 118 tonnia velkaa. Joskus 2030-luvulla voi ehkä pitää lomaa ja kierrellä niemiä.

Sulla on kuule aika vähän velkaa. Tai riippuu tietysti velallisten tuloista mutta noin niinkuin pankkiirin näkökulmasta yhtäkkiä kuulosteltuna.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ettei vain sinun juhannuksesi menisi kertomallasi tavalla?

Sulla on kuule aika vähän velkaa. Tai riippuu tietysti velallisten tuloista mutta noin niinkuin pankkiirin näkökulmasta yhtäkkiä kuulosteltuna.

Jahans. Nyt lähdettiin jo pankkiirilinjalle. Varmaankin meidän jo olevien ja tulevien maistereiden silmässä siintää järviä lahtineen, mutta että pankkiiri. Herra paroni, muistatkos kun sanoit eukolleni kun hän oli pieniin päin, että työstä ei ole hyötyä?
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Herra paroni, muistatkos kun sanoit eukolleni kun hän oli pieniin päin, että työstä ei ole hyötyä?

Nyt suotta laitat sanoja suuhuni ja vieläpä menneen aikamuodon puitteissa.

Olut loppuu, mun mentävä on. Voikaa hyvin, te henkipatot.
 
Viimeksi muokattu:

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Isävainaa oli pankkiiri. Minä olen aina ollut perse auki. Suutarin lapsen kengät.

Lyhyt matematiikka improbatur, kahtesti. Niin vain kaupalliselle alalle ja pankkihommiin. Onneksi sai valita matematiikan ja reaalin välillä, siksipä ylioppilashatun onnellinen omistaja olin aikoinani.

No, pankkihommissa ei laskupäätä tarvitse juurikaan sillä koneet laskevat. Mutta sen verran minäkin osaan laskea että olen kumonnut tänään 17 yksikköä 0,33 litraista olutta. Enempää ei ole, siis unten maille.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Lyhyt matematiikka improbatur, kahtesti. Niin vain kaupalliselle alalle ja pankkihommiin. Onneksi sai valita matematiikan ja reaalin välillä, siksipä ylioppilashatun onnellinen omistaja olin aikoinani.

No, pankkihommissa ei laskupäätä tarvitse juurikaan sillä koneet laskevat. Mutta sen verran minäkin osaan laskea että olen kumonnut tänään 17 yksikköä 0,33 litraista olutta. Enempää ei ole, siis unten maille.

Minä taas kirjoitin lyhyestä matematiikasta heti kerralla lubenterin, ja ehkä juuri siksi osaan laskea, että 17 alkoholiyksikön jälkeen ei ymmärrettävää tekstiä pysty tuottamaan sellainen, joka ei ole alkoholisti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä taas kirjoitin lyhyestä matematiikasta heti kerralla lubenterin, ja ehkä juuri siksi osaan laskea, että 17 alkoholiyksikön jälkeen ei ymmärrettävää tekstiä pysty tuottamaan sellainen, joka ei ole alkoholisti.
Minä taas en kirjoittanut matikkaa, mutta olen nähnyt elämää sen verran, että voin sanoa alkoholismin olevan myytti. Se on yksi oire medikalisaatioon tähtäävästä psykokulttuuristamme, joka pyrkii määrittelemään kaiken keskiarvosta poikkeavan sairaudeksi.

Uskon juoppouteen, mutta alkoholismiin en.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Mitäs mitäs! Mömmömkisat jatkuvat, keli on kuin linnunmaitoa ja lomaa pukkaa! Eilisten bakkanaalien jälkeen ei kumma kyllä ollut krapulasta tietoakaan vaikka olutta tuli juotua yli standardien. Siispä jatkan nesteytystä ja nautin elämästä. Jos tuossa vähän grillaisi pelin katselun lomassa, illalla onkin sitten lähtö napapiirille. Ai niin perkele siellähän on niitä hyttysiä varmaan ziljoona, voi viulu!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pikkuasiat kasaantuu ja vituttaa ja perinteiset kännit vitutukseen. Kumma kyllä jo ensimmäisen kaljan jälkeen vitutusaste on laskenut. Äkkiä toinen.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Kesästä ja valosta nautitaan täälläkin. Juhannuksen "kisakunnon" terästäminen on meneillään ja kultaa voidaan odottaa. Futista ja kaljaa mikäs siinä. Kent soi parhaillaan taustalla ja eipä sekään ole lainkaan huono juttu.

Tähän väliin hivenen tahotonta komiikkaa Jari Porttilan muodossa.

Linkki vie youtuben ihmeelliseen maailmaan.
 
Pitkästä aikaa iski vastustamaton kaljanhimo keskellä arki-iltaa. Minkäs sitä heikko luonne himoilleen mahtaa, joten matkaan. Onneksi on saatanan nopea polkupyörä ja tarpeeksi loivia ylämäkiä matkalla, niin ehdin paikallisen junttimarkettiin hakemaan mäyriksen, vaikka oluiden ostamiselle epäsuotuisaa kellonaikaa vastaan pitkin kilpailla.

Voisi sitten varmaankin kuunnella levyhyllystön kasarirässilevyt läpi (Anthrax! Megadeth!) ja tissutella tässä.

Kävisköhän illalla (yöllä?) vaikka lähibiitsillä hiippailemassa?
 
Onneksi on saatanan nopea polkupyörä ja tarpeeksi loivia ylämäkiä matkalla, niin ehdin paikallisen junttimarkettiin hakemaan mäyriksen

Oikein, saatana... Itselläni on paska ja vanha romupyörä, jolla pitäisi poiketa huomenna paikalliseen junttimarkettiin hakemaan juomat juhannukseksi. Mietin vaan, että mikä vittu siinä on vaikeaa saada itsensä liikkeelle, perkele. Johtuu varmaan juuri tuosta huonosta pyörästä, sillä kunto minulla on melkein parasta A-luokkaa... Noh, B-luokkaa ehkä sitten kuitenkin. Onneksi on kuitenkin vaikka koko päivä aikaa polkea!

Yhden saunakaljan otin, joten silloinhan tänne voi ilmoittautua?
 

J.Petke

Jäsen
Jos nyt ihan seuraks pari otan. Sitä perkele loppui ginikin tänään. Pitäis taas käydä täydentämässä viinavarastoja jotta Long Island Ice Tea onnistuisi taas. Energiajuomaa on pakkasessa ja siitä pitäisi seuraava drinkki tehdä..

Mitenkäs Cosmic Rodeolla kävi sen naikkosen kanssa kenen kanssa piti sinne konserttiinkin mennä?
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Diego Maradona. Hieno mies. Jostain syystä tuota Kreikan matsia katsellessa iskee himo päästä pelaamaan snookeria. Safety modella.

Ginistä puhuttaessa, mulla olis pullo Hendrick'siä kaapissa, se säilyy yllättävän pitkään kun ei tule koskaan tonicia ostettua. Mihin muuhun sitä voi edes käyttää kuin tuohon Long Islandiin? Turhan hyvää tavaraa tuhlata päärynämehukatin kanssa.
 

J.Petke

Jäsen
Ginistä puhuttaessa, mulla olis pullo Hendrick'siä kaapissa, se säilyy yllättävän pitkään kun ei tule koskaan tonicia ostettua. Mihin muuhun sitä voi edes käyttää kuin tuohon Long Islandiin? Turhan hyvää tavaraa tuhlata päärynämehukatin kanssa.

Gini menee hyvin greippi-jaffan kanssa. Tosin, että tuo Hendrick's on turhaa tuhlata tuohon. Ihan raakanakin sitä voi vetää. Jos ei lämpimänä niin sitten pakkasesta suoraan. Tuo on kuitenkin jo niin laadukas gin jotta ei polttele tai pistele pahemmin. Drinkeissä gin ei mikään älyttömän monipuolinen ole mutta sitrusjuomien kanssa sitä voi olla hyvä kokeilla.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Pikkuasiat kasaantuu ja vituttaa ja perinteiset kännit vitutukseen.

Mikäs tiukenaattoria noin vituttaa? Saa avautua...

Otto Rehhagelin naama näyttää nykyään kyllä jo aika väsyneeltä, sitä se puolustaminen teettää...

Tähän väliin loistava liveveto, jossa todellakin kappale esitetään yleisölle. Adam Duritzia parhaimmillaan.

Counting Crows - Round Here

Youtubeen mennään.
 
Mitenkäs Cosmic Rodeolla kävi sen naikkosen kanssa kenen kanssa piti sinne konserttiinkin mennä?

Kas, asioita menneisyydestä. Olinkin unohtanut koko asian. Olenkohan pahastikin myöhässä ja vieläköhän ehtisi?

Siis eihän siitä mitään tullut. En jaksanut lähteä koko keikalle. Nyttemmin kyseinen naikkonen seurustelee jonkun tyypin kanssa ja vaikuttaa onnelliselta. Minä juon keskiolutta ja vaikutan minäkin - nimittäin häiriintyneeltä.
 
Viimeksi muokattu:

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Kaikki menneet jo nukkumaan, vai? No annetaan silti ketjulle hivenen nostetta.

Kohta saunaan, mutta sitä ennen hetki hiljaa ja tovi hienolle yhtyeelle.

Snow Patrol - Run

Osoite siis youtube.
 
Viimeksi muokattu:

J.Petke

Jäsen
Kaikki menneet jo nukkumaan, vai? No annetaan silti ketjulle hivenen nostetta.

Ehei vielä. Tässä kirjoiteltiin vielä pitkähköä sähköpostia mukavalle ladylle ja samalla kuunnellaan top 100 dance-hittejä. Aika vekkulia musiikkia.

Tosin juuri hakemani olut taitaa kyllä olla viimeinen sillä ei auta hankkia älytöntä rapulaa huomiselle. Ei sillä, että sillä olisi mitään väliä mutta onhan se kivempaa ilman rapulaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös