Kalsarikänniketju

  • 5 206 901
  • 66 637

scholl

Jäsen
Shayne kirjoitti:
Voivoivoivoi. Vaikka sinolista, jos ei muuta ole.

Aakkosharjoitus kalsaroijille:

http://www.kanna.biz/files/drink-it.doc?PHPSESSID=0f76df230b0f2e328ad17347388fa4c5

Itse vetelen nyt tuolla jossain P:n ja Q:n välimaastossa.

Älkääkä sitten noteeratko sitä "alkoholittomat"-osiota. Vaikka kukapa sitä nyt unohtaisi drinksiin hapanta laittaa?

Itse en ole koskaan kalsareissa, mutta nautin juuri parhaillaan muutaman plon Franziskaner Hefe Weizenia. Sitten vielä kunnolla flunssalääkettä ja sitten kaupungille viihteelle. Sellainen kevyt keikka, kun on kipeänäkin.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Morrow10 kirjoitti:
Huomenna pitäisi aloittaa kämpän maalaus-urakka, joten nyt täytyy oluen voimalla latautua tuohon sykäykseen.

Oliko se niin, että kaikki maalarit on juoppoja mutta kaikki juopot eivät ole maalareita?

Omantunnon suhteen ei ole ongelmaa. Kannoin kyllä aikoinani rahaa siihenkin raflaan aivan tarpeeksi, joten oli aivan paikallaan saada vastineeksi jotain muistoja. Mulla on itseasiassa melkoinen leegio näitä baarista nussittuja mukeja kaapissa, mutta se harmittaa kun menin joskus kaatamaan keittiön pöydän ja ne kaikkein hienoimmat jalalliset tuopit meni samalla tuhannen päreiksi.

Nikke kirjoitti:
yritän väsätä jotain flunssaa poistavaa totia. Rommia nyt ainakin, kuuma vettä. Mitäs mausteeksi?

Olen itse parantanut parikin kertaa flunssaa Hunajaliköörillä yhdistettynä kuumaan veteen. Sitten jos mahdollista, niin saunaosastoa voisin suositella siihen kylkiäiseksi. Eiköhän se siitä tokene. Tosin kyllä tuo rommi varmaan hoitaa saman asian.

Saatanan laajakaista. Aina jumissa! Tai ainakin äsken oli.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Puoli yhdeksältä loppui työt, joiden jälkeen kävin hakemassa yhden kappaleen mäyräkoiria. Nyt on toinen pullo menossa, ja muut kivasti kylmenemässä.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Nikke kirjoitti:
Mitäs mausteeksi?
Napalmia, se kuulemma haisee hyvältä aamullakin.

En kä itsekkaan luultavasti lähde sen rokkipaarin avajaisiin, ei perkele jaksa, ehkä?
 
Viimeksi muokattu:

J.Petke

Jäsen
Ensimmäinen kunnollinen työviikko takana työharjoittelusta ja kieltämättä paikat aika rikki ja väsyttää niin perkeleesti. Joten ajattelin et mikäköhän siihen voi auttaa, päädyin hakemaan pullollisen argentiinalaista punukkua alakosta ja ihan siltä varalta että tekee mieli juoda vielä lisää tarttui mukaan myös 2 desin viskipullo. Tässä samalla valmennan fm2005sta ja kaivoin arkistosta suomi klassikot-cd:n, ultra bra, aki sirkesalo, dingo, eput, yö siis pauhaa ja jos vielä tuon sorainen(:) katselis kun hjallis ja virmasmasa auvautuvat.. Mihinkään baariin ei kyllä kiinnosta lähteä jos ei pääse rokkibaarin avajaisiin vetään ilmasta tumua joten taidan tissutella yömyöhään asti. Kunhan vaan toi Fm2005 ei rupea vituttamaan niin paljoa että täytyy vetää perseet..

Ja se joka väittää että ilta voi tästä vielä jotenkin parantua, valehtelee..
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Manzikan makuista nyt. Ei enää toiste joo, ei ole kovinkaan kummoista.

Otin äsken paidan pois kun täällä on kamalan kuuma. Tai sitten toi tiskivesi änkee samantien ihon läpi riippumatta celsius-asteista.

Ei jaksa nyt kiinnostaa tuo Harkimo-show ja haistapaskan jauhaminen. Musiikki kovemmalle ja telkku kii, näin on marjat!
 

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Mennäkkö baariin vai ei?

Kas siinä pulma.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
solamnic76 kirjoitti:
Mennäkkö baariin vai ei?

Kas siinä pulma.
Itse asiassa samaan pulmaan nyt törmäsin, tai minut törmäytettiin. Ehkä menen, ehkä en. Röökitkin loppu, baarista sais lisää. Hyh mikä luopio olen taas ketjun suhteen. Shayne on me.
 

J.Petke

Jäsen
Minä kiroan täältä kaikki ketkä baariin eksyvät..:) Ei hyviä kalsarikännejä ruveta pilaamaan baarikeikoilla. Tai no.. Olishan se hauskaa jos joku olisi seurana juomassa täällä..
 

M10

Jäsen
J.Petke kirjoitti:
Minä kiroan täältä kaikki ketkä baariin eksyvät..:) Ei hyviä kalsarikännejä ruveta pilaamaan baarikeikoilla. Tai no.. Olishan se hauskaa jos joku olisi seurana juomassa täällä..

Hyppää junaan ja tule sata kilsaa etelään, niin hehkutetaan Kerhoa meillä kilpaa ja juodaan olutta! Ehkä me saadaan toi yks säälipleijarilainenkin sieltä Kalliosta kehiin...
 

Pahi 52

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko,Toronto,Liverpool
Samat sanat kuin J.Petkellä...

Ei vaan kehittäny töiden jälkeen lähtee ajaa 250km näkemään kavereita, joten täällähän sitä nyt sitten painitaan yksin mäyriksen kanssa, tosin ompa mulla sentään seurana pari naaras kissaa...
 

Wolves

Jäsen
Iron Maiden Live At Donington...

...ja olutta. Kaipaako sitä ihminen muuta?
 

Aksu

Jäsen
Täs sitä ollaan. Alko raskas viikko vaatia veronsa ja nyt mie verotan ehtyviä panimoteollisuuden tuotteita ennenkuin nekin koneistot viedään kiinaan.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pee kirjoitti:
Puoli yhdeksältä loppui työt, joiden jälkeen kävin hakemassa yhden kappaleen mäyräkoiria. Nyt on toinen pullo menossa, ja muut kivasti kylmenemässä.

Alkaa olla pikku hiljaa sellainen FLIIJIS, että AUTOA EN AJAISI.
 

J.Petke

Jäsen
Morrow10 kirjoitti:
Hyppää junaan ja tule sata kilsaa etelään, niin hehkutetaan Kerhoa meillä kilpaa ja juodaan olutta! Ehkä me saadaan toi yks säälipleijarilainenkin sieltä Kalliosta kehiin...

Ei perkele kyl tänään. Tosin vaihteluahan se olisi päästä sukkuloimaan helsinkiinkin pitkästä aikaa. Huomenaamulla pitäisi tosin olla jo takaisin täällä Hlinnassa joten aika kiireeksi vetää. Sen päätin että tuota syntistä viskipulloa en kyllä avaa..kai.. Jos avaan niin nähdään huomenna krapulaketjussa..

Ei kai tähän voi muuta sanoo kun Riki Sorsan sanoin "riikki kii riikki kii"

Ja Mew soimaan..
 

Pahi 52

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko,Toronto,Liverpool
Tulipa tossa mieleen että minkähänlainen SAKKI syntyis, jos kaikki ne jotka tänään kalsareita vetää, sais netin välityksellä siirrettyä yhtäaikaisesti baarin tiskille näissä vetimissä mitkä juurikin nyt on päällä. Pärjäis varmaan kirkkaasti Nykäsellekin vetimissä...

Vois olla jäätävää katseltavaa..
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pahi 52 kirjoitti:
Tulipa tossa mieleen että minkähänlainen SAKKI syntyis, jos kaikki ne jotka tänään kalsareita vetää, sais netin välityksellä siirrettyä yhtäaikaisesti baarin tiskille näissä vetimissä mitkä juurikin nyt on päällä. Pärjäis varmaan kirkkaasti Nykäsellekin vetimissä...

No TOTTAKAI. Kuvittelen tämän ja OTAN LISÄÄ KALJAA!
 

J.Petke

Jäsen
Pahi 52 kirjoitti:
Tulipa tossa mieleen että minkähänlainen SAKKI syntyis, jos kaikki ne jotka tänään kalsareita vetää, sais netin välityksellä siirrettyä yhtäaikaisesti baarin tiskille näissä vetimissä mitkä juurikin nyt on päällä. Pärjäis varmaan kirkkaasti Nykäsellekin vetimissä...

Vois olla jäätävää katseltavaa..

Ei kai mikään baari ota ketään sisälle pelkässä keltaisessa t-paidassa? Ei vaines..
 

super

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvissä kyttäysasemissa
Terveisiä naapurista!

Kävin sitten vaimon kanssa naapurissa laulamassa karaokea. Oma tyttö viety jo kotiin nukkumaan yhdeksän jälkeen ja vaimon kanssa kotiuduttu. Vaimo tosin äänestä päätellen heittää pitkää sylkeä, minä vedän pitkää jallua. Ajattelin että vaimo ottaisi poskeen mutta en taida edes uskjlataa ehdottaa.

Mä en laulanut mitään mutta join. Riittää että vaimo lauloi. En olisi uskonut että elämäni olisi tässä pisteessä: Olen naapurissa kuuntelemassa karaolea enkä ole edesa menossa tansiiravintoilaan. Wittu että mä olen keski-ikäinen!
 

M10

Jäsen
super kirjoitti:
Kävin sitten vaimon kanssa naapurissa laulamassa karaokea. Oma tyttö viety jo kotiin nukkumaan yhdeksän jälkeen ja vaimon kanssa kotiuduttu. Vaimo tosin äänestä päätellen heittää pitkää sylkeä, minä vedän pitkää jallua. Ajattelin että vaimo ottaisi poskeen mutta en taida edes uskjlataa ehdottaa.

Mä en laulanut mitään mutta join. Riittää että vaimo lauloi. En olisi uskonut että elämäni olisi tässä pisteessä: Olen naapurissa kuuntelemassa karaolea enkä ole edesa menossa tansiiravintoilaan. Wittu että mä olen keski-ikäinen!

En ole vähään aikaa revennyt mitään viestiä näin paljon.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tsupuppiduu...kyllähän tässä taas joutaa kaljaa ottamaan, olis vaan aamulla autoiluun liittyvä projektiluontoinen tapahtuma, mutta kaippa tuo onnistuu parista oluesta huolimatta
 

Pahi 52

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko,Toronto,Liverpool
Itsellänikin on kelpo baari varustus: Lippis, ikivanha paidanrääsy ja intistä tuodut verkkarit, eli taitaisi baarikierros pysähtyä jo palomuuriin.

Menossa mukana: Alice Cooper ja Poison

Lippis jäi päähän kun saa käydä tuhoamassa keuhkojaan välillä..
 

super

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvissä kyttäysasemissa
Morrow10 kirjoitti:
En ole vähään aikaa revennyt mitään viestiä näin paljon.

Äläs repeile siellä, tää on totisinta totta. Mä itken.. Vaimo makaa sohvalla, käy välillä pitkällä sylellä, nauran äänettömästi.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Koitin tehdä töitä tässä ohessa, mutta ei tunnu tulevan hevon helvettiäkään. Parempi antaa olla. Ja erityisesti jättää ne työaiheiset sähköpostit lähettämättä tässä vaiheessa.

Tietysti voisin haistattaa vitut yhdelle firmalle, josta on tilattu laitteita meille mutta antaa olla.

Siirryin silti vesilinjalle, ainakin toistaseks. Mietitään jatkoa. Mä kuuntelen radio KLF:ää, hyvää settiä puskee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös