Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 313 351
  • 66 778

UnBeliever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
Noh...helppo elämä ja aika helppo känni viskiä juoden! Keskittyminen alkaa mestis-kierrokseen! Ja miten se tapahtuu...no viskiä juoden....

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Hyvää perjantai-iltaa kaikille. Missäs luuraatte? Rohkeasti vaan mukaan kekkereihin. Sauna takana ja kylmää kaljaa kuuppaan. Kauppaan pitää vielä kiirehtiä ennen yhdeksää hakemaan lisempää mallasta. Samalla voisi ostaa viikonloppu safkat yms.

Np. Adam Strange : Traveller http://www.youtube.com/watch?v=OjBrXbkjUJo

Hieno biisi..

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Hyvää perjantai-iltaa kaikille. Missäs luuraatte?

No prkl, täälhä mie oon kokoajan ollu.
No, mitens Nakki mäenenäänkoskaantulekk-ketjuun kastike menee, raskas viikko takana ja silleen?

Hienoa, että bastu on jo takana, ihte en ole vielä edes kerenny laittaa koivua sisään, mutta kaikki aikanaan..
Rannareita reenataan pojan kans olohuoneessa. Tai, no tahti vähän hiljeni, kun hallitus tuli, mutta ..kuitenkin.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
No prkl, täälhä mie oon kokoajan ollu.
No, mitens Nakki mäenenäänkoskaantulekk-ketjuun kastike menee, raskas viikko takana ja silleen?

Hienoa, että bastu on jo takana, ihte en ole vielä edes kerenny laittaa koivua sisään, mutta kaikki aikanaan..
Rannareita reenataan pojan kans olohuoneessa. Tai, no tahti vähän hiljeni, kun hallitus tuli, mutta ..kuitenkin.

No, mikäs tässä. Ikiopiskelijalla on aina raskasta. Vittu ku ei oo viinakauppaa tässä lähellä. Pitää tyytyä kalja/ronkelo linjaan. On tää elämä julmaa. Hah, sun rannarit haluaisin kyllä nähdä ;)

Omistan tämän illan ihmiskokeille. Enkä nyt siis tarkoita homo sapiens -merkkisiä ravintola-alan ammattilaisia *badabum!*, vaan huipputieteellistä tutkimusta siitä, voiko lievämuotoisen flunssan kukistaa keskioluella. Koehenkilönä toimin aivan itse.

Ensimmäinen tuoppi on kohta tyhjä ja tilanne vaikuttaa lupaavalta. Olo parani heti kun ensimmäinen tölkki aukesi hienosti sihahtaen.

Pitäisköhän muuten perustaa hienolle Skinny Puppy -orkesterille tribuuttibändi? Minulla on jo nimikin valmiina: Skini-Pappi! *boum boum!*

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hah, sun rannarit haluaisin kyllä nähdä ;)

Heh.. no, vaatimustaso ei ole korkealla, kun laitoin syndit viisvuotiaalle ja .. no, eikö tuollainen lätkämaali kuulu jokaiseen olohuoneeseen? Meillä ainakin.
Sapä mailoilla ja palloilla vedellään, mutta hyvin ottaa pallo kimmokkeita sisällä.

Hallitus tosin hiljensi hallimusiikin ja sammutti subbarin, mutta eiköhän tuosta vielä sentteri tai kassari tule...

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
No niin. Kauppareissu tehty ja jälleen on jääkaappi täynnä kallista sapuskaa. Vittu ruoka on oikeasti kallista. Laatikollinen KOFFia tarttui mukaan ja niitä tässä viilentelen. Pasiradio pauhaa taustalla ja humalaiset kaverit koittavat saada kontaktia. Kippis ja kulaus kaikille!

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Taitaa alushousuhumalaksi kääntyä tämä. Olutta on, minä itselleni tarjoan! Sitten hain valkoviiniä Alkosta, otin kuivinta mitä löytyy eli Koskenkorvaa. Varalta kaksi, sillä onhan mullakin kaksi korvaa.

Dr. John. Voodoo music. I walk on guilded splinters.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Törmäsin sellaiseen uuteen tuttavuutn kuin, Rainbow tonnikalaa currymajoneesissa.

Tämän tuotteen testasin juuri.

No niin. Kauppareissu tehty ja jälleen on jääkaappi täynnä kallista sapuskaa. Vittu ruoka on oikeasti kallista. Laatikollinen KOFFia tarttui mukaan...

Parista ketjusta yhdistellen, lähinnä ihmetellen, että mikä nyt sitten on kallista..?

No, otetaan, eikä mietitä turhia. Bastu on kuuma ja oluet ja nainen kylmiä, joten lähtökohdat aivan ihanteelliset...

Edit: Iltaa vaan Banaani. Pitää ilmoittautua Bastussa, mutta tavataan illemmalla ja otetaan lisempää..

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämä on ihan perseestä! Piti osallistua KKK:hon tänä iltana mutta tuossa pari-kolme olutta juotuani tuli sellainen harvinainen tilanne että ei enää maistu! Jokin vaan nyt tökkii vastaan ja ajattelinkin siksi lopettaa tähän. Aina ei voi onnistua...

Mutta jatkakaa te joille maistuu.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin ajateltiin. Nyt on hyviä syitäkin vetää kännit. Niistä ehkä tuånnempana.

Koff-laatikko tyhjenee hyvää vauhtia eikä tässä enää edes tajua sairastavansa flunssaa. Erinomaisuus on päässyt valloilleen.

Arcade Fire on kyllä mahdottoman nättiä ja kiihkeää rockmusiikkia (kyseessä on Spotify-linkki).

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Täällähän sitä. Muutamia oluita takana ja vielä tiedostamaton määrä edessä. Pokeria varmaan jossain välissä tulee tempastua. Telkkua katellessa ja musiikkia kuunnellessa menny ilta ja niin kai se jatkuukin.

Nyt kuunteluun Maria Lund ja Surupuku.

http://www.youtube.com/watch?v=854eQMLIHM4&feature=related
Tä? Tamaran tyttökö se tuota vetää? Kuulin kerran radiosta puolella korvalla enkä tiennyt kuka asialla... Jotenkin tuli Tuula Amberla mieleen mutta ei kai se enää laula..?

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jotenkin tuli Tuula Amberla mieleen mutta ei kai se enää laula..?

Se oli silloin, kun oltiin nuoria, Tuula Amberla ja liikkuvat lapset... Hmm tairan olla prkl vanha.
Kävin muuten joskus oikke keikkabussissakin... skidihän mä olin, mutta kuitenkin.
Kuka tarjoilee biisit?

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täällä ryypätään Vanilla Kossua oheisine blandiksineen. Musiikkina tällä hetkellä M. A. Numminen ja Swingin kutsu. Jossain vaiheessa varmaan perinteinen Metallica.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tä? Tamaran tyttökö se tuota vetää? Kuulin kerran radiosta puolella korvalla enkä tiennyt kuka asialla... Jotenkin tuli Tuula Amberla mieleen mutta ei kai se enää laula..?

Tuulasta en tiedä, mutta Tamaran tyttöhän se vetää. Muitakin loilotuksia sieltä löytyy, mm. cover Nightwishin Sleeping Sun biisistä.

Laitetaan listaan pari seuraavaa:

Within Temptation - Memories
http://www.youtube.com/watch?v=bhzJO34SCoc&feature=related

Evanescence - My Immortal
http://www.youtube.com/watch?v=idd_92ajjwY&feature=related

Olutta vaan lisää. Ja pokeria kohta pari erää.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Täällä ryypätään Vanilla Kossua oheisine blandiksineen.
Joku kerta kun viinahammasta alkoi kolottaa niin maan perkeleesti, kävin lainaamassa naapurilta kaksi pottua tuota samaista ainetta ja voin kertoa, että enää ei pahemmin sitä mieli tee. Jos oikein muistan, niin tais tulla aika kaamea krapula siitä lystistä, niinkuin kaupan päälle.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kari nussii Isabellaa ja Princessa pauhaa juutuupissa. Nyt taas kaljaa lonkeron jälkeen. Maistuu ihan juotavalta. Hitto ku ois Jallua. Nyt tekis mieli jotain vahvempaa tavaraa.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla

Minä olen seurannut sinun kirjoittelua jo pidemmän ajan, ja ollut useimmiten samaan mieltä. Mitä se liittyy mihinkään? No! Suurimmaksi osaksi kuuntelen kyllä heviä, mutta moni muukin uppoaa. Tämän multilinkin kun näin, niin minulle ainoa vaihtoehto oli juuri tämä viisu mikä täältä paljastuikin. Rupea minun uudeksi veljeksi. :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy