Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 341
  • 66 778

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No mitäs se asuinpaikka siihen liittyy mitä on. On se savolainenkin savolainen vaikka sattuis asumaankin Helsingissä. On ollut ilo huomata, että Espoo on alkanut olemaan muutenkin jotain ihmisille viime vuosina.

No eipä asuinpaikka sinänsä liitykään, mutta espoolainen identiteetti on vaan itsellenikin uudehko ilmiö. Ei semmoista silloin ollut kun Blue J oli nuori(ja nyt ei puhuta siitä baarista). Eri lähiöissä oli omat juttunsa kymmenkunta vuotta sitten, mutta kokonaisuutena Espoo oli vain pirstaleinen rykelmä erilaisia keskittymiä, jota harva tunsi kokonaisuutena omakseen. Sitä toki osittain edelleen.

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
No eipä asuinpaikka sinänsä liitykään, mutta espoolainen identiteetti on vaan itsellenikin uudehko ilmiö. Ei semmoista silloin ollut kun Blue J oli nuori(ja nyt ei puhuta siitä baarista). Eri lähiöissä oli omat juttunsa kymmenkunta vuotta sitten, mutta kokonaisuutena Espoo oli vain pirstaleinen rykelmä erilaisia keskittymiä, jota harva tunsi kokonaisuutena omakseen. Sitä toki osittain edelleen.

Kyllähän toi pitää nykyäänkin hirveen paljon varmaan paikkaansa, mutta kyllä niitä Espoolaisia jo on. Koko ajan enemmän ja enemmän. Kyllä ainakin suurin osa oman ikäisistä kavereista jo pitää itseään Espoolaisina. Mäkin muutin Espooseen vasta 94, ja monet muuttaa vasta nyt, mutta kyllä se sieltä kehityy.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Hereillä ollaan tosiaan vielä. Tuli niin myöhään aloitettua tuo kännääminen, että pakkohan se on vielä tunti ainakin oltava hereillä. Kun juomiakin kerta on.

Tavaraa on sen verran, että ihan hyvin ollaan mukana vielä. Tyhjää tuntuu pää lyövän, kun ei mitään keksi.

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Sehän se on, vaikka ikää on vähän, sanoo kroppa silti nykyään jo monesti, että nyt lopeta. On seihme, että yhden päivän kännääminen saattaa tarkottaa kahden tai kolmen päivän krapulaa.

Ikä on tuonut senkin, että kyllä sitä nykyään juo monesti mieluummin kotona kuin baarissa.

Sitten vähän Depeche modea.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ikä on tuonut senkin, että kyllä sitä nykyään juo monesti mieluummin kotona kuin baarissa.

Joo toisille se ikä tulee jo nuorempana vastaan. Kyllä minä paljon mielummin juon sen kaljani/lonkeroni/viinani/minkä tahansa kotioloissa kaikessa rauhassa kuin tuolla baarissa, jossa joku koko ajan huohottaa niskaan.

Mulle kun tuo juominen on rauhoittumista varten. Toki sitä kaveriporukalla ottaa oikein olan takaa, jos tilaisuus on. Mutta baareista en oikein ole koskaan nauttinut. Kyllähän sieltä kuulemma sitä kuuluisaa karjalanpiirakkaa saattaa saada, mutta saa sitä täällä kotioloissakin, kun on parempi puolisko paikalla.

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Joo toisille se ikä tulee jo nuorempana vastaan. Kyllä minä paljon mielummin juon sen kaljani/lonkeroni/viinani/minkä tahansa kotioloissa kaikessa rauhassa kuin tuolla baarissa, jossa joku koko ajan huohottaa niskaan.

Mulle kun tuo juominen on rauhoittumista varten. Toki sitä kaveriporukalla ottaa oikein olan takaa, jos tilaisuus on. Mutta baareista en oikein ole koskaan nauttinut. Kyllähän sieltä kuulemma sitä kuuluisaa karjalanpiirakkaa saattaa saada, mutta saa sitä täällä kotioloissakin, kun on parempi puolisko paikalla.

Enpä tiedä, yleensä mulle baarit on ollu vaan paikkoja missä juodaan viinaa ja jutellaan kavereiden kanssa. Pipari on plussaa, muttei se tarkoitus. Kunhan on baaritiski ja pöytä missä istua, niin minä olen tyytyväinen. Nykyään kun kaikki kaveritkin on vakiintuneet, niin ei ole oikeastaan mitään syytä mennä baariin. Ei, vaikka olisi sinkku, jota siis en ole.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ilmoittaudun myöhässä, jälleen, vaan vieläkös myö poijjaat jatketaan ? Jos mie soitan Panteraa ? Miksei ?

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Ilmoittaudun myöhässä, jälleen, vaan vieläkös myö poijjaat jatketaan ? Jos mie soitan Panteraa ? Miksei ?

Kyllä vaan, itse voisin vetää johonkin kuuteen? Pantera on aina hyvä valinta. Miten se Dime Bagin vaimo sanoikaan Anselmolle, "Jos yrität tulla hautajaisiin, niin ruumiita on kaksi."

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Enpä tiedä, yleensä mulle baarit on ollu vaan paikkoja missä juodaan viinaa ja jutellaan kavereiden kanssa. Pipari on plussaa, muttei se tarkoitus. Kunhan on baaritiski ja pöytä missä istua, niin minä olen tyytyväinen. Nykyään kun kaikki kaveritkin on vakiintuneet, niin ei ole oikeastaan mitään syytä mennä baariin. Ei, vaikka olisi sinkku, jota siis en ole.

Joo no ikinä en itse ole piparin perässä juossut baareissa. Ne harvat kerrat on tullut käytä parisen vuotta sitten, kun kaveriporukassa oltiin pääosin sinkkumiehiä. Eihän meistä kukaan oikein baareja harrasta. Oli sitten sinkku tai ei. Siis ihan tästä lähipiiristä tuttuja tarkoitan, on mulla pari etäisempi tuttu joka juoksee baarissa minkä ehtii... Nykyään lähinnä istutaan iltaa pienellä jengillä keskenään, kun naisväki on toisaalla, jos istutaan.

En tiedä sitten, kyllä se on vähän illasta ja kellonajasta kiinni, että milloin siellä baarissa joku on iholle änkemässä. Itse pari kertaa olen vittuuntunut siihen, kun känniset teinit tai vähän vanhemmat naiset pyrkii lähempään tuttavuuteen. Onhan näitä paikkoja toki, missä istua iltaa rauhassa, mutta ei nekään inspiroi yhtä hyvin kuin rauhallinen kalsarointi ilta!

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Voihan Wothanin ryppyreikä, minä olen päissäni. Toivottavasti te muutkin olette.

Ps: Slipknot kicks ass (atleast nerdies ass.)

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Voihan Wothanin ryppyreikä, minä olen päissäni. Toivottavasti te muutkin olette.

Päissään? Onko se jotain mitä syödä? No ei sentäs. Kyllähän tässä ollaan nautittu alkoholia 23:30 asti.

Biisinä soi tällä hetkellä Helloweenin I Want Out. On muuten yllättävän hyvä sävellys, josta muutama bändi on tehnyt mukiin menevän coverin.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Päissään? Onko se jotain mitä syödä? No ei sentäs. Kyllähän tässä ollaan nautittu alkoholia 23:30 asti.

Biisinä soi tällä hetkellä Helloweenin I Want Out. On muuten yllättävän hyvä sävellys, josta muutama bändi on tehnyt mukiin menevän coverin.

Herranjeesus Helloween, kikkeliheviä parhaimmillaan eii Evil, Mikä meininki.
Mutta elämän ja kuoleman kysymys? Tulevana päivänä olen tod.näk. kanuunassa. Joten minne mennä syömään? Pizzapaikat ovat kirkonkirouksenalla.

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Jos Iowasta on joskus tullut jotain hyvää, niin siinä lukee Slipknot. Tosin oikeastaan vaan ne pari ekaa levyä. Ja niistäkin se ensimmäinen on ehkä vähän turhan perseraiskausta. Tykkiä ja raakaa, alkaa vähän aristaa kun edes ajattelee.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos Iowasta on joskus tullut jotain hyvää, niin siinä lukee Slipknot. Tosin oikeastaan vaan ne pari ekaa levyä. Ja niistäkin se ensimmäinen on ehkä vähän turhan perseraiskausta. Tykkiä ja raakaa, alkaa vähän aristaa kun edes ajattelee.

Aika moni ihminen on sanonut samaa Tapparan kannattamisesta.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
No meikän musiikkimaku on pitkälti metallia, trashista kikkeliin ja kaikkea siltä väliltä. Jos omaan korvaan kolahtaa, niin nou problem! Lähinnä se on kyllä tuota raskaampaa settiä. Mutta en kaihda muitakaan lajeja.

Jos kanuunasta kärsii, niin paras tapa on syödä mahdollisimman mautonta. Pastaa tms. miedolla mauisteilla tai jotain muuta vastaavaa mikä uppoaa kurkusta.

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Oikea keino kärsiä krapulaa on työ, ei kerkee kärsiä. Kyllähän toi raskaampi tavara itsellekin enemmän uppoaa. Megadeth, Viikate, Pantera ja monet muut. Pehmeämpää puolta edustaa sitten Miljoonasade, Tehosekoitin, Queen ja monet muut.

Danko Jones on kyllä sellainen, joka saa aina sopivasti miehiesn itsetunnon kohoamaan. Eikö vain.

e: Niin ja kannattimisista voi lukea tuolta tuolta ylempää

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ihan kiva huomata, että en ole ainoa, joka pääosin tätä raskaampaa sarjaa kuuntelee....

Se on tuo musiikki jännä juttu. Se kun on pitkälti mielen tilasta kiinni, että mitä milloinkin kuuntelee. Joskus saattaa iskeä kevempi setti ja joskus pysyy ns. tyylillensä uskollisena ja kuuntelee sitä raskaampaa settiä.

On muuten helvetin hyvä fiilis tällä hetkellä.

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Kyllä ainakin suurin osa mun tutuista ja lähipiiristö kuuntelee nimenomaan sitö vähän raskaampaa musiikkia. Itse olen siinä mielessä vähän outo, että mulle uppoaa mikä tahansa hyvin tehty musiikki. On se sitten Abbaa, Spice girlsiä tai Anna Abreuta.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Itse kuuntelen lähinnä tosiaan metallia. Muutama kaverikin kuuntelee metallia ja ovat sen puolella henkeen ja vereen. Siis tyyliin, että kaikki muu on paska heidän mielestään. Osa sitten kuuntelee vähän mitä sattuu tai siltä väliltä.

Itselleni iskee parhaiten metalli ja sen alalajit. Sitten nämä kauniit suomalaiset balladit ja klassisen musiikin kauniit sävelmät iskee jonkin verran myös. Musiikin suhteen olen suht avarakatseinen, ainakin jos metallista on kyse.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy