Kalsarikänniketju

  • 5 245 235
  • 66 698
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
no käy toikin, ne on periaatteessa ristiin. tosin se on uk ver.2 mikä mulla on. eli true faith käy molempiin

joo, mun on vanhempi CD sinkkujulkasu. Sori, ei siis vinyyli, kalsarikänneissä sekoilen. (-ttu, piti oikein hyllystä hakea, ja ensin väärällä hyllyllä... nolottaa...)
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
joo, mun on vanhempi CD sinkkujulkasu. Sori, ei siis vinyyli, kalsarikänneissä sekoilen. (-ttu, piti oikein hyllystä hakea, ja ensin väärällä hyllyllä... nolottaa...)

ei siis toi uk2 on cd mut pidän niitä silti b-puolina

harhaanjohtava kysymys
 

tutzba

Jäsen
Ai ai, taas on eksytty pahoille raiteille.

Printtailin juuri äsken tiketit Arnejn + parin muun joulukuiselle keikalle ja nyt Youtubesta valmistaudun ko. iltamaan. Mutta ettehän te sellaisesta musiikista mitään ymmärrä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ai ai, taas on eksytty pahoille raiteille.

Printtailin juuri äsken tiketit Arnejn + parin muun joulukuiselle keikalle ja nyt Youtubesta valmistaudun ko. iltamaan. Mutta ettehän te sellaisesta musiikista mitään ymmärrä.

Ei ymmärretä ei. Vedän sua huomenna turpaan. Trance lähtee varusmiehestä hakkaamalla :D
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Jätkä kirjottaa jostain "objektiivisen onomapoeettisesta" ja samassa yhteydessä nähdään kammottava suomiraiskaus "kuullostaa". Meneehän tuo kännin piikkiin, meneehän? Häpeä ylläsi, oi sukunimeni, hyi.
u

Mutta onhan onomapoettinen kuitenkin sivistyssana? Eikä "objektiivinenkaan" kauhean kaukaa liippaa? Eikö noilla pitäisi opiskelijakaupungeissa saada?

Tottahan toki meni piikkiin. Mennään kaikki taksilla. Minä maksan.

Terveisin oranssipaitanen brändin-näköinen puukätinen romuluulaituri.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
No onhan se, mutta kokoelmat ovat perseestä. Kokoelmat toimivat bändeillä, joilla on yksi hyvä biisi siellä täällä.

Ei pidä paikkaansa NewOrderin kohdalla, jolla suurin osa hiteostä on 12" julkasuija, eikä ole julkastu millään albumilla. Kuten nyt vaikka Blue Monday (liekkö edelleen yksi myydyimmistä 12” kiekoista), Touch by the hand of god, True faith, Temptation, Confusion etc.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vähän musiikkia:

Jos jonkun ihmisen ääntä voi kuvailla sanoilla "miellyttävä" ja "rauhoittava" niin se on Sivert Høyem: Madrugada - Majesty
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
ehkä sekaannus, joka on ollut levy-yhtiön tarkotus

"Substance is a 1988 Joy Division singles compilation released by Factory Records. It is a companion to New Order's Substance."

Joo, siis sitä tarkoitin että kun tuolla dumattiin kokoelmat ja substance on sellainen, enemmän kuin new orderin versio.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisko joku jo kertoa, mikä tän Nelosen tummahipiäisen uutisankkurineitosen nimi oikein on? Perkuleen kivannäköinen neito, samaa oon aatellu ihan selvin päinkin.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Voi hyvänen aika. Rouva kävi tänään Alkossa ja osti ihan jotain muuta kuin Kilpisydän viiniä. Näköjään Joensuustakin saa. No onneksi huomenna ei ole sunnuntai.

Jos vielä jatkaa pohdintaa niin tuosta ei voi tulla kuin hyvä känni.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös