Kalsarikänniketju

  • 5 239 527
  • 66 676

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Blackie kirjoitti:
Että Lukko häviää?

Juu, kalsonkeja vedellään täälläkin pienen tauon jälkeen ja kuunnellaan Radio Suomen Puhelinlangat laulaa -ohjelmaa.


Hahaa... Kuuntelin itekki samaista ohjelmaa ja voi perse sentään, kun tippui Lordilta pari pistettä siitä naurusta!! Heheh... Siis aivan jäätävä hölötys... tuli mieleen, että lopettais ny saatana. Toisaalta, minkäs ihminen itselleen voi? Olenhan minäkin Lukko-fani:)
 

Kostaja#2

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Hiki-Hockey. Sympatiat Rauman Lukolle.
Liityn seuraan... vitun TPS, vitun voittamisen kulttuuri, vitun Jortikka! Onneksi löytyy jekkua, punkkua ja kaljaa reservistä.. että voi kyllä miestä siepata tollanen helvetin perseily Tepsin taholta. Kai sitä pitää käydä jostain Suomi-sarjasta hakemassa vauhtia TuTo:n farmiseurana.. mutta tämä tästä, nyt lärvit!
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Koffia oli, mutta ei ole enää. Ei voi mitään, näillä mennään.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vittu! En saa salmaripulloa auki! Onkohan ne muuttanut tätä korkkisysteemiä viime aikoina?
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Blackie kirjoitti:
Vittu! En saa salmaripulloa auki! Onkohan ne muuttanut tätä korkkisysteemiä viime aikoina?
En tiedä mikä valmistusvirhe pulloon oli tullut, mutta sain auki kun rikoin saksilla korkin. Tervettä puuhaa leikkiä saksilla tässä kunnossa.

Edit: Ei vittu, nyt käsitän miksi yrittäessäni avata pulloa, ainoastaan luisui ja luisui. Tein just ekan drinkin ja katoin sen jälkeen pulloa. Näytti vieläkin täydeltä. Sitten tajusin, että ne on vaihtanut mustan etiketin, joten nyt ei edes tarkalleen tiedä kuinka paljon juomaa on jäljellä. Vittu mitä ääliöitä.
 

MOHJMTS

Jäsen
Blackie kirjoitti:
Näytti vieläkin täydeltä. Sitten tajusin, että ne on vaihtanut mustan etiketin, joten nyt ei edes tarkalleen tiedä kuinka paljon juomaa on jäljellä. Vittu mitä ääliöitä.

Vittu mitä mitä huoria, hitto ja kossut koht loppuu, kohta pitää selvitä oluella, tuleeko tänään jotain teeveestä?; vai olenko koneen vanki?
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen hieman myöhässä, koska en harrasta kalsarikännejä, enkä mitään muitakaan kännejä toistaiseksi, mutta masamanille kuitenkin terveisiä. En tule kanssasi Lukon peliin, koskaan ikinä missään. Hyi saasta. Kiitos ajatuksesta kuitenkin.
 

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Blackie kirjoitti:
En tiedä mikä valmistusvirhe pulloon oli tullut, mutta sain auki kun rikoin saksilla korkin. Tervettä puuhaa leikkiä saksilla tässä kunnossa.

Ei se mikään valmistusvirhe voi olla, salaliitto. Mulle kävi 10 minuuttia sitten viskilekan kanssa juuri samalla tavalla, korkki pyöri tyhjää ja sakset apuun. Se on uskokaa tai älkää Hyssälä nyt kieltämässä kalsarikännäämistäkin.

StevieY
 

Erik Loka

Jäsen
StevieY kirjoitti:
Ei se mikään valmistusvirhe voi olla, salaliitto. Mulle kävi 10 minuuttia sitten viskilekan kanssa juuri samalla tavalla, korkki pyöri tyhjää ja sakset apuun. Se on uskokaa tai älkää Hyssälä nyt kieltämässä kalsarikännäämistäkin.

Voi vittu! Onko Hyssälän kätyrit tullissa liimaamassa korkkeja kiinni?
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Mukana ollaan. Sandelsin sixpäk kulutettu aikalailla loppuun ja muutama A.Le.Coqin lonkero kyytipojaksi..
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Taitaa olla tänne asiaa, kun äsken mentiin pää edellä vaatekaappia päin kun nousin tuolista. Takana nyt karjala mäyrä ja yksi nallen 0.6 litranen. Pitänee kaivaa baarikaapista jotain lisää..
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Tuosta, tuosta ja tuosta. Pöytä alkaa olla liian täynnä juomia kun ei tahdoi enää löytää mistään mitään sellasta mistä pystyis huikkaa ottamaan. Kaikki tyhjiä, mikä on sinänsä kovin suuri ihme. Naapurissa soi Tapani Kansa. Millähän tuohon vastais.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Humpauttaja kirjoitti:
Laita Eläkeläiset ja Elän humpalla!

Humppaan muna tulessa! Hyvin lähellä totuutta itseasiassa. Täällä tuli hiljasta. Mitäs helvettiä te väsäätte?
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
MAD

AT GOD

MAD

Pantera pauhaa ja olut maistuu. Katsotaan, miten kalsarikänni-iltama etenee.
 

Töölö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomen kansa vuosina 1939-1945
Ensi purasu.. Kylläpä maistuu..

minkäslaisia olut-tarjouksia ootte havainnu, kun tuntuu että kaupasta jää aina koffin lava käteen 17,90. Mulle putoo karjala, koff ja karhu periaatteessa kaikki nätisti mutta hyvin usein Koffin lava on halvin niin päädyn siihen.. Eipä siinä mitään, onhan se HIFK:n miehelle hyvin sopiva merkki;)
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Töölö kirjoitti:
Ensi purasu.. Kylläpä maistuu..

minkäslaisia olut-tarjouksia ootte havainnu, kun tuntuu että kaupasta jää aina koffin lava käteen 17,90. Mulle putoo karjala, koff ja karhu periaatteessa kaikki nätisti mutta hyvin usein Koffin lava on halvin niin päädyn siihen.. Eipä siinä mitään, onhan se HIFK:n miehelle hyvin sopiva merkki;)

Koff-lava 17.90 vs. Karhu-lava 19.90 ei ole kyllä sinänsä vaikea valinta. :)
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Morrow10 kirjoitti:
M-J Koivu Hällässä klo 23. Odotan, odotan.

Tänäänkö?

Sen uus levy on hyvä ja mä oon sille tehny futispuulaakissa maalin sen ollessa maalissa, nih.

Kalsareissa ei kai voi lähteä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös