AaroVaalanne kirjoitti:Kaljat loppu.
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=22934&highlight=itsemurha
Voi veliseni, olut on nimenomaan juoma, joka pistää unettamaan ja flegmaattiseksi. Kiskaise pari terävää, niin jo alkaa olo kohentua.Ouzala kirjoitti:12 kaveria juotu, 12 kaveria jäljellä. Väkisin rupeaa taas luomet painan. Ei helpolla luovuteta, lisää kaljaa ja käisi huuleen.
Meillä on sitten eri planeetoilta olevat elimistöt, koska itse en moista huomaa? Tosin se riippuu fiiliksistä ja olosta noin muutenkin, että miten menee. Kyllä oluellakin virtaa itseensä saa, jos olo on sopivanlainen.scholl kirjoitti:oi joi joi.
Jos bisse väsyttää niin se ei kuitenkaan väsytä yhtä paljon kuin punkku.
scholl kirjoitti:oi joi joi.
Jos bisse väsyttää niin se ei kuitenkaan väsytä yhtä paljon kuin punkku
pernaveikko kirjoitti:Miksi et käväissyt puolipäiväreissulla vaikkapa Zürichissa?
Pee kirjoitti:Tänään sitten jatkuu tämä homma kiekkopelin kuuntelun lomassa (ja sitä ennenkin toki jo).
KLAGE kirjoitti:Tervehdys jatkoajan väki. Olen uusi täällä, olen seurannut palstaa jo vuosia, mukavaa olla täällä. SUOMI-viina juodaan KIPPIS
Uleåborgir kirjoitti:Täällä toinen kalsarikännipää ja patrioottinen juoma, KARJALA-olut. KIPPIS KLAGE ja kaikkea hyvää jatkoon.
Gleb kirjoitti:lääkkeenä ainakin Becherovka
Humpauttaja kirjoitti:OHOO, mistäs moista lääkettä olet saanut? Itsellä olisi tuossa pullollinen samaa lientä. Pitäisiköhän JYPin voiton kunniaksi ottaa siitä hömpsyt tämän ainaisen kaljan kittaamisen lisäksi?
EDIT. Niin, itsehän sain mainittua lientä ihan sen kotiseudulta Slovakiasta, jossa kävin laskettelureissulla pari viikkoa sitten.
Humpauttaja kirjoitti:OHOO, mistäs moista lääkettä olet saanut? Itsellä olisi tuossa pullollinen samaa lientä. Pitäisiköhän JYPin voiton kunniaksi ottaa siitä hömpsyt tämän ainaisen kaljan kittaamisen lisäksi?
Gleb kirjoitti:Taitaa se kuulua Alkon valikoimaankin, mutta tuo litran leka on Prahan tuliaisia.
jepujee kirjoitti:Totta hemmetissä pitäisi! Seuraava tilaisuus tulee vasta ensi kaudella
Ted Raikas kirjoitti:Kolmas päivä kalsarointia... pitäskö tässä huolestua jo?
onomoro kirjoitti:Kaksi hampurilaista, litran pullo olutta, sikspäk ja viiniä. Päällä haisevat pitkät kalsarit ja t-paita jossa lukee: luovuta verta.
suihkussakin oon käyny viimeksi eilen aamulla. Ruoansulatushäiriöiden vuoksi alkaa jo naapureitakin naurattamaan.