Kalsarikänniketju

  • 5 228 201
  • 66 666

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja Klasu seitsemän, kun tässä on tämä komppi. Hyvä hyvä! Radio Rockista kun pääsin heti kuittaamaan, niin lottoan tulille tokikin kyseiseen formaattiin sopivaa materiaalia Australian toiseksi parhaalta AC/DC:ltä eli Airbournelta: Liian paljon, nuorena ja pian!

Laitetaanpas kuitenkin vielä parempaa matskua samaiselta tanssiorkesterilta: Timantti kovassa

Tämän bändin kohdalla ollaan kovasti perusasioiden äärellä mutta eipä sitä aina tarvitse hifistellä, joskus ihan perussetti toimii parhaiten.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Pitäskö lopettaa juominen kun päädyin Attack of A.L.-Peoplen pariin
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Chris Cornellin herätystä odotellessa. Voi olla, ettei sitä tule.

Kannattaa odotelleluun varata hieman useampi repullinen eväitä messiin. Teki tietoisen musiikillisen itsemurhan Timbalandin suhteen ja miulla ei ainakaan ole enään juuri odotuksia miestä kohtaan.

Ps. Kun sekoitatte Nagaa ja vodkaa, niin sitä ei kannata ahmia.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kerrohan lisempää. Börähtikö pötsi?

Jo noin 1,5 kk verran olen ajoittain siemaillut tätä kultaa ja aina vaan mieleeni tulee, että "vittu, kerrankin on kunnon ainetta".

Ps. edelleenkään ei kannata ahmia, vaan silleen hilitysti ottaa..
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pitäskö lopettaa juominen kun päädyin Attack of A.L.-Peoplen pariin

Ei vielä. Mutta siinä vaiheesa kun alat ylistää Tuukka Temosen bassonsoittoa virtuoosimaiseksi ja taidokkaaksi niin ehkä on aika laittaa se korkki kiinni ja mennä nukkumaan.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ei vielä. Mutta siinä vaiheesa kun alat ylistää Tuukka Temosen bassonsoittoa virtuoosimaiseksi ja taidokkaaksi niin ehkä on aika laittaa se korkki kiinni ja mennä nukkumaan.

Tota ongelmaa ei ole. Siinä yhtyeessä oli yksi soittotaitoinen, nyt Samin tultua Sipe ei ole yksin.

nimim. soitan salettiin Tuukkaa paremmin

edit:

laululinnun väliosan riffi on pöllitty osittain Neil Youngin Shotsista, tosin enemmän asia joka avautui minulle-ketjun kamaa
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Jo noin 1,5 kk verran olen ajoittain siemaillut tätä kultaa ja aina vaan mieleeni tulee, että "vittu, kerrankin on kunnon ainetta".

Pitäisi itse työstää kanssa noita nagoja johonkin sopivaan lasikantiseen laulukirjaan pariksi kuukaudeksi. Jotain itse tehtyjä habanerovodkia on tullut joskus siemailtua ja nekin on olleet mannaa, mutta nagan hedelmäinen maku luultavasti potkii perseitä lujasti, positiivisella tavalla.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Pitäisi itse työstää kanssa noita nagoja johonkin sopivaan lasikantiseen laulukirjaan pariksi kuukaudeksi.

Oikeastaan, ihan sama mihin vodkaan laitat sen: vodkan maku häipyy taivaan tuuliin Nagan tieltä.
Kaikki, jotka ovat maistaneet, ovat kumartaneet syvään kunnioituksesta ja kovasti ovat pohtineet elämän tarkoitusta sittemmin. Nagan hedelmäinen, pirteä ja selkeä maku säilyy ja kantaa vaikka sekoittaisit sen mihin: suosittelen!
Itse laitoin yhden palon 0,7 litraseen Ranskalaiseen Vodkapulloon, viilsin kyljen halki ja annoin olla noin kk... ( oikeastaan maistoin jo viikon jälkeen ja voin sanoa, että maut olivat sekoittuneet..)
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jotenkin tässä vaan päädyttiin taas kuuntelemaan Joan Osbornea. Jokin tuossa naisessa, ja hänen musiikissaan vaan vetoaa.



Linkin takaa löytyy live-versio biisistä To the one I love
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Itse mies lähtee oluesta vodkan suuntaan

U = late

Miehet on jo lähteneet vodkan suuntaan ajat sitten. Kohta ohjelmassa Eläinmaailman nahistelut osa 500: pingviinit vastaan pantterit. Veikkaan pingviinien syövän pantterit kotikonnuillaan elävältä.

Sivuhuomio: ESPN360:lla sekoillaan ihan huolella, ilmeisesti jääneet streamit ja muut Pittsburghista auki kun selostaja vetää piiiterskuula-skula-skula-skuulaa pöytään minkä ehtii...
 

kärppä73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Montreal Canadiens
Joko äidin pikku kullanmurut ovat heräilleet alkoholinkatkuisiin aamuhöyryihin? Itse vaihdan aamumurot aamukaljaan...
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä jatkuu "löylyt" vielä. Vaikka yksin en otakaan niin sohvalle haisemaan jäänyt kaverikin näkyy olevan yhä vielä pukeutumisen suhteen ns. vaiheessa. Tosin nyt jo harrastaa välikuolemaa, amatööri.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tänään tuntuis olevan hyvä päivä kalsarikännäilyyn. Jos sitä kaupparetkeilyn jälkeen viettäisi loppuillan sohvalla hengaillen ja Urho-tv:n nettilähetystä testaillessa. Veikkailen, että tämä ketju herää myös henkiin jossain vaiheessa iltaa..
 

kärppä73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Montreal Canadiens
Pitkästä aikaa Raksilaan katsomaan livematsia, palataanpa asiaan fellow kännikalat. Ja nyt juomaan Junnon vitun halpaa bisseä, lol...
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuskin on toivuttu eilisestä, ja jo alkaisi radiosta uuden ottelun lähetys. Toivottavasti Lukko pärjää HPK.n kyydissä, itse veikkaan että ei pärjää. Olutta on melko reilusti vielä jäljellä, ja ketjun teeman mukaisesti minulla on jopa pitkät kalsarit yllä. Kippistä.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täytyypi tänään vähäsen kalrasikännäilyä harrastaa. Eiliset pohjat vielä alla. Pieni pullo leijonaa + bissee ois tiedossa illaks. Mikäs sitä pelejä kuunnellessa ja juopotellessa, kippistä vaan kaikille heh!
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Täältäkin metsän perukoilta kippistä kaikille läsnäolijoille. Arvon juhlaväki!

Liigakierrosta nettiradion kautta, voi kerrankin tissutella suht rauhassa kun ei tarvitse korkkiruuvien menoa jännätä. Liigapörssi toki hieman korottaa kiinnostusta, eikä tuo Granlund ainakaan huonosti ole aloittanut. Lassilalle vielä nollapeliä tänään niin makoisaa olisi.

E. mainitaan vielä kolmatta olutta tyhjennettäessä, että kun Männikkökin teki maalin niin Lassilan nollapelillä saattaa mopo karata käsistä ja pahasti. Jummijammi.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös