Kalsarikänniketju

  • 5 207 238
  • 66 637
Huh! Luulin jo että joku Haitin jälkijäristys on pyyhkässy suomen yli, ja vain mä oon selvinny. Verhoja en ole avannu koko päivänä ja kukaan kaveri ei ole ollut yhteydessä. Ja mikä varmin merkki maailman lopusta, josta vain mä oon selvinnyt, kk-ketju on täysin kuollut! Mutta ei kuitenkaan, mikäs pahan tappas.
Siispä hyppään Bilbaon bandwagoniin.

Edit: On se sittenkin maailmanloppu taiinut tulla, hiljasta on. Evil.iä ei kai voi laskea vaikka se täällä vielä rääkkyy. Mitäköhän mä sit täällä teen.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Siispä hyppään Bilbaon bandwagoniin.

Edit: On se sittenkin maailmanloppu taiinut tulla, hiljasta on. Evil.iä ei kai voi laskea vaikka se täällä vielä rääkkyy. Mitäköhän mä sit täällä teen.
Tervetuloa.

Ja rääkyn minkä matsilta ennätän. Huikeaa viihdettä, ja perkele, nyt baskit teurastaa Francon kätyrit!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ja rääkyn minkä matsilta ennätän. Huikeaa viihdettä,...

Paras viihe oli tänään Lahessa. Lahtea yhtään ylistämättä. Montasataa kastettua kun lauloi yhteen ääneen todella tiukkaa tavaraa/ sanomaa, niin luulis jo vahvimmankin pakanan kääntyvän uskoon.

Play that funky music white boy!!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Lahessa on tehas.

Lahelaista tottakai, sanottiin joskus, kun Mallasjuoma olutta pani. Ei taida panna enää.
 
Hyvä vääntö oli Bilbaossa, onnea Evil, (suurin) osahan tosta menee sun piikkiin.
Nyt alkaa seinät kaatumaan päälle, vieläköhän sitä selvii kotona vai pakkoko lähteä kattomaan onko maailmalla tarjota mitään.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
..vieläköhän sitä selvii kotona vai pakkoko lähteä kattomaan onko maailmalla tarjota mitään.

Mää kyllä en tajuu. Narikka, vittuilu, jonotus, pettymys, itsetyydytyksen tarve, vittuilu , kylmyys, rahan meno ... jne jne jne Ei sk ymmärrä, että miksi poistua omasta boxista.

Jamiroquai.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
No joo joo, olen minäkin täällä. Punkkua ja punkrokkia, toimii.

Lahessa on tehas.

Lahelaista tottakai, sanottiin joskus, kun Mallasjuoma olutta pani. Ei taida panna enää.

Ei ole Mallasjuoma pannut enää vuosikausiin, mutta Lahessa valmistettua olutta saa kyllä laajalti: nelostien varressa sijaitseva Hartwallin tehdas puskee keppanaa markkinoille rekkalasteittain.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Olikohan se nyt 4/10 kun en oo ihan varma

Tiuke varmaan tykkää taas jankata, toivottavasti on jurrissa, niin saadaan taas oma reality-shöw.

Soittakaa nyt jotain, kun se laiska paska paha vaan nukku.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Iltoja tänne. Tuli näköjään vietettyä viime yö koneella ja tiuken kanssa pääasiassa loppuvaiheessa turisten(kumpikin yritti keskustella huonolla menestyksellä). Ihan niin myöhään kuin eilen ei voi valvoa joten juodaan nopeemmin :) Tuli testattua Urhovn nettilähetys tänään ja hyvin pelitti.

Lisää kaljaa.
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Morjens vaan kaikille.

Nyt on taas spämmivaihde päällä, jotenkin tuntuu että tänä iltana triplataan koko vuoden postausmäärä mitä laadukkaimmilla tuotoksilla - ja hävetään niitä hyvin kalpeina huomenna. Kalsarikännivaihde päällä kanssa, enpähän tuota jaksa tuonne baareilemaan juuri tänään lähteä.

Jere#3 on mun nähdäkseni aika lähellä totuutta kertoessaan miksi baariin kannattaa / ei kannata lähteä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
sk ei kai jaksais olla Nukku-Matti, mutta tämä on niin vitun kaunis biisi. Tikanmäen Anssi on aika kurko ja Kaurismäki hoitaa loput. Linkki: Päivi Portaankorva.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Sano Fergie noille, että A. Tikanmäki on vitun kova heebo.

Onkohan muuten ensikesän keikkalistasta mitään aavistusta? Jazzit oli hyvin hoidettu, tehty, järkätty jne, joten kai sinne sitten..

Kyl mie tiiän että luonto Tikanmäen pojan studion ajaa. Ehdottomasti PeePeen ohella tämän maan kyvykkyin ellei jopa. Maisemakuvia Suomesta tykkään usein antaa lahjaksi ulkolaisille ystävyksilleni. Tykkäävät hyö myösi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hyvä vääntö oli Bilbaossa, onnea Evil, (suurin) osahan tosta menee sun piikkiin.
Kitoosh. Kyllä ne jätkät ihan hyvin veti, ois ne ehkä pärjänny ilman minuakin...

Saatana kun yskittää. Tässä humppaa:

Marillion: Slainthe Mhath
Mullakin on ollut aika marillioniaaninen kausi tässä viime aikoina, mikä lie?

Oli se saatana aika hienoa joskus yläasteella, -87, olevinaan ymmärtää jotain Fishin lyriikoista... No, sen tajusin että He Knows You Know on huumebiisi ja Forgotten Sonsissa ollaan P-Irlannin sotaa kommentoimassa, vaan eipä noista oikein muuta sillon kostunut.

Paras viihe oli tänään Lahessa.
Timo Jutilan nimipäivää vietettiin... Oi jospa oisin saanut olla muuuuu-kaaaaaaa-naaaaaa....
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Anssin Maisemakuvien fani täällä myös.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves

On se vaan aina yhtä komeaa kuultavaa. Tätä voisi joku Soundgarden tai joku muu Seattlen muka-angstinen bändi kuunnella ja pohtia uusiksi josko ne sittenkään on maailmanhistorian ahdistunein bändi.

Ei sillä, en anna Jounin tunnelmien pilata hyvää kalsarointia, vaan korkata seuraavan pullon valkkaria. Vieläkö veljet viinissä aikovat täällä valvoa?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
On se vaan aina yhtä komeaa kuultavaa. Tätä voisi joku Soundgarden tai joku muu Seattlen muka-angstinen bändi kuunnella ja pohtia uusiksi josko ne sittenkään on maailmanhistorian ahdistunein bändi.
Siinä on se pointti, että Jouni lauloi elämästään. Omista kokemuksistaan; kokemuksista, jotka eivät olleet hip tai rock, vaan henkisesti järkkyneen ihmisen näkemyksiä ja keino jäsentää vihamielistä maailmaa.

Juttelin Otran kanssa joskus Jounista (jota en tuntenut, kerran tapasin ohimennen), ja hän esitti osuvan vertauksen. "Kun sinä tai minä astutaan korkin päälle kunnolla, me ei muisteta mitään yhdestä illasta, tai vuorokaudesta. Korkeintaan parista. Joni unohti välillä kokonaisen kuukauden, eikä edes juonut mitään. Ja sitten ne ihmettelee, mikä sitä ahisti."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös