Tänään vois kyllä kunnolla riipasta. Vähän vaan epäilyttää että saako tilannetta nollattua, koko päivän kun on hieman väsyttänyt, mutta täytyy se varmaankin yrittää. Lauantaina kovan kännin vetämisessä on kyllä se huono puoli, että maanantainakin voi olla vielä niin heikko olo ettei töihin pääse, joten tää perjantai sopis nollaukseen paljon paremmin.
Tossa pari tuntia sitten oli tarkoitus mennä satamaan katsomaan paria isoa laivaa, mutta hakaniemessä nousin vahingossa väärään suuntaan menevään bussiin, joten jäi menemättä. Ja oikeastaan tänä iltana oli tarkoitus mennä parin kaverin kans stadionin ulkopuolelle pussikaljalle, mutta just nyt en millään jaksais kuunnella mitään batman juttuja, joten mielummin tinttaan yksin himassa. Siis aikuiset ihmiset puhuvat tatti sojossa ja kuola valuen jostain miehestä, jolla on naamari päässä ja joka lentää ja jonka kädestä tulee hämähäkin seittiä. En voi ymmärtää. Muumipeikkokin on paljon uskottavampi hahmo. Ja oikeastaan senkään takia en viitsi mennä kun itse oon tässä tissutellut jo kahdesta lähtien, ja voin hyvin kuvitella että ne saatanan nörttikaverit kehtais pokkana tulla sinne selvinpäin. Pakkopaidassako ne on koko päivän olleet hitto soikoon. Nythän on jo ilta. Ihan hyvin kun esimerkiksi vaikkapa joku tiskauskin sujuu kännissä. Itse en oo varmaan kahteen vuoteen tiskannut ilman tiskauskaljaa. Ja tarkennettakoon että mä en luota mihinkään pesukoneisiin joten pesen astiat aina käsin. Mikroaaltouuneihinkaan en luota. Mitä hittoa mä nyt oikein selitän.