Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 317 885
  • 66 679

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ouzala kirjoitti:
12 kaveria juotu, 12 kaveria jäljellä. Väkisin rupeaa taas luomet painan. Ei helpolla luovuteta, lisää kaljaa ja käisi huuleen.
Voi veliseni, olut on nimenomaan juoma, joka pistää unettamaan ja flegmaattiseksi. Kiskaise pari terävää, niin jo alkaa olo kohentua.

Edit: Itse juon viiniä, tai join.

scholl

Jäsen
oi joi joi.
Jos bisse väsyttää niin se ei kuitenkaan väsytä yhtä paljon kuin punkku. Joko nukkuminen heikkoa tai sitten ei ole Red Bullia tai vastaavaa tullut tankattua koneeseen riittävästi, jotta viinaksien nauttimisen jaksaisi. Itse en kuitenkaan suosittelisi tässä vaiheessa tiukkaan keittoon siirtymistä. Siis sehän on erinomainen ohje silloin, jos otus on siirtymässä baariin. Muutama drinkki naamaan ja vauhti päälle, mutta jos yksikseen keitottaa himassa niin tiukan keiton imeminen on aika heikko linja. Se lähtee vain lapasesta täysin ja päädyt kiskomaan yön mittaan pullon tiukkaa ilman että se toisi mitään lisäfiilistä. En suosittele. Mielummin niin, että skarppaat ja kiskot vaikka järkyttävän nopeasti pari 0,33l tölkkiä Batterya, odottelet hetkisen ja sitten kun piristyt, alat kiskoa uudelleen kaljaa kurkusta alas. Kaikki on kokeiltu, joten ei mitään huuhaakonsteja.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
scholl kirjoitti:
oi joi joi.
Jos bisse väsyttää niin se ei kuitenkaan väsytä yhtä paljon kuin punkku.
Meillä on sitten eri planeetoilta olevat elimistöt, koska itse en moista huomaa? Tosin se riippuu fiiliksistä ja olosta noin muutenkin, että miten menee. Kyllä oluellakin virtaa itseensä saa, jos olo on sopivanlainen.

Itse kuitenkin huomaan tulevani viinistä keskim. vilkkaammaksi kuin oluesta.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
scholl kirjoitti:
oi joi joi.
Jos bisse väsyttää niin se ei kuitenkaan väsytä yhtä paljon kuin punkku

Miksi et käväissyt puolipäiväreissulla vaikkapa Zürichissa?

scholl

Jäsen
pernaveikko kirjoitti:
Miksi et käväissyt puolipäiväreissulla vaikkapa Zürichissa?

siis täh? Mikä juttu tämä on?
Itse en ollut missään tapauksessa väsynyt. Totesin vain vinkiksi ihmisille, että viihteellä jos vetää punkkua niin seuraa väsymys.

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään sitten jatkuu tämä homma kiekkopelin kuuntelun lomassa (ja sitä ennenkin toki jo). Espooseen ei todellakaan sytyttänyt JYPin loistavan alkukauden jälkeen lähteä jotain säälipleijareita katsomaan. Niitäkin kun on nähty täällä main jo kahtena edelliskeväänäkin.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Hep!

Sidua, olutta Led Zeppeliniä, Tiktakia ja Beatlesia ja JA:ta. Muuta ei tarvita.

Viimeksi muokattu:

KLAGE

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tervehdys jatkoajan väki. Olen uusi täällä, olen seurannut palstaa jo vuosia, mukavaa olla täällä. SUOMI-viina juodaan KIPPIS

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
KLAGE kirjoitti:
Tervehdys jatkoajan väki. Olen uusi täällä, olen seurannut palstaa jo vuosia, mukavaa olla täällä. SUOMI-viina juodaan KIPPIS

Täällä toinen kalsarikännipää ja patrioottinen juoma, KARJALA-olut. KIPPIS KLAGE ja kaikkea hyvää jatkoon.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Uleåborgir kirjoitti:
Täällä toinen kalsarikännipää ja patrioottinen juoma, KARJALA-olut. KIPPIS KLAGE ja kaikkea hyvää jatkoon.

Täällä kolmas - patriotismista ei ole tietoakaan, kun juomana on Urquell. Ja lisäksi skottilaista. Kippis joka tapauksessa!

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Flunssan oireita hieman ilmaantunut joten täytyy jäädä niitä kotiin parantelemaan, asuna SaiPa-paita, bokserit ja sukat, lääkkeenä ainakin Becherovka ja Riga's Black Balzam.

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Kalsarikääniin virallninen kriteeri on kai yksin kännääminen, mutta myös kaikki himassa dokaaminen menee kalsarikategoriaan vaikei yksin joisikaan.

On tässä puolenasakin, JOs menee yli niin harvoin kukaan kämpän ulkopuolella saa tietää siitä mitään.

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Gleb kirjoitti:
lääkkeenä ainakin Becherovka

OHOO, mistäs moista lääkettä olet saanut? Itsellä olisi tuossa pullollinen samaa lientä. Pitäisiköhän JYPin voiton kunniaksi ottaa siitä hömpsyt tämän ainaisen kaljan kittaamisen lisäksi?

EDIT. Niin, itsehän sain mainittua lientä ihan sen kotiseudulta Slovakiasta, jossa kävin laskettelureissulla pari viikkoa sitten.

Viimeksi muokattu:

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
Humpauttaja kirjoitti:
OHOO, mistäs moista lääkettä olet saanut? Itsellä olisi tuossa pullollinen samaa lientä. Pitäisiköhän JYPin voiton kunniaksi ottaa siitä hömpsyt tämän ainaisen kaljan kittaamisen lisäksi?

EDIT. Niin, itsehän sain mainittua lientä ihan sen kotiseudulta Slovakiasta, jossa kävin laskettelureissulla pari viikkoa sitten.

Becherovkaa saa Alkostakin, ei tartte lähteä Slovakiasta hakemaan. Ja vastaus kysymykseen "pitäisikö ottaa hömpsyt JYPin voiton kunniaksi?" -
Totta hemmetissä pitäisi! Seuraava tilaisuus tulee vasta ensi kaudella.

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Humpauttaja kirjoitti:

Taitaa se kuulua Alkon valikoimaankin, mutta tuo litran leka on Prahan tuliaisia.

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Gleb kirjoitti:
Taitaa se kuulua Alkon valikoimaankin, mutta tuo litran leka on Prahan tuliaisia.

Ok, selvä. Mulla on kuitenkin ihan sitä aitoa tavaraa ja hömpsytkin otin jo. JYP!

jepujee kirjoitti:
Totta hemmetissä pitäisi! Seuraava tilaisuus tulee vasta ensi kaudella

Noh, on se mahdollisuus voittaa vielä tälläkin kaudella. Huomenna Makkaramiehet nurin!

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ted Raikas kirjoitti:
Kolmas päivä kalsarointia... pitäskö tässä huolestua jo?

Ei. Mitästä paskaa. Antaa hevoisen surra. Sillä on isompi (/mikä) pää-

Viimeksi muokattu:

onomoro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Kaksi hampurilaista, litran pullo olutta, sikspäk ja viiniä. Päällä haisevat pitkät kalsarit ja t-paita jossa lukee: luovuta verta.

Vaimo poissa ja suihkussakin oon käyny viimeksi eilen aamulla. Ruoansulatushäiriöiden vuoksi alkaa jo naapureitakin naurattamaan.

titan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
joo-joo-joooooo!!!!!

viinaa,saunaa ja tervaa jos ei sillä lähe niin sitte sihteeriopistoon ;) Koneella soi Siivouspoikien Kalle eläinten ystävä,että kunnon äijäilyä..:) Paarikaappi on vielä korkkaamatta, voi tosin olla et tulee tuon ihanan kaapin saloihin tutustuttua:=) Löytyy mm.Red labelia,Gordon´s dry:tä, Megongia,Pipra-pippuriviinaa sit perinteiset Saaremaat... ny menee saksalaisen ketjun keppanaa...valitettavasti...mut ompa ainakin halpaa!

Viimeksi muokattu:

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
onomoro kirjoitti:
Kaksi hampurilaista, litran pullo olutta, sikspäk ja viiniä. Päällä haisevat pitkät kalsarit ja t-paita jossa lukee: luovuta verta.
suihkussakin oon käyny viimeksi eilen aamulla. Ruoansulatushäiriöiden vuoksi alkaa jo naapureitakin naurattamaan.

Ja sitte ne vielä väittää, ettei suomalainen mies ole mukamas seksikäs. Saatana ämmät. Ei ne tiä mistään mitään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy