Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 019
  • 66 778

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ei vielä. Mutta siinä vaiheesa kun alat ylistää Tuukka Temosen bassonsoittoa virtuoosimaiseksi ja taidokkaaksi niin ehkä on aika laittaa se korkki kiinni ja mennä nukkumaan.

Tota ongelmaa ei ole. Siinä yhtyeessä oli yksi soittotaitoinen, nyt Samin tultua Sipe ei ole yksin.

nimim. soitan salettiin Tuukkaa paremmin

edit:

laululinnun väliosan riffi on pöllitty osittain Neil Youngin Shotsista, tosin enemmän asia joka avautui minulle-ketjun kamaa

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Jo noin 1,5 kk verran olen ajoittain siemaillut tätä kultaa ja aina vaan mieleeni tulee, että "vittu, kerrankin on kunnon ainetta".

Pitäisi itse työstää kanssa noita nagoja johonkin sopivaan lasikantiseen laulukirjaan pariksi kuukaudeksi. Jotain itse tehtyjä habanerovodkia on tullut joskus siemailtua ja nekin on olleet mannaa, mutta nagan hedelmäinen maku luultavasti potkii perseitä lujasti, positiivisella tavalla.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Pitäisi itse työstää kanssa noita nagoja johonkin sopivaan lasikantiseen laulukirjaan pariksi kuukaudeksi.

Oikeastaan, ihan sama mihin vodkaan laitat sen: vodkan maku häipyy taivaan tuuliin Nagan tieltä.
Kaikki, jotka ovat maistaneet, ovat kumartaneet syvään kunnioituksesta ja kovasti ovat pohtineet elämän tarkoitusta sittemmin. Nagan hedelmäinen, pirteä ja selkeä maku säilyy ja kantaa vaikka sekoittaisit sen mihin: suosittelen!
Itse laitoin yhden palon 0,7 litraseen Ranskalaiseen Vodkapulloon, viilsin kyljen halki ja annoin olla noin kk... ( oikeastaan maistoin jo viikon jälkeen ja voin sanoa, että maut olivat sekoittuneet..)

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jotenkin tässä vaan päädyttiin taas kuuntelemaan Joan Osbornea. Jokin tuossa naisessa, ja hänen musiikissaan vaan vetoaa.

Linkin takaa löytyy live-versio biisistä To the one I love

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Itse mies lähtee oluesta vodkan suuntaan

U = late

Miehet on jo lähteneet vodkan suuntaan ajat sitten. Kohta ohjelmassa Eläinmaailman nahistelut osa 500: pingviinit vastaan pantterit. Veikkaan pingviinien syövän pantterit kotikonnuillaan elävältä.

Sivuhuomio: ESPN360:lla sekoillaan ihan huolella, ilmeisesti jääneet streamit ja muut Pittsburghista auki kun selostaja vetää piiiterskuula-skula-skula-skuulaa pöytään minkä ehtii...

kärppä73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Montreal Canadiens
Joko äidin pikku kullanmurut ovat heräilleet alkoholinkatkuisiin aamuhöyryihin? Itse vaihdan aamumurot aamukaljaan...

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä jatkuu "löylyt" vielä. Vaikka yksin en otakaan niin sohvalle haisemaan jäänyt kaverikin näkyy olevan yhä vielä pukeutumisen suhteen ns. vaiheessa. Tosin nyt jo harrastaa välikuolemaa, amatööri.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tänään tuntuis olevan hyvä päivä kalsarikännäilyyn. Jos sitä kaupparetkeilyn jälkeen viettäisi loppuillan sohvalla hengaillen ja Urho-tv:n nettilähetystä testaillessa. Veikkailen, että tämä ketju herää myös henkiin jossain vaiheessa iltaa..

kärppä73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Montreal Canadiens
Pitkästä aikaa Raksilaan katsomaan livematsia, palataanpa asiaan fellow kännikalat. Ja nyt juomaan Junnon vitun halpaa bisseä, lol...

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuskin on toivuttu eilisestä, ja jo alkaisi radiosta uuden ottelun lähetys. Toivottavasti Lukko pärjää HPK.n kyydissä, itse veikkaan että ei pärjää. Olutta on melko reilusti vielä jäljellä, ja ketjun teeman mukaisesti minulla on jopa pitkät kalsarit yllä. Kippistä.

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täytyypi tänään vähäsen kalrasikännäilyä harrastaa. Eiliset pohjat vielä alla. Pieni pullo leijonaa + bissee ois tiedossa illaks. Mikäs sitä pelejä kuunnellessa ja juopotellessa, kippistä vaan kaikille heh!

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Täältäkin metsän perukoilta kippistä kaikille läsnäolijoille. Arvon juhlaväki!

Liigakierrosta nettiradion kautta, voi kerrankin tissutella suht rauhassa kun ei tarvitse korkkiruuvien menoa jännätä. Liigapörssi toki hieman korottaa kiinnostusta, eikä tuo Granlund ainakaan huonosti ole aloittanut. Lassilalle vielä nollapeliä tänään niin makoisaa olisi.

E. mainitaan vielä kolmatta olutta tyhjennettäessä, että kun Männikkökin teki maalin niin Lassilan nollapelillä saattaa mopo karata käsistä ja pahasti. Jummijammi.

Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Alkoholia hankittuna, pikkuisen jo lasissakin. Tänään otankin sitten pitemmän kaavan mukaan enkä jarruttele. Futistahan sitä joutuupi möllöttämään ja toisella silmällä Avaraa Luontoa sekä Uutisvuotoa. Kätevää kun on kaksi töllötintä päällekkäin hyllyssä.

Salud!

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ehtoota vaan kaikille. Iltapäivä tuli äidin luona vietettyä syöden ja leffakin vuokrattiin(Miehet jotka vihaavat naisia). Kyllä tuolla länsinaapurissa osataan elokuvia tehdä "hieman" paremmin, kuin meillä. Juuri kotiuduin ja oluen avasin. Tullutkin jo viikko oltua ilman. Jatkanen pelin kuuntelua.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Vittujen vittu, saatanaa siihen lisäksi ja perkele. No, eipähän ole ensimmäinen Lauantai, kun IFK pettää! Tulosveto meni sentään oikein....

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Joku vitun ifk täällä mutristaa huulta... Ei vituta vähääkään, vaikka diagnoosi tänään onkin lopun elämää muuttava. Otan hilpeästi kaljaa ja huomenna kalpeasti hiljaa. Mikäs näissä, elämän päivissä, ne kun saadaan näemmä jokainen lahjaksi.

Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
Hei. Olen angstinuori 20v. Tänään ajattelin maistella olutta ja rommia, mahdollisesti hieman vodkaa. Tällä hetkellä kuitenkin vielä oluessa pysytellen, ihan hyvää kanan koipireiden kanssa.

Ai niin, jotta tulisi se angstinuori-osuuskin, niin sanotaan se pakollinen "vittu".

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK:n matsi oli kyllä sellaista roskaa, että ei viitsi edes stadiin mennä naamaansa näyttämään. Niinpä vedetään perinteiset 'kantakaupunkikalsarit', jotka yleensä päättyvät johonkin kuppilaan...

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Urho-tv:n striimi sentään toimi, vaikka lopputulos ei oikein miellyttänyt. Kyllä siitä nyt vitosen silti maksoi, kun baarissa olisi kuitenkin mennyt varmaan nelisen tuoppia kurkusta alas. Kannattaa siis kalsaroida.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Njää njää njää. HIFK konttaili taas, ja halavatun Pellet menivät voittamaan. Kaksikin syytä ottaa vitutukseen. Toivottavasti edes kapinen Real häviää yöllä ja Devils niistää Pingviinit.

Ihmeellisen vakavaa hommaa tämä urheilu. Joku sitä jossain ketjussa pohtikin, että pitäisi olla yhdentekevää mikä pohjoisamerikkalainen miljonäärisakki milloinkin nuijii kenet, vaan kun ei se ole. Kyllä "oman" joukkueen tappio kyrsii, syö ja fiduddaa.

No. Kohta katon Uutisvuodon, jos jotain hupia tulisi elämään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy