Kalsarikänniketju

  • 5 215 546
  • 66 665

redpecka

Jäsen
Kuudessadas aamu koitti, jumalan ei tarvinnut ottaa kuin yksi askel kun lapikkaan alla mureni rasahtaen aamukasteisen huurteinen omenapuunlehti. Puutarha oli asutettu.

- Tunnen olevani väärinymmärretty. Mitään muuta en toivo kuin pääseväni kotiin.
- Ei sinulla ole kotia.
- Onhan. Minä rakastan. Minä...
- Sinä olet paha. Sinä olet epäonnistunut. Kukaan ei tykkää sinusta. Vai kuinka moni on esim. tykännyt tästä viestistäsi? Aivan! Lähe menee vielä kun ehdit.
- Minä menen. Minä menen. Mutta saanko vielä yhden piikin olkavarteeni, mitään muuta en pyydä.
 

redpecka

Jäsen
Kaikesta huolimatta, maa oli asutettu ja kylvetty. Sankarin voimat hupenivat. Joskus määrittelemättömän ajan kuluttua syntyi lapsi karuun pohjolaan. 16-vuotiaana mietti että ei helvetti, ai tämmönen. Justjoo. En aio jatkaa ainakaan omaa sukuani. Pitäkää tunkkinne, pitäkää planeettanne.
 
Viimeksi muokattu:

redpecka

Jäsen
Hän sai sen, ainoan asian mikä enää merkitsi tässä maailmassa: hoitajan olkalihakseen tyrkkäämä pieni piikki. Se ihana kirpaisu ja senjälkeinen rauha - maailma vailla fyysistä tai henkistä särkyä. Hän oli turvassa taas seuraavat kaksitoista tuntia.
 

redpecka

Jäsen
Ei nämä kirkkaat oikein sovi minulle. Sanoinko ei sovi? Nämähän juuri näyttää minulle sopivan! Kuin naula päähän. Lisää näitä!

Onks kukaan muu ikinä juonut kirkkaita aineita? Minä taisin kirkashypnoosissa palata kymmenen vuoden takaiseen sairaalakuvioon. Hyvähän se jotenkin on käsitellä asiat.
 

redpecka

Jäsen
- Huomenta redari, mitkä sinulla nyt on tuntemukset? villapaitaan ja farkkuihin pukeutun nuori tyttö kysyi kansio sylissään.

- Joo kato, kun kirkastuu - tai kuten tiibetissä sanotaan: valaistuu - silloin näkee itsensä ja elämänsä elokuvana yläviistosta ja osaa hymähtää elämänsä eri käänteille. Länsimainen lääketiede kutsuu sitä dissosiaaliseksi häiriöksi tai mikä se sana nyt onkaan, mutta kuulostaa paljon paranoidisemmalta kuin valaistuminen tai kuten meidän bunkkerissa sanotaan kossupullon jälkeen: kirkastuminen.

Joskus on rauhoittavaa ja turvallista seurata omaa ahdistusta lintuperspektiivistä. Se laittaa asioita, eh, lintuperspektiiviin, daa. Tosin se ei ole valinta että katsonpa tuosta vinkkelistä - se on joutuminen ja jumiinjääminen neljänteen ulottuvuuteen, mutta auttaa pahimman yli.

- Edistyt hyvin. Voin omalta osaltani puoltaa kirjoitusoikeuksien myöntämistä sinulle. Ylilääkärimoderaattorin on vielä Elisabeth Rehnin kanssa allekirjoitettava muutama paperi, mutta voin käytännössä toivottaa sinut mukaan palstallemme.

- Mä oon niin onnellinen. KIITOS!!! Ja anteeks.

Hän meni huoneeseensa, istui sängylleen ja sulkeutui hupparinsa sisään ja heijasi itseään hiljaa loppupäivän.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tunnustaudun lähes tähän kerhoon. Sandelsia naukkailtu muutama tölkki ja lisää odottaa jääkaapissa. Vaan pitää saunan jälkeen hetki rauhuoittua. Joten täysin en vastaa kriitereitä, kun pyyhe päällä istun sohvalla, mutta menköön tämän kerran.
 

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Kova on yritys, katsotaan johtaako johonkin muuhun kuin sängynpohjalle. Tai sinnehän se johtaa mutta kuinka aikaisin, mihinkään ei tule kyllä kotoa poistuttua.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Eversti Sandelsia ja Malibua lasissa. Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Alkaa korjailut kääntyä hyvään nousuun Megadethin säestäessä taustalla. Mitähän sitä Woltittaisi tänään? Joku kana-aurarulla olis kyllä kova. Tai kiinalaista.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kunnei tää ketju löytynyt haulla? Laitoin "kalsarikä" ja pelkkä otsikko. Hö.

Tässä ollaan hei!
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kouluhommat tehty niin nyt on aika vaihtaa vapaalle. Kylmää juomaa ja musiikkia, siinäpä illan suunnitelmat. Hyvät viikonloput palstalaisille!
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Sentencediä kuulokkeista ja alkoholia näin perjantai-iltaan. Nyt soi: Sentenced - We Are But Falling Leaves.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Uppotukki, syvyyspommi ja mitä näitä oli...

Näillä tänään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös