Kalsarikänniketju

  • 5 207 170
  • 66 637

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En tiiä uppooko mut parasta UG:tä mitä tiedän
AIC-Would

Ei perkele! Luit sit "suosikkijoukkueeni" :) Alice In Chains on parasta mitä maailma on ikinä meille tarjonnut ja tämä biisi bändin paras. Sietääkin kuolla erakko-nistinä jos tällaisessa kappaleessa laullaa. Täydellistä! No oli vähän kovat sanat tuohon loppuun R.I.P Layne Staley.
 

Hätzä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
Ei perkele! Luit sit "suosikkijoukkueeni" :) Alice In Chains on parasta mitä maailma on ikinä meille tarjonnut ja tämä biisi bändin paras. Sietääkin kuolla erakko-nistinä jos tällaisessa kappaleessa laullaa. Täydellistä! No oli vähän kovat sanat tuohon loppuun R.I.P Layne Staley.

Enkä edes lukenut=) Mutta silti yhdyn ja kumarran! Tosin nutshell on myös aivan jäätävää kuunneltavaa, ainakin ilman "sähköjä"!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksi saan olla jokaisella sivulla ensimmäisenä? Viimeinen virhe minkä voi tehdä.

Oot niin karismaattinen? :) Tai sitten pari edellistä sivua meni TosiFanin kanssa kiistellessä ja vaan satuit olemaan ekana. Tuliko siihen kiistaan jo loppu? Ite jo tarjosin viinapulloa mukaan pari sivua sitten.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Enkä edes lukenut=) Mutta silti yhdyn ja kumarran! Tosin nutshell on myös aivan jäätävää kuunneltavaa, ainakin ilman "sähköjä"!

Totta. Tosin koko Jar Of Flies on hieno-ep. Mut onhan tuo MTV-Unplugged keikka parasta mitä on tarjottu (oli sitten bändinä mikä tahansa) meille.Toisaalta nykyinen AIC on minulle melko toisarvoinen. Layne Staleyta arvostan niin paljon.
 

Hätzä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
Totta. Tosin koko Jar Of Flies on hieno-ep. Mut onhan tuo MTV-Unplugged keikka parasta mitä on tarjottu (oli sitten bändinä mikä tahansa) meille.Toisaalta nykyinen AIC on minulle melko toisarvoinen. Layne Staleyta arvostan niin paljon.

Olen samaa mieltä. Uusi menee, mutta liikaa "matkittu" Staleyta...sama asia kun Queen ilman Freddiee...ei toimi, ikävä kyllä. Akustisista keikoista ei oo jääny mieleen kun AIC ja Nirvana, molemmat omalla tasollaan, tosin AIC siellä omalla korokkeellaan....koskakohan tulee jotain edes sinne päin...tuskin koskaan...
 

Hätzä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
Olen samaa mieltä. Uusi menee, mutta liikaa "matkittu" Staleyta...sama asia kun Queen ilman Freddiee...ei toimi, ikävä kyllä. Akustisista keikoista ei oo jääny mieleen kun AIC ja Nirvana, molemmat omalla tasollaan, tosin AIC siellä omalla korokkeellaan....koskakohan tulee jotain edes sinne päin...tuskin koskaan...

Nyt joutuu ottaan hetken unta et jaksaa huomenna kirjottaa paremmalla virralla :D
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kiitoksia tiuke! Loistavaa. Voin olla ainoa jota otti päähän ettei SE kestävyysjuoksussa ja MM-finaali riittäneet vuoden urheilijaksi. No siltikin hieno mies: Keskisalon Jukka.
e. ja Take Me Home kateltiin.

En keksi muuta. Olen pahoillani. Mä hukkasin ja jouduin ettimään, en ymmärrä.

TAKE ME HOME UNITED ROAD.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Mukana ollaan. Myöhässä, mutta silti paikalla. Avataan peli omalta osalta Viikatteella.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Veljet paino nukkumaan? Mitä mitä. No minä sitten jatkan juhliani Leonard Cohenin kanssa. Älkää kysykö mistä tuo biisi on päätynyt korviini.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vittu, nää on jauhanu kymmenen sivua iloista KKK-löpinää, kun Evil on kärvistelly selvittä päin. No, siihen tuli nyt muutos. Kohta Bilbao teurastaa Real Madridin miljardöörimulukut ja Evili taputtaa karvaisia käsiänsä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös