heh ollaan näköjään rauman miehen kanssa kohtalontovereita, eli kippis sille !
Lukko-fani kyllä mutta Rauman mies ei. Ihan toiselta puolelta Suomea olen mutta jostain mielenhäiriöstä ajautunut Lukon kannattajaksi. Mutta kippis silti!
heh ollaan näköjään rauman miehen kanssa kohtalontovereita, eli kippis sille !
Kuin myös! Tosin aika leimit Black Horset mutta kuitenkin. Huomenna muutamaksi tunniksi töihin - takas kotiin - ukot saapuvat Luvialta (vedämme tietty ryhmähalit) ja alamme valmistautumaan IrMaan...Olen nyt virallisesti kalsarikännäämässä. Huomenna töitä muutama tunti ja sitten alkaakin kesäloma. Netti toimii pitkästä aikaa ja kaikki näyttää hyvältä
...
Onko muita palstalaisia torstai illassa messissä?
Niinpä, täällä tavoitteena totaalinollaus. Illan ohjelmassa kohta päättyvän Sydämen asialla -jakson jälkeen tiukka Rescue Me (Asema 62) maratoni. Ja runsaasti olutta ja viskiä.
Tein muuten todella miehekkään liikkeen ja iskin kärryyni muun ohessa myös Pirkka-Lageria. Sanotaanko että ei olis kannattunut se. Aikamoista litkua ne on tölkkiin kyllä saaneet. Mutta olen vielä hengissä ja yhtä kokemusta rikkaampana, joten kaipa se tästä sitten.
Pirkka on ihmisen asialla ja nyt kun oluen hinta on nousussa niin ovat aatelleet minkätahansa litkun menevän kunhan on halpaa. Vitut sanon minä, tänäänkin valitsin laatua sensijaan, että olisin ottanut viereistä "muu tuote" olutta muutaman euron halvemmalla.
Tähän biisiin olen ollut koukussa viimesen viikonverran, kaunista on.
Itselläni nuo Pirkan, Lidlin yms. halpalitkut jäävät ostamatta, koska niissä on joitakin ihme myrkkyjä, jotka laukaisevat migreenin tosiajassa. Vaan eipä tuo Koffikaan ole hinnalla pilattu.
Tuo Kansasin kappale on kyllä kaunis. Itse olen koukussa tähän kappaleeseen, mutta niin on varmasti moni muukin. Audiovisuaalisesti lähes HPR-tasoa.
Niin ja kippistä kehiin!
Otetaampa kaatoryyppy saatujen taimenien kunniaksi. 1,7 kg:n ja 1,5 kg:n luonnontaimenet tarttuivat takuuvarmaan vieheseen. Ähä.
Vau!
Mielikuvitushahmolle vielä: olen tällä hetkellä päkätissä myös Pet Shop Boysin It's A Sin -ralliin. Ja moniin muihinkin tämän "sateenkaaribändin" biiseihin. Tämä vaatii jo rohkeutta vastata myöntävästi ;)
Ei, en ole homo!
Vau!
Mihin tarttuivat? Perhoon vai uistimeen? March Brown? Nalle Puh? Lotto-Bete? Helmi-Räsänen? Helvatan hienoja kaloja joka tapauksessa! Grattis.
Kuis aiot ne laittaa, vai oliko ihan pyydä ja päästä -touhua.
Mutta sulla on vielä matkaa meikäläisen 3,2 -kiloiseen järväriin, jonka nostin kuiville Kitkajoen alajuoksulla Venäjän rajan lähellä elokuussa 2004. Vieheenä sateenkaari-Tiura-"lusikka". Väsytin sitä pirua UL-vehkeillä 15 minuuttia.