Kalsarikänniketju

  • 5 228 449
  • 66 666

julle-jr

Jäsen
Irtopillun nussinta on minulle kuin söisi pizzasta vain pelkät reunat.
Tuohan tosiaan on tavallaan totta, tosin minä olen sitä mieltä, että kyllä ne pizzan reunatkin ovat ihan jees. Itse pitäisin "irtopillun" nussintaa sellaisena ihan mukavana hyötyliikuntalajina, vähän niinkuin vaikkapa lumilautailu.

Olen alkanut suosia kalsarointijuomana skumppaa, ei yhtään hullumpaa. Tosin vaarana on se, että jos ei ole muuta kuin yksi skumppapullo ja muutama litra kaljaa, niin saattaa alkaa tehdä mieli kuppilaan, varsinkin kun skumpasta tulee juhlamieli. Noh, eiköhän tässä tänään siitä huolimatta oteta ihan kotipuolessa ja mennä nukkumaan sitten kun juomat loppuu.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
No niin. Nyt on 2 pulloa punkkua. Ja naistakin saan. Ostin nimittäin Santa Helenaa. Saan kyllä miestäkin, kun toinen pullo on Don Hugoa mutta miesviritelmä saa jäädäkin tuon punaviinimerkin asteelle.

Sakeaa iltaaaaaaaa. Pientä sipsuttelua alkuiltaan. Vetäsin tuossa puntin sakua ja Valdemarin loput kitusiin, palkintopullo nääs. Katellaan lisempää. Liverpoolia kyttäämään nyt. Pailut jatkuu ja kalsarit vaihtuu. Cheers.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mulla on täällä helvetin jeerassa vitun huono yhteys, enkä pysty juurikaan selailemaan viestejä.

Onko tahtookirjoittaa suorittanut rangaistuksensa?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ouludimmu tais ny tehrä raskaasti syntiä ja jätti linkkikuvauksen pois. Aijai, helevetin tulessa taidat kärventyä tuosta hyvästä.

Voisko se olla, että tällä hetkellä Simonin naapurit a) rakastaa tai b) vihaa 3 Doors Downia. Tai sitten ne penteleet on lähteny himastaan hyvissä ajoin, koska vastahan tuo pändi neljättä tuntia tossa joikaa.

Nytte hot shottia ilman kermavaahtoa, kiitosh. Viddu, jos laittas muijan muotovaahtoa ihan kokeeksi, ainaki näyttäis aidolta shotilta.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
www.youtube.com/watch?v=CUm6TCbEK0g

EDIT'. ihan sama ei onnistu, mutta hyvä biisi änyway

Ouludimmu tais ny tehrä raskaasti syntiä ja jätti linkkikuvauksen pois. Aijai, helevetin tulessa taidat kärventyä tuosta hyvästä.

Tulvajoenlinnalainen ei vasiten jättänyt pois linkin kuvausta. Hän vain on tarpeeksi soosissa ollakseen ymmärtämättä php-kieltä. Editissä laitoinkin jo sururupattelun.

Olen. Korkojen kera.

Leikkaa ja liimaa se essee tähän vitjaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Itse pitäisin "irtopillun" nussintaa sellaisena ihan mukavana hyötyliikuntalajina, vähän niinkuin vaikkapa lumilautailu.
Allekirjoituskamaa!

Liittyen tuohon aiheeseen, veljeni oli viime yönä kaverinsa luona yötä. Siinä sitten pienessä sängyssä oli kaverinsa aloittanut "lumilautailun" jonkun muijan kanssa. Veljeni siinä vähän naureskeli sisäisesti, kun tosiaan oli aivan vieressä ja samassa pedissä ja meni kuulemma noin 30 sekuntia ja homma loppui, kun (miespuolinen, parikymppinen) kaverinsa pääsi maaliin. Kaverinsa sanat muijallensa olivat ennen nukahtamista:

"Suomalaiset - maailman nopein kansa".
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Minä en kirjoita esseetä. Olen esseeni kirjoitellut (paitsi the Essee on toki vielä tekemättä, mutta se ei liity KKK:uun). Minä juon nyt kaljaa.

Törkeää käyttymistä. Todella törkeää käyttäytymistä. Eikö habituksesi salli kirjoittaa kahden rivin esseetä NKOTB:n Step By Stepistä tai Simply Redin Starsista?

Mäkin olen onnistunut pääsemään oluen piiriin vihamielisestä ympäristöstä huolimatta. Kuten aiemmin olen maininnut, tuli tänään käytyä Keskisen kyläkaupassa.

Siellä meni 4 tuntia. Neljä tuntia puhdasta tuskaa. Mutta: olin ovela ja ostin Deja Vu -elokuvan; tiesin, että muija ja hänen pikkusiskonsa on kiinni siinä elokuvassa noin 1,5 h.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
tuli tänään käytyä Keskisen kyläkaupassa. Siellä meni 4 tuntia. Neljä tuntia puhdasta tuskaa.
Nyt ymmärrän, miksi en ole naimisissa. a) en suostuisi tuohon b) naiseni ei viettäisi neljää tuntia missään kaupassa, saati Keskisen.

Palstaveljenä koen empatiaa. Uskomaton hermojenhallinta. Olen rauhaisa ihminen, mutta tuo suoritus ylittää käsityskykyni. Kippis Uleåborgirille ehdottomasti!

Edit: Ilman pienintäkään piilovittuilua ja/tai mukahauskuutta!
 
Viimeksi muokattu:

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Liverpoolia kyttäämään nyt. Pailut jatkuu ja kalsarit vaihtuu. Cheers.

Hyvinhän tää menee, Keane sai apinan niskastaan ja tehny jo kaksi.

Palstaveljenä koen empatiaa. Uskomaton hermojenhallinta. Olen rauhaisa ihminen, mutta tuo suoritus ylittää käsityskykyni. Kippis Uleåborgirille ehdottomasti!

Oluen voimalla jopa yliopiston hemmot sietää melkein mitä vaan. Ja oikeastaan kaikki muutkin muurareista huoriin.
Nyt jatketaan Analplussaa ja Poolia. Kylmä Jallu pitää mielen virkeänä.
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Onkohan tää virtuaalimaailma ja kaljanjuonti vieny miun viimesetkin tosi-elämän rippeet. Taas sama ralli, töistä kotiin ja Karhut jäihin sekä yks kaveriks ja koneelle.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Palstaveljenä koen empatiaa. Uskomaton hermojenhallinta. Olen rauhaisa ihminen, mutta tuo suoritus ylittää käsityskykyni. Kippis Uleåborgirille ehdottomasti!

Juu - pojot Uleåborgirille tyylikkäästä suorituksesta.
Btw - osaako teistä kukaan kuvitella itseään esim. Tukholmaan tai Lontooseen samanlaiseen tilanteeseen, siis ostoksille - kolmen naisen kanssa?

Lontoosta puheenollen tässä pieni pala siitä, kun nykyinen isoäiti rokkaa nuorena siellä - vuosi oli 1966!!! Katsokaas pojat tyttöjen asua jo silloin ;-)
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Juu - pojot Uleåborgirille tyylikkäästä suorituksesta.
Btw - osaako teistä kukaan kuvitella itseään esim. Tukholmaan tai Lontooseen samanlaiseen tilanteeseen, siis ostoksille - kolmen naisen kanssa?

Lontoosta puheenollen tässä pieni pala siitä, kun nykyinen isoäiti rokkaa nuorena siellä - vuosi oli 1966!!! Katsokaas pojat tyttöjen asua jo silloin ;-)
Kuvitellahan osaa mitä tahansa!

Linkkisääntöjä: Modet voi Surukukua rangaista!

Äsken aukesi se toinen viinipullo. Tässähän päihtyy. Typojen todennäköisyys lisääntyy. Minä en lisäänny, kiitos baarittomuuden!
 
Viikonloppu alkoi minunkin osalta vihdoin. Kivaa se on aina kun joutuu viikonloppuna olemaan lähes 12 tuntia töissä. Jotain hyötyä on näistä kylmistä ilmoista, tauon aikana kävin kaupasta hakemassa lonkeroa, joka säilyi loistavasti omassa autossa ja oli kylmää kun pääsin kotiin. Voisivat pikkuhiljaa laittaa lämpöjä kunnolla päälle taloyhtiössä, ettei tarvitse jäätyä tänne. Talvella pitää varmaan pitää sisälläkin pilkkihaalarit päällä ja kissatkin kömpii peiton alle nukkumaan. Niinkuin yhdessä vuokrakämpässä. Verhot heilui aina tuulessa. Loistava fiilis noin muuten, sain sittenkin säilytettyä tähän asti kertyneet lomat, vaikka olin sen yhden päivän työtön välissä. Lisäksi olen taas sinkku, ei ero helppoa toki ole, mutta helpottunut olo on kuitenkin. Loppui se vääntäminen viikosta toiseen ja nyt saa taas vapaasti tulla ja mennä miten haluaa ja mihin haluaa.
 

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
Nyt on pakko vieda neitsyys taman ketjun osalta.Paljon on tullut seurattua mutta ei ole viela tullut kirjoiteltua.
Olutta ensiksi ja viinilla aion jatkaa kalsarointiani..Miten palstakumppaneilla ilta sujuu?

Ja Hyvaa iltaa vaan kaikille!
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Jaahas - en ole ilmeisesti lukenut tarpeeksi tarkkaan noita linkityssääntöjä...
En nyt ala tässä anomaan ja rukoilemaan, mutta eka kerta on tietämättömyyttä, toka kerta on sattumaa ja kolmas vasta tyhmyyttä!!!

Niin - minä kun hiljaisena miehenä olen joutunut kokemaan kaiken tuon, mistä kirjoitin: Ollut ostoksilla Tukholmassa ja Lontoossa vaimon ja kahden täysikasvuisen tyttäreni kanssa.
Voin suoraan tunnustaa, että tunsin itseni jotenkin täysin idiootiksi (mikä ilmeisesti olenkin). Tosin - silmänruokaa nuo kauppojen eteisaulat tarjosivat kyllä "koko rahan" edestä - molempi pahempi!

Pikkukatille pikku vinkki: Tiivistä ikkunat - tai tiivistytä ;-)
 
Pikkukatille pikku vinkki: Tiivistä ikkunat - tai tiivistytä ;-)

Se auttoi siinä edellisessä kämpässä. Tai lähinnä köyhän miehen tiivistys, eli sanomalehteä ikkunan väliin. Nykyisessä kämpässä on ihan hyvät eristykset, patterit vaan ei ole kovin lämpimät, vaikka ovatkin täysillä. Ei meinaa pärjätä t-paidassa. Joten nyt on sitten verkkarikännit, verkkatakkikin oli haettava niskaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös