Kalsarikänniketju

  • 5 207 467
  • 66 637

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nyt on pakko laittaa Moottörpiäätä soimaan.
Kaikkien aikojen suosikkiyhtyeeni on Kilmister-Clarke-Taylor. Englannin Peer Günt. Motörheadin tuotanto 1979-82 on maailman kovinta koskaan, ikinä, kuunaan, ever banega.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kaikkien aikojen suosikkiyhtyeeni on Kilmister-Clarke-Taylor. Englannin Peer Günt. Motörheadin tuotanto 1979-82 on maailman kovinta koskaan, ikinä, kuunaan, ever banega.
Pakko kyllä kompata. Ite odottelin sillon vielä iskän kasseissa, mutta 79-82 on tullu ulos parhaat studiolätyt.

Vittumaista muutenkin näin 90-luvun lapsena. Iron Maiden on aina ollu mulle "se" bändi, mutta senkin parhaudet rajottuu sinne meikäläisen syntymään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vittumaista muutenkin näin 90-luvun lapsena. Iron Maiden on aina ollu mulle "se" bändi, mutta senkin parhaudet rajottuu sinne meikäläisen syntymään.
Piece of Mind on ylivoimainen tässä. Kun "Where Eagles Dare" tärähtää käyntiin, on selvää että jotain vitun kovaa tapahtuu. Powerslave oli taasen ihan perseestä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Piece of Mind on ylivoimainen tässä. Kun "Where Eagles Dare" tärähtää käyntiin, on selvää että jotain vitun kovaa tapahtuu.
Sama on tästä mielipide. Maiden on vähän niitä bändejä joilta on nostettu hiteiksi ne "ei niin parhaat" biisit. Piecen kakkosbiisi Revelations on mun mielestä yksinkertaisesti maailman paras biisi.
 

Gauntlet

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Detroit Red Wings, Liverpool
Himassa enkä pääse mihinkään kun on avaimet hukassa. Perus kalsarikännimeininki.
Piece of Mind on parhautta. Samaa mieltä mitä täälläkin.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Taistele Ilves! Taistele Ilves! Ei kun perkele nehän on pelit loppuneet jo aikaa sitten... No joka tapauksessa otetaanpas sitten vaikka sille. Kun on tuo keskustelu tuolla Ilves-osiossa niin tiheää etten taida mahtua sekaan niin kirjoitan tänne. Kymmenisen olutta ja pari tequilasnapsia mahalaukun syövereissä vaikuttamassa, viikonloppuna tuli muutoin oltua siivosti kun olin kotopuolessa mamman luona piipahtamassa, nyt sitten pienet siivut ennen huomista työpäivää. Kännäily on taitolaji, pitää osata lopettaa ajoissa ja syödä ja juoda ettei mene huominen huonosti. Muita pyhäpöhnääjiä?
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Taistele Ilves! Taistele Ilves! Ei kun perkele nehän on pelit loppuneet jo aikaa sitten... No joka tapauksessa otetaanpas sitten vaikka sille. Kun on tuo keskustelu tuolla Ilves-osiossa niin tiheää etten taida mahtua sekaan niin kirjoitan tänne. Kymmenisen olutta ja pari tequilasnapsia mahalaukun syövereissä vaikuttamassa, viikonloppuna tuli muutoin oltua siivosti kun olin kotopuolessa mamman luona piipahtamassa, nyt sitten pienet siivut ennen huomista työpäivää. Kännäily on taitolaji, pitää osata lopettaa ajoissa ja syödä ja juoda ettei mene huominen huonosti. Muita pyhäpöhnääjiä?


Jees! Eihän täälä sitten muita olekaan kun ipalaisia. Sponsoroin Ilvestä Koffilla...
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täytyy tässä vähän ottaa kiinni viikonloppukiintiötä. Tampereella siskon ja miehensä luona viikonloppu remonttihommissa ja jäi remonttioluet vähiin. Ei vaan jaksanut enää illalla(kumpanakaan) erityisesti pöhnäillä, kun päivä tuli oltua pihalla hommissa. Aamulla töihin niin pitää vähän rotia pitää tänä iltana oluen kanssa.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tässä sunnuntai-illan fiilistelyä menossa. Eipä kauheasti innosta tuo puhkikulunut Muumio, joten kai se on jotain muuta katseltavaa keksittävä tässä juonnin ohella.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Tässä sunnuntai-illan fiilistelyä menossa. Eipä kauheasti innosta tuo puhkikulunut Muumio, joten kai se on jotain muuta katseltavaa keksittävä tässä juonnin ohella.

Eikö teillä ala klo 22 peli?

Vähän joo fiilistelyä menossa, ei mitenkään humalahakuisesti, kun huomenna pitäs olla taas opinahjossa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täällä vielä jaksetaan, oli töitä tai ei aamulla (eli on). Kyllä vituttaisi sunnuntai-ilta paljon paremmin ilman muutamaa... no vähän isompaa määrää olutta.

Seuraavaksi hieno Filosofi - Homer Jay Simpson laulaa meille kaikille - the greatest guy in history
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Vähän kyllä vituttaa, kun ei nuo streamit toimi. Mutta huuhdotaan sitä vitutusta lonkerolla. Musaa kuuntelen ja otteluseurantaa koitan kyylätä ja mukana elätä tilannetta.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Ei mitään mahdollisuuttakaan olla juomatta tänään. Aamusta asti tullu otettua sopivassa tahdissa ja kohta alkaa pääsemään tunnelmaan! Lisää viinaa, silmät liikkuu! Muutaman ehtii vielä tehdä ja sitten kohti Artukaista.

Let's go JYPPI!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kolmatta päivää tässä vedetään ja huomenna ois tarkoitus kyvetä ns. työpaikalle aamukasiksi. Tänäaamuna se oli mittarin mukaan mahdotonta mutta ehkä huomenna ollaan paremmassa hapessa.. Otetaanpas lisempää ja annetaan itunesin pauhaa omiaan randomina.. Muita?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mä oon niin fiiliksissä! HPK meni finaaliin! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!

Jumalauta, ensin pistetään kärsiin työttömyydessä ja rahapulassa niin paljon että jopa itsemurha käy mielessä. Sitten Jumala päättää antaa mulle kerralla kaksi unelmaa HPK finaaleihin! ja minä kesäksi Ahvenanmaalle töihin!

Kai mulle jokin tarkoitus täällä sitten on, kun en mieti enää edes miten saa itseltäni hengen pois!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mä oon niin fiiliksissä! HPK meni finaaliin! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!

Jumalauta, pistetään kärsiin rahapulassa niin paljon että jopa itsemurha käy mielessä.

Kai mulle jokin tarkoitus täällä sitten on, kun en mieti enää edes miten saa itseltäni hengen pois!

Muutama sana pois välistä, niin on kun olisi minun suusta. Eli poistin jo ne pari sanaa.. Vaan kait se on nukkumaan mentävä. Vitun HPK, menee pilaamaan saatanan hyvän murjottamis illan....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös