Kalsarikänniketju

  • 5 228 133
  • 66 666

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Ehtoota vain kaikille. Strohia tässä taas juoskentelen. Raakana tietysti, vai onko tuolle jotakin lantrinkejakin muka keksitty. Nyt on niin raatona viikon toimista, että tissuttelu sohvalla aivot tollovaihteella passaapi tälle ukolle.

Huomenna on uusi päivä ja mahdollisuus ryypätä lisää. Tuo seikka kannattaa kuitenkin pitää mielessä jos maailma uuvuttaa.

Kirjoitelkaatten te jotain hauskaa, mie pysyn lukemapuolella ja hihittelen täällä itekseni teitin jutuille.

Strohia teetä ja hunajaa. Todella hyvää.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Golf-kentältäkö itse poimit? Sieltä "kuulemma" löytyy toimivia...
Ihan pakastimesta poimin tällä kertaa.

Lieksassa asui muinoin eräs nimeltä mainitsematon Stepanoff. Syksyn tulon näki tyypin housunpolvista - kun sienet nousivat puistoon, sai farkkukangas vihreää väriä het.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tulipa käytyä ensimmäistä kertaa elämässä Kotipizzassa. Jotenkin on tullut välteltyä, mutta tuli huomattua etten ole juuri mitään menettänyt. Onneksi ei ainakaan kovin paljoa tarjouspizza maksanut kun mukaan sieppasi, 4,70 e. Ei siitä normaalihintaa olisi kyllä pulittanutkaan.

Rommia ja olutta, kiitos.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tulipa käytyä ensimmäistä kertaa elämässä Kotipizzassa. Jotenkin on tullut välteltyä, mutta tuli huomattua etten ole juuri mitään menettänyt. Onneksi ei ainakaan kovin paljoa tarjouspizza maksanut kun mukaan sieppasi, 4,70 e. Ei siitä normaalihintaa olisi kyllä pulittanutkaan.

Kotipizzan eineet eivät ole sen parempia, kuin aavistuksen laadukkaammat pakastepizzat. Varsinkin jos itse vähän juustoa raastaa vielä päälle (nokkelat ostavat valmiita raastepusseja) eli todellisen HMV on koko Kotipizza.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Rommia ja olutta, kiitos.

Noin mullekin aina käy Kotipizzassa käynnin jälkeen. Tosin en ole moneen vuoteen syytänyt rahojani "syyhkypizzaan". Mieluummin haen ruokani jostain karvakäsien omistamasta paikasta. Ainakin isompia pizzoja saa.
Bisse maistuu vieläkin ja xboxia pelaillaan. Pelit menee kyllä vituiksi tänään.
 
Tulipa käytyä ensimmäistä kertaa elämässä Kotipizzassa. Jotenkin on tullut välteltyä, mutta tuli huomattua etten ole juuri mitään menettänyt. Onneksi ei ainakaan kovin paljoa tarjouspizza maksanut kun mukaan sieppasi, 4,70 e. Ei siitä normaalihintaa olisi kyllä pulittanutkaan.

Rommia ja olutta, kiitos.

Paskoja paikkoja. Ne kotzonet on ihan jees, mutta onko järkeä maksaa 8 euroa, kun samalla tavalla nälän vievän pita kebabin saa karvakäsiltä 4:llä.
Muutenkin tulee pizza-asioissa suosittua paikallisia ahmedeja, kun niiltä saa vitosella neljän täytteen pizzan, mikä on samankokoinen kun kotipizzan perhepizza, jota et saa alle kympillä.

Jaaha. Pitkästä aikaa muuten minäkin tänne kirjoitan. Nyt on ehkä pieni humina päällä, kun saunakaljottelu jäi ON-asentoon. No mikäpä tässä, vielä pari menee helposti.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Rausch hau-hau kaikille vain. Tietokone paketissa, minä silloin,tällöin lukemassa mitä tapahtuu. Mutta asiaan Jokelan Spydäri on kuninkaalisin darramättö mihin olen koskaan törmännyt. Evil ja muut väittäkööt vastaista jos siltä tuntuu.!!
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Mukana.

Muija meni nukkumaan. (Ennustin muuten 7 minuutin tarkkuudella hänen sohvalle nukahtimisensa tuntia ennen tapahtumaa.)

Nyt vähän kaljaa ja lätkää pleikkarilla.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Moi kaikille. tietokone kaatui. Mr.Evil haluaisin käydä syömässä kera sinun jokelan spydäriä? Onnistuisiko jollain tavalla? terv.Muuttomies helvetistä.

ps:rakki tässä moro.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mr.Evil haluaisin käydä syömässä kera sinun jokelan spydäriä?

RR ja Eevili ne yhteen soppii, huomenna viedään pussauskoppiin...

Legendaarista RR, kunnon pokauslause KK-Ketjussa! Eivaan, kyllähän me kaikki tiedetään, että mitä sie haet. Rasvasta ja rahvasta.


Onko kukaan muuten törmänny Teistä Rufukseen?

Mulle tuli vähän puuntakaa tää Rufus Wainwright ja ajattelinkin soittaa teille tästä yhden hitaan; going to a town...

Hyvä levy ollut tähän mennessä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Eikö ne nykyään lantraa kaiken valmiiksi jo valtion puolesta?
Alkossa ne tosiaan lantraapi nykyään liikaa, Stroh 80 % se tekisi eetvarttia, vaan eihän täältä Suomesta semmoisia saa. Raakana tietenkin sitäkin joisin, saisivat naamavärkkilihaksetkin samalla liikuntaa, kun saattaisi joutua vähän irvistelemään.

Kyllä sitä on setäiässä, kun osaa - ja jopa haluaa - nykypäivinä jättää juomingit ikään kuin kesken. Tuossa 0,2 l Strohia joiskentelin ja nyt tästä Huovis-Veikon novelleja lukemaan.

Rakilla on kyllä tälle illalle eteeriset sienikeitokset nautittuna!
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Kiitos ja näkemiin. Microsoft on muuten suurin saatana mitä tietokonemaailmasta löytyy. viikko 7 ja vieläkään en ole saamassa sitä mitä minulle luvattiin n. 3,5 viikkoa sitten. Vittu, nyt riitti. Vedän siirtomaapleksit silmille samointein. Chears,pohojanmaankautta, yms. Jokelan spydäriä odotellessa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
viina kuuluu toki Jokelan aamiaiseen.
Jokelan keittiö aukeaa klo 14, joten aamupäivä pitää pysytellä ainoastaan viinaksissa ja vasta iltapäivällä pääsee ruokapuolta nauttimaan. Itse en kyllä koskaan sotke alkoholin juomisia ja syömisiä keskenänsä. Ensin juodaan, sitten nukutaan ja sitten syödään. Näin maailmassa pysyy järjestys ja roti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jokelan keittiö aukeaa klo 14, joten aamupäivä pitää pysytellä ainoastaan viinaksissa ja vasta iltapäivällä pääsee ruokapuolta nauttimaan. Itse en kyllä koskaan sotke alkoholin juomisia ja syömisiä keskenänsä. Ensin juodaan, sitten nukutaan ja sitten syödään. Näin maailmassa pysyy järjestys ja roti.
Ennen päti täälläkin. Viisi päivää viikossa join, kuudennen oksensin ja seitsemännen söin. Repeat to fade. Nykyisin pittää syyä välillä että jaksaa juua.

Nukkuminen on homojen hommaa.

Mr. Evil? saanko luvan?
Se riippuu. En tanssi, mutta syön ja juon kyllä. "Söi, joi, söi ja joi ja hän kuoli pois ja hän söi, joi..."
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Hauskaa ja soi vittu. Moro evil, Haluan olla mukana niin pitkään kuin pystyn.

Heipä jei kokemustahan tästää mulle tulee. Mutta lisää juutalaistutkimusta niin mulla riittää duunia tästä tulevaisuuteen.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nöf nöf nöf nöf uiiii-iii....
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Voihan pyssyt ja pamaus, ette kai te vielä lopettaneet? Vielä löytyisi tilkan verran juotavaa ja ripaus jaksamista.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Voihan pyssyt ja pamaus, ette kai te vielä lopettaneet? Vielä löytyisi tilkan verran juotavaa ja ripaus jaksamista.

Ei olla.

Anteeksi, että fanitan HIFK:ta se on suurin syntini... Ja anteeksi, että vietiin Mikke, mutta se ei ole mun syyni. Se on Tomin syy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös