Kalsarikänniketju

  • 5 239 527
  • 66 676

M10

Jäsen
Vuokralainen kirjoitti:
Tänäänkö?

Tänään.

Vuokralainen kirjoitti:
Sen uus levy on hyvä ja mä oon sille tehny futispuulaakissa maalin sen ollessa maalissa, nih.

En ole uutta kuullut. Vanhaa kyllä. Matti oli meillä maalissa HPK:n jalkapallo-junioreissa. Filmasin muuten aika paljon ja numero oli oikeaoppisesti 10.

Vuokralainen kirjoitti:
Kalsareissa ei kai voi lähteä.

Miksi ei?
 

Töölö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomen kansa vuosina 1939-1945
KalleK kirjoitti:
Sama jäi käteen itselle eilen, hankintapaikkana ilmeisesti sinullakin se oikeampi vähittäiskauppaketju hinnasta päätellen..? (vihje: ei kommunismin punainen)

Viimeisiä kohta jo viedään. Varustus ketjun otsikossa jo mainittu, jatkakaa!

Juu melko isohkon ketjun ravitsemusliikkeestä nappasin jossa vihreä kortti on valttia, mutta täytyy sanoa että helmikuisella Kuopion reisulla cittarissakin Koffin lava veti voiton ohrapirtelöiden edullisuuskisassa. Ehkä Koff panostaa nimenomaan siihen, että lava on sillä halvin. Eli paljousalennus rules..
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
HUU! Madonnan Hung up soi taustalla ja olut on äärimmöäisen hvää, fiilis on kunnossa, ainoo miinus on että lottovoitto jäi saavuttamatta.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Töölö kirjoitti:
Eli paljousalennus rules..
Niinhän se tekee, mutta jos tarkkaan lasketaan, niin kannattaa hankkia 2 kertaa mäyräkoira kokonaishintaan 15.90, niin tulee kaikkein halvimmaksi. Tämä täällä mainittu lavahinta tarkoittanee 24 tölkin pahvicasea, vai olenko ymmärtänyt väärin?

Kaksi mäyräkoiraa tai yksi tällainen 24 tölkin panos ovat vetoisuudeltaan saman arvoisia. 8 litraa olutta on molemmissa, jos vähääkään osaan laskea.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
HUU! Madonnan Hung up soi taustalla ja olut on äärimmöäisen hvää, fiilis on kunnossa, ainoo miinus on että lottovoitto jäi saavuttamatta.

Sama biisi soi täälläkin kun tätä luin. Melekonen homma, etten sanois.
Onhan se nyt otettava jotain. Kaljaa lähin hakemaan ja telkkarin meinasin ostaa. Piti kuitenki pistää asiat tärkeysjärjestykseen. Kokista ja Viru valgeeta nyt ens hättään.
 

herttakurko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aeroman kirjoitti:
Niinhän se tekee, mutta jos tarkkaan lasketaan, niin kannattaa hankkia 2 kertaa mäyräkoira kokonaishintaan 15.90, niin tulee kaikkein halvimmaksi. Tämä täällä mainittu lavahinta tarkoittanee 24 tölkin pahvicasea, vai olenko ymmärtänyt väärin?

Kaksi mäyräkoiraa tai yksi tällainen 24 tölkin panos ovat vetoisuudeltaan saman arvoisia. 8 litraa olutta on molemmissa, jos vähääkään osaan laskea.


Pullot kolisevat ja painavat, palautettaessakin. Mukavampi kantaa salkku kotiin kuin kaksi mäyrää. Kaksi salkkua aina parempi.
 

Töölö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomen kansa vuosina 1939-1945
Aeroman kirjoitti:
Niinhän se tekee, mutta jos tarkkaan lasketaan, niin kannattaa hankkia 2 kertaa mäyräkoira kokonaishintaan 15.90, niin tulee kaikkein halvimmaksi. Tämä täällä mainittu lavahinta tarkoittanee 24 tölkin pahvicasea, vai olenko ymmärtänyt väärin?

Kaksi mäyräkoiraa tai yksi tällainen 24 tölkin panos ovat vetoisuudeltaan saman arvoisia. 8 litraa olutta on molemmissa, jos vähääkään osaan laskea.

En todellakaan ole mikään kovin pihi, mutta jos tarkkoja ollaan niin tölkeistä saa 5 senttiä enemmän palautettaessa jolloin tuo hintaero kutistuu 1,20. Ja kun otetaan käyttömukavuus lava vs. kaks mäyrää kun pitäis kantaa muutkin kauppakassit ja "toivotaan toivotaan" että mäyrät kestää ehjänä niin...
 

MOHJMTS

Jäsen
Töölö kirjoitti:
En todellakaan ole mikään kovin pihi, mutta jos tarkkoja ollaan niin tölkeistä saa 5 senttiä enemmän palautettaessa jolloin tuo hintaero kutistuu 1,20. Ja kun otetaan käyttömukavuus lava vs. kaks mäyrää kun pitäis kantaa muutkin kauppakassit ja "toivotaan toivotaan" että mäyrät kestää ehjänä niin...

Ja tähän vielä että tölkistä on mukavampi ja nopeampi juoda.., ja 5n tölkkikassin palauttaminen on paljon helpompaa kuin 5n pullokassin.. Ja itse asiaan että tässä jo reilu mäyräkoira on kitattu, saas nähdä kuinka kaun tänään jaksaa valvoa...
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Töölö kirjoitti:
Ja kun otetaan käyttömukavuus lava vs. kaks mäyrää kun pitäis kantaa muutkin kauppakassit ja "toivotaan toivotaan" että mäyrät kestää ehjänä niin...
Itse olen ratkaissut tämän ongelman niin, että muija saa kantaa kauppakassit kotiin, jolloin meikäläinen voi keskittyä siihen olelliseen kantamiseen, eikä ole virheitä sattunut.
 

Kalba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
hii o hoi.

Kalsarit silleen puoli salaa. Rouva ja poika kotona. Sopivin väliajoin käyty ottamassa pullonsuu huikkaa viskilekasta. ( ihan vaan famous Grousesta, single maltteja ei noin groteskisti juoda ) Ruoan kanssa tullut imailtua pullo punkkua ja erinäisiä oluita. Heti kun rouva menee poika nukuttamaan niin käynti kaapilla on taas ajankohtainen.

yksi syy juomiseen: 2 kk. saikun jälkeen maanantaina duuniin. jee.


edit: sana yksi lisätty
 

Kalba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Mistäs moinen sairasloma? Hah, varmaan rankaa yrittää viskipäissään olla tosi skarppina kun vaimosi epäilee sinun juoneen.

Polvi (eturistiside) leikattiin pari kk sitten..

Rouva on tietoinen punkusta ja bisseistä, viskit on käyty salaa naukkaamassa. Taidanpa käydä kaapilla juurikin nyt..
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Töölö kirjoitti:
Ehkä Koff panostaa nimenomaan siihen, että lava on sillä halvin. Eli paljousalennus rules..

Koffihan nimenomaan KOFF tuotemerkillä panostaa tuohon, että hinta on halpaa ja näin saadaan myynti korkeammaksi ja tuotot lisääntyvät. Karhu taasen menee hinnan mukaan, eli vaikka myynti on vähäisempää, hinnalla saadaan kate voitot korkeammaksi mitä KOFF:lla.

Eli Karhu on sinerbryn enempi se "high end" tuote ja Koff taas se tavallisen kuluttajan tuote, joka kilpailee lapparia ja karjalaa vastaan (noita vastaan mitään kilpailemistä kyllä ei ole, hy fan!).

Tämä oli ihan Turgusen Sanomissa jokunen aika sitten ja kommentoijana joku sinerbryn herrojen hidalgo.

Niin, ja kippis. Onhan tässä olutta tullut nautittua ja viintä. Kohta Barca-Real futista katsomaan.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Omasta pelistä kotiuduttu ja voiton kunniaksi parisen olutta on jo ehtinyt ottamaan. Voi kyllä olla ettei jää pelkkiin kalsareihin, vaan pitää lähteä tuota Porin yöelämää katsomaan. Ehkä PK on tänään se paikka johon vaimo ei eksy. Siitä pitää ottaa vielä selvä. Vaimo näet on kavereidensa kanssa kulussa. Tai ehkä kalsarit vie voiton. Tiedä sitä vielä.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Joo. Karhut ovat menneet mukavaa tahtia kidasta alas ja ehkä kohta Helsingin heviyöelämä voittaa. Itse asiassa aika piankin, kun kellokin on jo noin ja mä oon vasta näin.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
tinkezione kirjoitti:
Joo. Karhut ovat menneet mukavaa tahtia kidasta alas ja ehkä kohta Helsingin heviyöelämä voittaa. Itse asiassa aika piankin, kun kellokin on jo noin ja mä oon vasta näin.

Corneriin vai? Aivan loistava paikka. Kumpa Poriin tulisi edes vähän tuollainen. Ja toine on se Bakersin alakerta vai mikä se nyt on? Loistavaa musiikkia ja jos ei sillä hetkellä soi, niin baarimikko laittaa soimaan jos pyytää.
 

Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, St. Louis Blues
No hemmetti... neitsyt viesti tähän ketjuun. Ja kyllä, hävettää ihan pirusti. Mutta mamma nukkumassa, Viru Vägev kolaa lasissa ja telkkarissa pyörii el classico. Voishan ne asiat paskemminkin olla. Ei muuta kuin hyviä kalsareita kanssa veljille!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Täyttyy nsdsno ertt'ä olo on aiks sekaijne, minä oon juonu että ja ollut jutella uuiten kanssa tuola palsatalla ja juojn uty oluta ja olut erittöäin hy ihminen läpoi yön kun asiallsitas in ollut. Nyt otan yhden oluen koska se kin pon asoallista mielstnähi.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Täyttyy nsdsno ertt'ä olo on aiks sekaijne, minä oon juonu että ja ollut jutella uuiten kanssa tuola palsatalla ja juojn uty oluta ja olut erittöäin hy ihminen läpoi yön kun asiallsitas in ollut. Nyt otan yhden oluen koska se kin pon asoallista mielstnähi.
Joo, no katsellaan sitten aamulla että mikä on miehen tila silloin ;).

Tänään tuli juotua kuusi siideriä, mutta eipä tuntunut juuri missään. Aika rauhalliseen tahtiinkin tosin.

Onkos se muuten mahdollista, että kalja nousisi paremmin päähän kuin siideri tai lonkero? Vai kuvittelenko mä vain?
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Lääkkeeksi - vain lääkkeeksi.

Näinhän ne ortodoksit Lapinlahden Linnuissa lauleskelivat. Perjantai-iltana iski flunssa ja eilen tuli nautittua pari kappaletta Ilves-viinalla terästettyä mustaherukkateetä, parilla oluella höystettynä.

Tänään painitaan jälleen Nallen kanssa, nautitaan kahvia irlantilaiseen tapaan ja katsellaan Mustan Kyyn seikkailuja. Flunssa lähti eilen. Samoin ääni. Tilalle jäi pienoinen alilämpö, jota tässä tapetaan.

Niin ja fysiikan tenttiinkin pitäisi alkaa lukeman.

Pitäisi.
 

siesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Täyttyy nsdsno ertt'ä olo on aiks sekaijne, minä oon juonu että ja ollut jutella uuiten kanssa tuola palsatalla ja juojn uty oluta ja olut erittöäin hy ihminen läpoi yön kun asiallsitas in ollut. Nyt otan yhden oluen koska se kin pon asoallista mielstnähi.
Tästä päätellen sun ois kannattanu lähtee baariin...varmuudella...
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Täyttyy nsdsno ertt'ä olo on aiks sekaijne, minä oon juonu että ja ollut jutella uuiten kanssa tuola palsatalla ja juojn uty oluta ja olut erittöäin hy ihminen läpoi yön kun asiallsitas in ollut. Nyt otan yhden oluen koska se kin pon asoallista mielstnähi.

Tästähän saa aivan liikaa selkoa. Hjäpeä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös