Veikkaan että Pekka korkkaa ennen mua :D
Jossakin parin minuutin kohdalla varmaan kun tajuaa, mihin on lupautunut.
Ärsyttävää sisäpiiriläppäkännäilyä. Hyi teitä.Jossakin parin minuutin kohdalla varmaan kun tajuaa, mihin on lupautunut.
No onhan se, mutta kokoelmat ovat perseestä. Kokoelmat toimivat bändeillä, joilla on yksi hyvä biisi siellä täällä.Mutta onko alkuperäinen kokoelma alkuperäinen?
No onhan se, mutta kokoelmat ovat perseestä. Kokoelmat toimivat bändeillä, joilla on yksi hyvä biisi siellä täällä.
uJätkä kirjottaa jostain "objektiivisen onomapoeettisesta" ja samassa yhteydessä nähdään kammottava suomiraiskaus "kuullostaa". Meneehän tuo kännin piikkiin, meneehän? Häpeä ylläsi, oi sukunimeni, hyi.
No onhan se, mutta kokoelmat ovat perseestä. Kokoelmat toimivat bändeillä, joilla on yksi hyvä biisi siellä täällä.
Miksi sitten pitää Substance hankkia?
ehkä sekaannus, joka on ollut levy-yhtiön tarkotus
"Substance is a 1988 Joy Division singles compilation released by Factory Records. It is a companion to New Order's Substance."
Joo, siis sitä tarkoitin että kun tuolla dumattiin kokoelmat ja substance on sellainen, enemmän kuin new orderin versio.
Ääh, tulkitsin itseäni näköjään väärin. Eli unohdetaan.Miksi sitten pitää Substance hankkia?
no NewOrderin substancen voi dumata vain joku, joka ei bändiä tunne...
joko on muuten koeajettu Bad Lieutenant
Voisko joku jo kertoa, mikä tän Nelosen tummahipiäisen uutisankkurineitosen nimi oikein on? Perkuleen kivannäköinen neito, samaa oon aatellu ihan selvin päinkin.
Kiitos. Ihana nainen, tuo Jesca.Tätä tarkoittanet? Jesca Muyingo
Paha Luuta-Antti on katsastamatta, mutta tässä aiheeseen liittyen erinomainen Electronic - Vivid.joko on muuten koeajettu Bad Lieutenant
Enpä tienny Skinin oikeaa nimeä. Mutta kun Skunk Anansiesta puhutaan, on pakko linkittää tietenkin Hedonism.Jos jotain naista voi kuvailla sanalla "pelottava" niin tämä Deborah Anne Dyer täyttää sen kriteerin kyllä aika hyvin. Tunnettu myös nimellä Skin. Mutta laulaa tämä nainen kyllä osaa!
Skunk Anansie - Weak (live)
Jos jotain naista voi kuvailla sanalla "pelottava" niin tämä Deborah Anne Dyer täyttää sen kriteerin kyllä aika hyvin. Tunnettu myös nimellä Skin. Mutta laulaa tämä nainen kyllä osaa!
Skunk Anansie - Weak (live)
Yleensä kaikki puhelauluun eli räpinpaskaan pikkuisenkin viittaava aiheuttaa päässäni vitutusta, mutta yksi poikkeus on. Everlast - What It's Like