Kalsarikänniketju

  • 5 239 849
  • 66 676

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Lisäksi myös pommi, samalla kuolen myös terroristien minuun asettamaan pernaruttosyöpään.

Niin siis minä vedän nyt gintoniceja naamaan yksi toisensa jälkeen, mutta saathan sinäkin niin jussina tehdä. Hypotermia voitaisiin lisätä tuohon, eli ajelet ihan vitun kylmässä autossa sinne altaaseen. Myrkkyjäkin löytyisi monenlaisia.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ihailtavan tarmokkaasti veljet osallistuvat kuolinsyyni rakentamiseen. Mutta piruuttani taidan pysyä hengissä, vaikka kohtaisin elävän Väyrysen.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Voi håmå mitä jürgenia. Noh, pääasia ettei pää ole lasia.

Tämä kisat kuitenkin päättyy lopulta kuin maailmansodat. Hyvä niin.

e. Lomailu on ihan paska harrastus.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Onhan se toki kaikkien tiedossa että Saksa on paska maa, mutta siitä huolimatta lähden lomareissulle Müncheniin. Litran kokoinen tuoppi kiiltää silmissä jo nyty.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Ihailtavan tarmokkaasti veljet osallistuvat kuolinsyyni rakentamiseen. Mutta piruuttani taidan pysyä hengissä, vaikka kohtaisin elävän Väyrysen.

Liikaa CSI:tä katsottu perhaps?

"Kalja kusettaa, minä en!" oli eräänkin kunnallispoliitikon iskulause aikoinaan, totta puhui ainakin ensimmäisen sanaparin osalta nimittäin pönttö on ollut taajaan nähty ystävä tänä ehtoona. Pöhnä mikä pöhnä.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Liikaa CSI:tä katsottu perhaps?

"Kalja kusettaa, minä en!" oli eräänkin kunnallispoliitikon iskulause aikoinaan, totta puhui ainakin ensimmäisen sanaparin osalta nimittäin pönttö on ollut taajaan nähty ystävä tänä ehtoona. Pöhnä mikä pöhnä.

Kirjoitat jo ihan liian pitkiä lauseita, herätäs se anoppis ja sano että olet selviämässä.

Leijonat polkee kotkanpaskat jokatapauksessa laulukuoroon 1/4välierissä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Liikaa CSI:tä katsottu perhaps?

Ei missään nimessä. Luultavasti teen niin, että lavastan seuraavaksi kuolemani. Luulette, että Blue J -nimimerkin isäntä on todellakin kuollut, mutta pikkuhiljaa hiivin jälleen paikalle vaivihkaa haamuna ja syön lopulta aamupalaksi kaikennäköisiä höpöttelijöitä.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Kirjoitat jo ihan liian pitkiä lauseita, herätäs se anoppis ja sano että olet selviämässä.

Hei, sä et hoksaa nyt sitä, että anoppi saa ajaa huomenna Rollosta Haaparannalle. Jos ihan varman päälle pelaan, jemmaan pari olutta aamua varten jonnekin niin ei varmasti tartte ajaa autoa huomenna.

Pitkät on lauseet mutta lyhyet piuhat, nimittäin eukko lukee tuossa vieressä sängyssä sivistyssanakirjaa ja kyselee minulta Alias-tyyliin eri sanoja, 2/3 osuu, en minä ihan tyhmä ole.

Se itsekehusta, kehun muita välillä. Olette te mukavia ryyppykavereita!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
K. Jansson, anoppis kuulostaa niin hyvältä naiselta, että oliskohan se vapaa? Tää olis kiinnostunu. Sano sille, että myös Simon tykkää kaljasta helvetisti ja on muutenkin lutunen lädi.

Tärkeä lisäys: et kuitenkaan saa puhutella mua appiukoksi.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Jeah, hyvin siis toimittu arvon Jönsson.

Minä saatan painua paitsioon hetkeksi jos toiseksikin, katsellaan.. noei, en viitsinyt jättää moista linkkiä eloon. Hyihyi.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
K. Jansson, anoppis kuulostaa niin hyvältä naiselta, että oliskohan se vapaa? Tää olis kiinnostunu. Sano sille, että myös Simon tykkää kaljasta helvetisti ja on muutenkin lutunen lädi.

Tärkeä lisäys: et kuitenkaan saa puhutella mua appiukoksi.
Tais olla mulla se anoppi-draftin ykkösvaraus... meillä kun ei saa kuin Koffia, pyytämällä.

Mut treidaaminen on aina optio!

Santun kanssa keskiviikossa. Meillä on aina eri kivaa keskenämme.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
K. Jansson, anoppis kuulostaa niin hyvältä naiselta, että oliskohan se vapaa? Tää olis kiinnostunu. Sano sille, että myös Simon tykkää kaljasta helvetisti ja on muutenkin lutunen lädi.
Sullahan on ensi viikolla Helsinki-Vantaan WC-tiloissa ne treffit sen ranskattarenkin kanssa. Jätkä on ihan liekeissä!
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Tärkeä lisäys: et kuitenkaan saa puhutella mua appiukoksi.

Kutsun kuitenkin, nyt kun noin sanoit.

Jeah, hyvin siis toimittu arvon Jönsson.

Pyydän kernaasti ettei minua kutsuttaisi Jönssoniksi, siitä tulee mieleen se punapäinen homoseksuelli jääkiekkoilija, yäk.

Tais olla mulla se anoppi-draftin ykkösvaraus... meillä kun ei saa kuin Koffia, pyytämällä.

Mut treidaaminen on aina optio!

Treidaus Erkka W. Lehtolan purukalustoon ja Risto Dufvan kaljunkiillottimeen niin voin harkita (not).
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Öhh nyt alkaa jo hivenen ahdistaa tuo anopintreidauskeskustelu.

Mitä mieltä väki on muuten kategorisesta imperatiivista anoppikysymyksessä?
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Anna aihe niin täältä kyllä tulee tekstiä.

Ei kukko käskemällä laula, kuten ei aihekaan antamalla aina lähde, mutta kun se on tullakseen niin mehän lennämme kohti auringonlaskua.

Olipas aika väyrysmäinen liikkeellelähtö, mutta jos kukko ei laula, katkaistaanko sen kaula ja pistetään lihoiksi vai odotetaanko seuraavaan aamuun.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Olenko minä ainoa, joka odottelee kaljan kera yön NHL-palkintogaalaa? Eipä ole minkäänlaista havaintoa, että minkälainen spektaakkeli se on, joten kyllähän se täytyy tsekata, kun NSP:ltä suorana tulee. Calle siis menee kurkusta alas. Se tietää sitä, että huomenna pitää lähteä ostamaan uudet juhannuskaljat..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös