Kalsarikänniketju

  • 5 236 574
  • 66 669

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
6 päivän, 12h per pvä työputki takana. Sunnuntain kunniaksi kalsarit niin ylös kainaloita, että raikaa. Seurana olutta, konjakkia ja viiniä. Alkaa väsyttää.. Prkl! Onneksi tulee NYR-CAR Canalilta, vai tanssinko tähtien kanssa? Ämmä alkaa kohta varmaan nalkuttaa... Menköön kaverinsa kanssa pilatekseen.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Wrighter kirjoitti:
Corneriin vai? Aivan loistava paikka. Kumpa Poriin tulisi edes vähän tuollainen. Ja toine on se Bakersin alakerta vai mikä se nyt on? Loistavaa musiikkia ja jos ei sillä hetkellä soi, niin baarimikko laittaa soimaan jos pyytää.

Corner on mennyt alamäkeen sitten omistajanvaihdoksen... Avattiinhan tänne taannoin hämptonilähtöisen Rocktownin (pyörittää legendaarinen Levy & Kasetti -jyrä Hara Myllymäki) haarakonttori ja Infernokin avasi ovensa tuossa viime vuoden lopulla. Tarjontaa riittää.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Loppuviikko saikkua ja huomenna bluesin peli canalilta ja lauantaina paikan päälle kukkumaan. Ei muuta kuin ränni päälle ja rokrok.
 

Demonos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ÄTPPOMK.
Illan kuudes bisse menossa, tässähän alkaa jo olemaan päissään. Pitäisköhän sitä taas alkaa mitoittamaan tota peevelin hitsattua palkkia. Ei perkele, lisää kaljaa vaan naamariin, niin!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Klo 16.20 aloitin juomisen. Olutta ja lonkeroa on uponnut hyvää tahtia, nyt noin 11. Vielä on olutta jäljellä. Pokeria pelaan (varmaan 04.00 asti) ja hauskaa on. Jossain vaiheessa loppuu juomat kesken, mutta siihen ajatukseen on vain totuttava.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Rauhallisesti tiputtelen, olutta ja viskiä on varattu. Saunakin olisi puolen tunnin päästä lämmin. Terassillakin tarkenee tupakilla istuskella oluen kanssa pidempään. Eli hyvältähän tämä näyttää.

Lasketaanko muuten vaikka jalassa on oloasun housut?
 

DoubleT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Sepon punaiset kissat
obi-wan kirjoitti:
Rauhallisesti tiputtelen, olutta ja viskiä on varattu. Saunakin olisi puolen tunnin päästä lämmin. Terassillakin tarkenee tupakilla istuskella oluen kanssa pidempään. Eli hyvältähän tämä näyttää.

Lasketaanko muuten vaikka jalassa on oloasun housut?

Mä olen pahoillani, oloasun mitään olomuotoa ei hyväksytä...valitettavasti
Itse tässä tankkaan oluella itseäni valmiiksi huomiseen Playoff pettymykseen vol. 2

EDIT: niin ei mulla muuta, mutta WASP levylautasella, kylmää olutta kädessä, en valita
 
Viimeksi muokattu:

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
DoubleT kirjoitti:
Mä olen pahoillani, oloasun mitään olomuotoa ei hyväksytä...valitettavasti
Itse tässä tankkaan oluella itseäni valmiiksi huomiseen Playoff pettymykseen vol. 2

Vaihdettu sääntöjenmukaiseen
 

DoubleT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Sepon punaiset kissat
obi-wan kirjoitti:
Vaihdettu sääntöjenmukaiseen

hahahahah, loistavaa

hitto, syyllistynkö sääntöjen rikkomiseen?
öööh, mun mielestä Guollan maila ei ollut sääntöjen vastainen hänen avatessaan peliä oman maalin takana to the number 2, Tee Laakso
 

foobar

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Bochum kuittaa. 3 tuoppia kaljaa (omasta hanasta) ja kohta litra Róse viiniä (toiseksi halvinta mitä kaupasta löytyi (1.50e/l)).
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
oluita takana ja kolmatta viskikolaa vedellään, suunta on oikea
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
DoubleT kirjoitti:
Itse tässä tankkaan oluella itseäni valmiiksi huomiseen Playoff pettymykseen vol. 2

Ma voin vain muistella sitä kun viime keväänä lämmittelin Play off -saunaa neljänä viikonloppuna. Nyt niitä aineksia ei ole.

Tein vaimolle viiden ruokalajin illallisen. Kyllä nyt kelpaa.

Ohessa italialaista kermalikööriä ja Italo-discoa.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Flunssaa pukkaa. Pari päivää jo vetänyt ja huomiseksi pitäisi saada mies taas kuntoon ja radalle katsastamaan Brother Firetriben keikka. Noh korjaanpa tilannetta teellä ja rommilla. Päähänhän tää taitaa mennä sissos saatana.
 

Käräppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Calgary Flames
Käräppä ilmottautuu kalsarikännääjien miesvahvuuteen täksi illaksi! Oluella ja hyväksi todetulla musiikilla mennään tämä ilta. Timppa menossa huippu bändiä katteleen, ootko kuullu bft:n uutta sinkkua?
 

Puster

Jäsen
Tummapukuinen blondi (=G) vaihtunut väliaikaisesti Bulmersiin.

Pyhän käärmeentappajan kunniaksi pieni rukous tähän väliin.

We believe in one alcoholic beverage
Brewed and bottled under one licence
We acknowledge one Arthur, son of the almighty pint
Conceived in heaven and sold on earth
Blessed is the one drink through one father and many sons
Sold under one label and distributed throughout the world
We look for the resurrection of new drinks
And a cure for hangovers.
Amen
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ai niin, tännekin piti muistaa ilmoittautua.

Pitkä-aikaisen unettomuuden vuoksi päivärytmi on mitä on, joten miksipä ei koettaisi auttaa unensaantia hieman tuolla Finlandia Vodkalla, minkä sain paikallisena mikrotukena olemisesta. Kuumaa kaakaota ja vodkaa, erittäin hyväksi koettu yhdistelmä unensaantia silmälläpitäen, suosittelen myöskin flunssan kourissa oleville.

Pikkaisen vielä headsetistä reuhaamaan Alice In Chainsia, niin eiköhän tämä iltama tästä taitu.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:
Ai niin, tännekin piti muistaa ilmoittautua.

Pitkä-aikaisen unettomuuden vuoksi päivärytmi on mitä on, joten miksipä ei koettaisi auttaa unensaantia hieman tuolla Finlandia Vodkalla, minkä sain paikallisena mikrotukena olemisesta. Kuumaa kaakaota ja vodkaa, erittäin hyväksi koettu yhdistelmä unensaantia silmälläpitäen, suosittelen myöskin flunssan kourissa oleville.

Pikkaisen vielä headsetistä reuhaamaan Alice In Chainsia, niin eiköhän tämä iltama tästä taitu.

Kokeile tehdä tuo niin että keität laihakoa kahvia, lykkäät sinne maitoa, 2 lusikkaa kaakaota ja omalla mitalla vodkaa. Toimii ainakin minulle
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Käräppä kirjoitti:
Timppa menossa huippu bändiä katteleen, ootko kuullu bft:n uutta sinkkua?

En ole kuin jonkun 10 sekunnin pätkän tuosta uudesta sinkusta kuullut. Kaikki tuota kehuu hyväksi, mutta jostain syystä ei ole korviin osunut. Ehkä huomenna?

Tuli muuten tuosta mieleen, Leverage näyttää olevan Vantaalla myötätuulirockissa esiintyjänä, ei varmasti ole huono veto sekään..
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Mikkeli ilmoittautuu myös. Tosin känniaste on tällä hetkellä hieman kevyempi, sillä edessä on taas Kuopion keikka.

Brother Firetriben False Metal soi äsken ja on kyllä todettava, että noheva levy se on edelleen. Tämä uusi single ei kyllä itselleni iskenyt niin vahvasti, vaikka se kelpo biisi onkin.

Koffia ja Tallinnasta tuotua MacArthur's-viskiä siemaillen menee tämä ilta ja kohta alkava NHL-matsi.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Turku kuittaa. Emäntä on saatu nukkumaan, kuten myös kissatkin rauhoittui, joten homma jatkuu ihan niinkun sen pitkääkin. "Lisää viinaa, silmät likkuu viellä"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös