Kalsarikänniketju

  • 5 219 276
  • 66 665

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Sitäpaitti, fyysinen nautinto on syntiä, joutuu suihkussakin joskus käymään.

Kieltämättä olisi jollekkin peräkammarin tosimiehelle aika paha paikka. Tosin niitä aktejakin tulee hivenen harvemmin... No kohta se vuosi vaihtuu. Hivenen alta puolentoista tunnin kuluttua olen sitten parempi ihminen tiedoksi vain. No tuskinpa toteutuu, mutta ainahan sitä voi visioida.

Seuraavan juon kyllä The Pentille kun selvisi täysin mielipuolisesta ajojahdista. Tai no kaipa se Hoviin menee, mut kul Pena hoitaa homman. Ässätkin saivat sitten pitää loistavan pelaaja tarkkailijansa, joten Alpolle myös.

Mieliskin taisi ottaa neuvosta vaarin ja nyt Jossu saa nauttia Tapolan mustasta. Pitäsköhän sitä itsekkin...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Toiset ajelee munankarvoja, minen viitsi edes partaa...

Kersat nukkuu, pihalla paukkuu. Ripustelin pyykkiäkin tuossa. Evilitär teki helvetin hyvän tuoksuista pekoni-herkkusieni-sipulipiirakkaa, pitänee kohta maistella ja oluella alas toki.

Nyt soipi Marillionin Script For A Jester's Tear, e-rittäin pitkästä aikaa. Tuli vaan mieleen. He Knows You Know.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Olen aistivinani pientä kyllästymistä ja alavirettä pikkukatin viestissä - nostahan häntä pystyyn vain, yksinkin voi viihtyä...

Ikävää, että minä joudun toistamaan itseäni näillä musiikkivalinnoillani, mutta kun se maku on ikäänkuin vakiintunut. Silti - tässä "katille" vähän liikettä lantioon, vaikka vain ihan mielikuvaharjoituksina: Corazon Espinado
 

ipaz

Jäsen
Kallistelen tässä vaakaa että jäiskö kotiin vetämään kalsarit vai jaksaisko tuonne Tampereen ilokentälle tarkastamaan onko elämää vielä ensi vuonnakin. Saunaa, pullo punkkua ja pari kaljaa otettu. Kohta vois siirtyä viinaan. Kaverin piti tulla seuraks juhlimaan vuoden vaihdetta - jätti tulematta. Muut kaverit ovat onnellisessa parisuhteessa tai asuvat jossain kaukana. Mikä kaikkia vaivaa? Mikä mua vaivaa? Hyvää uutta vuotta jatkoaikalaiset.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kieltämättä olisi jollekkin peräkammarin tosimiehelle aika paha paikka. Tosin niitä aktejakin tulee hivenen harvemmin...

Ensin 2000 ja heti perään 2004, joten ei sitä nyt ihan kokoaika viitsi. menee maku, jos alkaa herkuttelemaan.
Toisaalta, jos joskus vaihtais tumppua, niin olis niinkuin eksoottista tai jotain. En nyt jaksa enempää pohtia asiaa, kun on juominkit pahasti kesken.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ensin 2000 ja heti perään 2004, joten ei sitä nyt ihan kokoaika viitsi. menee maku, jos alkaa herkuttelemaan.
Tuttu avautui aikanaan, ilmeisen tosissaan: "Sain minä 1990 ja heti perään 1998. Ei voi valittaa."
 
Onhan tässä vähän ikävä fiilis just nyt. Kun tähän asti on aina viettänyt uuden vuoden veljien ja muun perheen parissa ja vähän aikaa sitten soitin äiteelle ja siellä oli meno päällä. Mut eiköhän tää tästä. Säästyy rahat ainakin ja oikeastaan vaan tuli lisää rahaa kun oli töissä. Turhauttavaa tosin oli kun olin vaan neljä tuntia. Kun sen neljän tunnin takia meni suunnitelmat pieleen. Olis ollut edes 12 tunnin aamuvuoro. Olisi vielä ehtinyt muualle täältä. Näillä kuitenkin mennään ja kiitos surukukulle linkistä. Hyvä biisi, mitä en ole pitkään aikaan kuullutkaan. Korkkaan uuden lonkeron.
 
Tuttu avautui aikanaan, ilmeisen tosissaan: "Sain minä 1990 ja heti perään 1998. Ei voi valittaa."

Veljeni totesi pari vuotta sitten toisen veljeni kanssa että saadaan naista kerran vuodessa.. yhteensä. Kyseinen repliikki on tosin elokuvasta helmiä ja sikoja, mutta taisi silloin pitää paikkansa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Noni, nyt sentäs kävin ulkona kattomassa noita helvetin jysäyksiä. Ihan hurjaa touhua.

Tiedoksenne vaan, että Jossuahan minun toimintani ei paljoa häiritte. Ei edes se, että saatan kuunnella vieraan naisen musiikkia toisinaan. Meillä on avoin suhde

ja kyllä, olen syvällinen, runollinen, antelias....erittäin antelias. ja ennenkaikkea aika kiimanen kaveri.
 

Center

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara ja Liverpool
Nonni, perhe unille ja isäntä sihauttaa bisset auki. Kaapissa polttelisi tänään hankittu Torresin 10 yo brandy, mitä joku tuttava suositteli. Taidan kohta testata kyseisen tuotteen. Puoli kaksitoista voikin sitten sammuttaa kämpästä valot, avata kaihtimet ja siirtyä ikkunan ääreen ihailemaan lähialueen ilotulituksia.
 

Harkins#33

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ville Peltonen, Rem Murray, DEFC #18
Täälläkin siiderin ja oluen voimalla vuoden vaihdetta juhlistetaan, dippailtu on ja patonkia syöty, lapset nukkuu ja musiikkia soi...

Toivottavasti nuo nulikat räjäyttävät näpeilleen jonkun pommin, niin oppisivat, ettei taloja/toisten parvekkeita päin ammuta mitään thunder kingejä saatika muitakaan.

ja sitten musiikkia

Infected Mushroom - Becoming Insane http://www.youtube.com/watch?v=Z6hL6fkJ1_k
 

Haamu

Jäsen
Tjaahas, Haamu-jr ja Haamutar unten mailla vihdoinkin. Tosin Haamutar ei vonkaamisesta huolimatta jäänyt valmomaan. Noh, ehkä ensi vuoden aikana.

Myth bustersia, metallia e-radiosta ja vähän ölppöä/sidukkaa. Kylläpäs tuo MB:n Karin on aika kissha!

Uudet ja paremmat uudet vuodet kaikille kk-ketjun kirjoittajille!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mikä on punapään nimi? Kerrokerro.

Within temptationilta Angels on hyvä, varsinki video.

Nimi on aika miehekäs, mutta minkäs teet. Kari Byron. Tuossa linkistä FHM-lehden kuvauksiin.

http://www.youtube.com/watch?v=4NsuIdnLGlc

Kaljaa koneeseen vaan. Kohta on turha haikailla perään, jos jäi jotain tekemättä tänä vuonna.

FST kanavalla menee muuten Christina Aguileran konsertti. Se menee talteen, mutta jos ei muuta oo niin sitä tiiraamaan silmä ja muut paikat kovana.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Nimi on aika miehekäs, mutta minkäs teet. Kari Byron.

Ei sovi Mielarin vartalolle, veikkaan ma. Siis vai vaihtaisitko itse Jossun Kariin?
Heräisitkö itse aamuun Karin vai Johannan kainalosta....
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Final Countdown!
Hyvä etteivät ammu noita vitun rakettajaan täällä betonihelvetin keskellä ikkuinoista sisään.
Sen verran horjuvaa porukkaa liikkeellä, että mitähän tuosta tulee.
Kai se on rikottava kaikkia sääntöjä ja vedettävä ihan housut jalkaan ja mentävä parvekkeella seuraamaan ilannetta.
Anteeks, kiitos ja näkemiin.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Paha sanoa. Kerrotaan nyt hahmon mieliks Johanna vaikka muuten valitsisin toisin.

tiukehan on nyt siis siinä rajoilla, että perkele tulleeko penalttia. Sen piti olla että "no tottakai Johanna"

Kohta poijjaat vaihtuu vuosiluku. Ihan vaan noin tiedoksi, mites se ylimääränen sekka? Itse käytän sen kuuntelemalla Jossua. Kuinkas te muut?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös