Kalsarikänniketju

  • 5 245 553
  • 66 703
kärppä73 kirjoitti:
Samat täällä, yövuoroviikko takana ja unet täysin hukassa. Yön antikliimaksina kuuntelin Habs-jokuvitunHMVlaajennusjoukkue matsin..onneksi koff piristää tunnelmaa..cheers

Lapin Kultaa täällä, cheers mate!

Ja lämmittävänä tekijänä omatekoinen pizza.
Tämmöinen maksaisi jossain pizzeriassa varmaan ihan vitusti, on meinaan täytteitä enemmän kuin laki sallii, eli herkkusieniä, katkarapuja, jauhelihaa, kinkkua, simpukoita, tonnikalaa ja sinihomejuustoa.
Eihän tämä pizza tällä tavallakaan kyllä mitään turhan halpaa ole, mutta on ainakin se tekemisen fiilis ja pizza itsessään on witun hywää, itse tekemänä tietty parempaa kuin missään pizzeriassa, nam.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Los Sin Nombre kirjoitti:
Harmi että olen Turussa sitten. Oltais voitu muistella vanhoja hyviä aikoja 90-luvulta kun joukkueemme olivat hyviä...
Mä kaipaan noita päiviä. Se oli elämää, jyrättiin kaikki sonta maanrakoon ja sitten katseltiin kuka on kuka. Joulupukki, tuo mulle Tepsi/Jokerit dynastia takaisin.

Ihan sillä tässä ketjussa piipahdin, että yritin kartoittaa koska olen mennyt nukkumaan ;)

Lakaisija kirjoitti:
Ja lämmittävänä tekijänä omatekoinen pizza.
Tämmöinen maksaisi jossain pizzeriassa varmaan ihan vitusti, on meinaan täytteitä enemmän kuin laki sallii, eli herkkusieniä, katkarapuja, jauhelihaa, kinkkua, simpukoita, tonnikalaa ja sinihomejuustoa..
Noita ei vaan passaa kovin isossa jurrissa rakennella.

nimim. pohja unohtui
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Aijaijaijaioijoijoijoi, ananas, coconuts, bananas

Terve toverit. Jäi viime viikonlopun kirjoittelut väliin jostain syystä. Huolestuneena taustalta kyllä seurasin tätä teidän toilailua, eihän täällä ollut mitään tatsia kellään. Aamuun asti ilman aivopieruja..?!? Ootte te kans yksiä.

Olen tässä tänä iltana vähän treenannut, että jaksaa sitten huomenna juoda kaljaa. Lounaalla ajattelin aloittaa ja aamiaisella lopettaa.
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kai se on taas aika.

Taidan vaan olla aika suuri yksinäinen tässä ketjussa.

Kaikki espoolaiset ja muut on jo baarissa ja nimimerkki bozik on jo sammunut.

Mutta ei se mitään. Jos joku JA:lainen on vielä kk-puuhissa, niin tietäkää, että yksi Ilves-fani valvoo ja odottaa seuraa...
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Karhujen salakaato on jälleen alkanut eli vietetään laatuaikaa oluen ja hyvän musiikin (rotten sound tällä hetkellä) ja mahdollisesti jopa elokuvan parissa. Harmi vain ettei canalilta tule kiekkoa vaan jotain ihmeen alahuulien pallon viskomista joka ei oikein uppoa.
 
Tuli päivällä haettua veronpalautukset. Sen kunniaksi myös alkossa tuli käytyä. Pari pulloa likööriä tuli ostettua. Myyjä näytti jurppiintuneelta ja tivasi papereita. Ilmeisesti ajatteli meinaako pentu viinaa ostaa. Näytti vielä happamammalta(vai miten pirussa toi sanotaan...) kun huomasi että sitä ikää on ja reilummin. Luultavasti enemmän kuin hänellä itsellään. Lopullisen vitutuksen luultavasti aiheutti kun maksoin 12€ ostokseni 100€ setelillä. No mitäs pirua antoivat sen sieltä pankista. Jossainhan se on rikottava. Niin ja tarkoitus ei tänään ollut juoda, mutta pitihän sitä maistella tuota mansikkalikööriä joo. Sitä kun laittaa mansikkamehun sekaan niin maistuu ihan mehulta. Ja se ei ole hyvä juttu ei. Kun juo sitä kuin mehua.
 

maggie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
itse tehty long island ice tea on erityisen hyvän makuista. ja varsinkin näin spinningin päälle menee alas aika nopeaan.
ikinä en oo kalsareita vetäny enkä vedä.
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kalsareita vedellään täälläkin (pienellä baarivarauksella). Karhua on taas niin paljon ettei sitä kesytetä ainakaan yhdessä päivässä.
 
Pääseekös näihin kinkereisiin mukaan vaikka on vallan alasti?

Minulle nämä perjantai-illat ovat yleensä aivan pakollisia "hiljentymis" hetkiä hyvässä seurassa (yksin).

7 virvoittavaa Sandels/Karhu tölkkiä on kerinnyt solahtaa alas kurkusta, Tito & Tarantula pauhaa kuulokkeista ja fillis on yleishyvä.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Back in action. Maistuu taas hieman liian hyvältä tämä ölvi. Pitäisi kuulemma ajaa autoa huomenna aamulla viimeistään 8.30. Onneksi. Huomenna lieneekin sitten pakko ottaa vähän enemmän.
 

kimbe66

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse asiassa olen nyt vähän sivussa kalsareista (tai juuri tällä hetkellä en). Oli työmaan pikkujoulut tässä alkuillasta, tai kai ne jatkuvat vieläkin, mutta kun siellä oli niin mielettömän TYLSÄÄ. Työnantajan mielestä oikea tarjoilu on sitä, että saadaan 2 pientä lasia viiniä, yhteensä 16cl (toki ruokaa riitti vaikka kuinka paljon). Paha vain, että pikkujoulupaikkana oli sellainen pitokartano, josta ei sitten saa edes ostettua itselleen lisää juomista, vaikka haluaisi, vaan työnantaja oli tilannut tarkalleen ne 2 lasia per nokka etukäteen.

Juhlien iloisin kohta oli, kun kaverini liukastui jäisissä portaissa tupakalla käydessämme, ja päätti lähteä pois. Pääsinpähän samalla kyydillä minäkin kotiin.

Jos enää koskaan menen noihin työmaan pikkujoulukekkereihin, niin muistan ainakin varata reippaammanpuoleisen taskumatin mukaan. Enkä muuten ollut ainoa, jota pikkusen hatutti tuo juomapuolen olemattomuus: noin puolet porukasta lähti joko yhtä aikaa tai ennen minua. Loput jäivät laulamaan joululauluja.

Onneksi kotona oli kuitenkin whiskypullo ja muutama olut, niin että eiköhän tämä tästä vähintäänkin black horse -touhuksi muutu. Tänä iltana jätän kuitenkin sen varauksen, että saatan vielä lähteä soittoruokalaankin, jollei tämä ketutus hellitä yksin kotona.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin..

..ja tähän on sitten tultu että punaviini-kalsarit menossa täällä. Ihan ensimmäistä kertaa, vaan kun ei jaksa baariin ja pitää vähän "harjoitella" huomisia pikkujouluja varten.
Onkos täällä kaikki vaan "äijiä" vaan olisko joku muukin naisihminen eksynyt saitille?
 

Jazze Cazza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit,Detroit Red Wings,ManU
Kalsarit käynnissä...

Kalsarit hyvässä mallissa tälläkin juottolaan ei jaksa tänään millään,karhut avautuu tällä hetkellä niin mielenkiintoisesti,onko jollain sama "ongelma" ?
 

super

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvissä kyttäysasemissa
Joo, avaudutaan nyt sitten tännekin joskus.

Kaveri muutti tuohon parinsadanmetrin päähän viime viikolla ja tänään kävin sitten tutustumassa sen autotalliin. Siinä piti jo alotella ja nyt hyvässä nousussa ja jatkossa kotona. Jallupullo tuolla kummitteli ja huuteli nimeltä, nyt istun se seuranani ja luen mullistavia uutisia täältä. Vaimo ja tyttö pistetty sänkyyn, Canalin tarjonta ihan perseestä joten tämä oli ainoa vaihtoehto.

Jaloviina, muita juomia tuskin lienee...
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
super kirjoitti:
Vaimo ja tyttö pistetty sänkyyn, Canalin tarjonta ihan perseestä joten tämä oli ainoa vaihtoehto.

Sama :)
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Jazze Cazza kirjoitti:
Kalsarit hyvässä mallissa tälläkin juottolaan ei jaksa tänään millään,karhut avautuu tällä hetkellä niin mielenkiintoisesti,onko jollain sama "ongelma" ?
Mä en tuossa pysty ongelmaa näkemään. Mutta eikö mulle tosiaan löydy huomisaamuksi kuskia? Cosmo tai Shayne voisivat helppiä Blues-fania metsässä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Nonni...kolahommat taas yhden viikon osalta lusittu, aikamonta vielä edessä, Nortonin veivät ja kaikki on muutenkin rahatilannetta myöten "mahtavasti", joten ainoaksi vaihtoehdoksi jäi kalsarikännit kotona musaa kuunnellen ja paskaa jauhaen pikaviestintäohjemlisotlla
 

siesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Kalsariot täälläkin päin maailmaa. Muutama olut, muutama lonkero ja sitten nukkumaan. Tai sitten vielä pari.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
Tuntuu siltä, että alkaa "vähän" humisemaan. Kotona tässä ryyppäilen. Vaimo ja tyttö nukkuu. Ei voi edes musaa kuunnella. Pitäs kai lähtee kaljalle keskustaan ja tarkastamaan samalla Keravan uskomaton yöelämä. No, lähtekää edes joku tuopille ;)
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
siesta kirjoitti:
Kalsariot täälläkin päin maailmaa. Muutama olut, muutama lonkero ja sitten nukkumaan. Tai sitten vielä pari.

Kehtaatki nukkumisesta höpistä...aamuun saakaa vittu. Laitat nyt vaan sen Tiktakin soimaan ja tanssaat ja pidät piippaloita niin perhansti
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös