Kalsarikänniketju

  • 5 236 649
  • 66 669

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No mitä? Otan nyt Matti Näätäselle. Vanhalle Blues-pelaajalle, joka on miltei liigatasoinen. Näätänen ei mahdu tähän meidän jengiin näillä näytöillä vielä, mutta aikansa kutakin.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Näätnen on toki hieno mies, mutta tosiaan, ei käyttöä tähän jengiin.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
\o/

fewe0:n ensimmäinen viesti kalsarikänniketjuun.. Heitin tämän perjantain kunniaksi jo ennakkoon kalsarikännivaroituksen, koska koti-iltaa on luvassa ;) Ilta kuluu hyvin potentiaalisesti ohrapirtelon voimalla jatkoaika.comissa puhuen paskaa

jatketaan infon muodossa sitten illalla, johka netti toimii myös kotosalla (DNA kusi netit eilen)

EDIT: Eikö kukaan draftais mua? ..motivoitunut junnu

..Nyt 6 päivää myöhemmin tämäkin on suoritettu :) ..Olen nyt virallisesti kalsarikännäämässä. Huomenna töitä muutama tunti ja sitten alkaakin kesäloma. Netti toimii pitkästä aikaa ja kaikki näyttää hyvältä

Nyt pitää mennä korkkaamaan uusi juoma

listalla "vain" Lapinkultaa kontillinen ja jotain ruottalaisia ylläripylläreitä. Tänään jokunen ja huomenna jatketaan. :)

Onko muita palstalaisia torstai illassa messissä?
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Blue J draft 2008:

3-ketjuun heitän lupaavan fewe0-nimimerkin, koska junnuillekin pitää antaa peliaikaa.

Fewe0-Veini-Golden Awe
?-?

Kiitos Kiitos!

fewe0 on sellainen Ketjujuopuneiden Sakari Salminen. Dominoin peliä omilla sooloillani ja nostatan teamin vielä uskomattomaan hurmokseen.

Minusta kuullaan vielä ;)
 

Jalat Sukasta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ritarit, LFC
Kai sitä jälleen rohkenee ketjuun yhteyden ottamahan. Jokunen yksikkö tuli haettua paikallisesta sopiva suojakänni viikonlopun festareita silmällä pitäen. Alkoholisti? Eikä varmasti, ihan sopiva syy torstaipöhnälle on mielestäni jälleen olemassa. Sitäpaitsi lomaakin on enää vain pari hassua päivää jäljellä, joten olen täysin oikeutettu tikkaamaan kuin viimeistä päivää. Kebabbi tarvitsee varmaaan tilata, jotta saa hieman lantrinkia kun unohtu pirulauta ostaa tuollainen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viimeinen viikko lomaa menossa joten se on hyvä syy vetäistä pienet torstaikänät kun sellaiseen vielä mahdollisuus on. Viikonloppu meneekin sitten kaikenlaista puuhastellessa ettei viitsi juopotella niin siksikin tänään on hyvä päivä pienelle pöhnälle. Tässä saunoessa muutaman Kurkon olen jo kumonnut ja saunan jälkeen siirrytään astetta jäykempään tavaraan. Mutta kohtuus kaikessa ja viikko putkessa... ;)
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Loma on lopuillaan perhana eli eiköhän sitä pidä vetäistä kunnon kalsarit kun vielä tässä ehtii.. bissee + laivalta tuotua finlandiaa menossa. Ei mitään erikoista keliä taaskaan ollut eli mikäs tässä sisällä ollessa ja juopotellessa :)

heh ollaan näköjään rauman miehen kanssa kohtalontovereita, eli kippis sille !
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
heh ollaan näköjään rauman miehen kanssa kohtalontovereita, eli kippis sille !

Lukko-fani kyllä mutta Rauman mies ei. Ihan toiselta puolelta Suomea olen mutta jostain mielenhäiriöstä ajautunut Lukon kannattajaksi. Mutta kippis silti!
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Löyty tällänen venäläinen 0,5l olut

Ei sanaakaan länsimaista tekstiä, vain venäläisiä tageja. Joku valkonen karhu etiketin keskellä ja näyttäis olevan 7,2%

..Mahtaa olla hyvä
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
..Olen nyt virallisesti kalsarikännäämässä. Huomenna töitä muutama tunti ja sitten alkaakin kesäloma. Netti toimii pitkästä aikaa ja kaikki näyttää hyvältä
...
Onko muita palstalaisia torstai illassa messissä?
Kuin myös! Tosin aika leimit Black Horset mutta kuitenkin. Huomenna muutamaksi tunniksi töihin - takas kotiin - ukot saapuvat Luvialta (vedämme tietty ryhmähalit) ja alamme valmistautumaan IrMaan.

Pullon punkkua ajattelin kietaista ja kuunnella Carcassia. Vaimo ja tytär kun ovat mökillä jo nyt.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Nonni. Hyvä se on jos edes Black Horset löytyy.. Itsellä kalsarit vaihtuivat äskeittäin saunatakkiin ihan teknillisistä syistä. Tänään jotain merkittävääkin tapahtunut. Liityin Kärppien FanClubiin. Jäsenmaksut on nyt suoritettu ja sellasta jäsenkorttia odotellessa ;)

Huomenna lisää hörppäämistä luvassa, kun kämppä on edelleen tyhjillään muijjista ja saa viettää omaa kesäloma-aikaa. Pittää selvästikkin hakea lisää juotavaa kotimatkalla

Vois lähteä tulevalla jääkiekko kaudella katsomaan SaiPaa Lappeenrantaan, koska siellä se tulevaisuus on.. Virtanen, Löfman ja Kaksonen on kyllä Duo n:ro 1
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Antakaa määkin huudan, määkin oon kännissä...

Kumma juttu, olen tuossa pidemmän aikaa suunnitellut itselleni tatuointia mutta en vaan ole saanut ideaani paperille itseäni tyydyttävällä tavalla. Tuossa pienessä känässä turasin piirrellä tatskaa ja sain aikaan tähän asti ehdottomasti parhaan tuloksen, saas nähdä onko se sitä vielä siinäkin vaiheessa kun promillet on nollassa...


EDIT: Helvetti! Minähän taidan alkaa tehdä töitäkin kännissä tästedes kun näyttää hommat sujuvan paljon paremmin pienessä pöhnässä! Tuo näyttää nimittäin hyvältä vielä selvinpäinkin!
 
Viimeksi muokattu:

Jalat Sukasta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ritarit, LFC
Vahvasti huimalaa muistuttava tila, kunhan nyt huomenna jotenkin ittensä ylös saisi festareille. Viina vaan meinaa jälleen saada yliotteen miehestä.

On tuota tatuointi-ideaa itsekin tullu pyöriteltyä pitemmän aikaa. Omilla käden lahjakkuuksilla kun ei saanut mitään riittävää aikaaseksi, niin pyysin kaveria tekemään muutaman pohkeen kokosen kuvan ja jokunen hyvä sieltä tulikin. Enää pitäisi siis hoitaa jostain satsi bollocksia millä viedä asia loppuun.

No mutta, asiaan, Muutama iso kolmonen vielä tähteellä ja lantrinkipullokin tuli hoidettua kebab-miehettäreltä, joten eiköhän tässä jälleen hulina saada piälle. Tai siis on saatu jo.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Uusi päivä, uudet oluet. On tässä tullut kalsaroitua koko viikko jo mutta mitään tärkeää asiaa ei tähän ketjuun ole ollut (niinkuin sitä ikinä olisi...) 14 olutta kaapissa ja erään kauniimman sukupuolen edustajan laitoin käymään alkossa kun tänne on tulossa. Sieltä tulossa vielä viinapullo.
 

Itse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kalsareita on pidetty yllä lähes koko viikko. Perkele, viimonen viikko kesälomasta menossa. Tänään on maisteltu "hieman" jallukolaa ja vodkaediä. Illalla meno jatkuu kuten myös huominen. Toivottavasti maanantaina ei ole paha kankkunen.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niinpä, täällä tavoitteena totaalinollaus. Illan ohjelmassa kohta päättyvän Sydämen asialla -jakson jälkeen tiukka Rescue Me (Asema 62) maratoni. Ja runsaasti olutta ja viskiä.
 

J.Petke

Jäsen
Jaaha, pitkästä aikaa viikonloppu on vapaa ja voi näin perjantainakin hieman illan kuluksi tissutella. Join pitkästä aikaa "perinteisen" suomalaisen siiderin kun lime golden-cap houkutteli hyllyssä. Noh, eihän se kovin hyvää ollut. Pitäydyn näissä oikeissa siidereissä. Tälle illalle varattuna olutta ja viinaksia, eritoten greippilimua sekä Giniä.

Managerissa West Ham valloittaa maailmaa ja hyviä country biisejä hakusessa "isosta kaupasta"
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Lapin esikartanon kk-toimitus täällä hei.

Kaihoisasti soi kitarani Sinistä Unta väärin ja kotimaista lageria menee kurkkuseen punaisista purkeista, joihin on piirretty kahden hevosen päät, ellei tuossa ole kyseessä siamilaiset kaksoset eli muu luonnonoikku.

Studio: Porilaisten Marssi

EDIT: hyvät sanat tuossa viisussa
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Niinpä, täällä tavoitteena totaalinollaus. Illan ohjelmassa kohta päättyvän Sydämen asialla -jakson jälkeen tiukka Rescue Me (Asema 62) maratoni. Ja runsaasti olutta ja viskiä.

Sulla on mun luonne. Hypistelin tuossa päivällä Rescue Me-sarjan ekaa tuotantoa näpeissä ja ajattelin josko katsoisi pois. Nyt suunnitelmat hieman muutuivat kun keli on ok. Leijona- viinaa ja grilliin possun kylkeä tirisemään. Hyvän iltapuhteen tosin taitaa katkaista sukulaisten visiitti. Pyöritään nyt sitten täällä säännöllisen epäsäännöllisesti. Kippis!
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Se on moro. Aurinko paistaa ja kalja virtaa. Tein muuten todella miehekkään liikkeen ja iskin kärryyni muun ohessa myös Pirkka-Lageria. Sanotaanko että ei olis kannattunut se. Aikamoista litkua ne on tölkkiin kyllä saaneet. Mutta olen vielä hengissä ja yhtä kokemusta rikkaampana, joten kaipa se tästä sitten. No on täällä onneksi hivenen laadukkaampaakin tavaraa kaapeissa eli no hätä.

Niin ja otetaampa Harri Ollille. Hieno mies.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tein muuten todella miehekkään liikkeen ja iskin kärryyni muun ohessa myös Pirkka-Lageria. Sanotaanko että ei olis kannattunut se. Aikamoista litkua ne on tölkkiin kyllä saaneet. Mutta olen vielä hengissä ja yhtä kokemusta rikkaampana, joten kaipa se tästä sitten.

Pirkka on ihmisen asialla ja nyt kun oluen hinta on nousussa niin ovat aatelleet minkätahansa litkun menevän kunhan on halpaa. Vitut sanon minä, tänäänkin valitsin laatua sensijaan, että olisin ottanut viereistä "muu tuote" olutta muutaman euron halvemmalla.

Tähän biisiin olen ollut koukussa viimesen viikonverran, kaunista on.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Kalsarit jalassa, Karhu tölkki kädessä ja Football Manager.. Taas näitä iltoja jolloin ei naisia kaivata. Ja hyvää musiikkia of course..
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pirkka on ihmisen asialla ja nyt kun oluen hinta on nousussa niin ovat aatelleet minkätahansa litkun menevän kunhan on halpaa. Vitut sanon minä, tänäänkin valitsin laatua sensijaan, että olisin ottanut viereistä "muu tuote" olutta muutaman euron halvemmalla.

Tähän biisiin olen ollut koukussa viimesen viikonverran, kaunista on.

Itselläni nuo Pirkan, Lidlin yms. halpalitkut jäävät ostamatta, koska niissä on joitakin ihme myrkkyjä, jotka laukaisevat migreenin tosiajassa. Vaan eipä tuo Koffikaan ole hinnalla pilattu.

Tuo Kansasin kappale on kyllä kaunis. Itse olen koukussa tähän kappaleeseen, mutta niin on varmasti moni muukin. Audiovisuaalisesti lähes HPR-tasoa.

Niin ja kippistä kehiin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös