Eipä paljoa tee mieli mihinkään edes lähteä tällaisella kelillä.Onhan täällä. Punaviiniä ja lonkeroa tässä on tullut nautiskeltua samalla kun olen kuunnellut (kesäisen) sateen ropinaa ja tuulen tuiverrusta.
Eipä paljoa tee mieli mihinkään edes lähteä tällaisella kelillä.Onhan täällä. Punaviiniä ja lonkeroa tässä on tullut nautiskeltua samalla kun olen kuunnellut (kesäisen) sateen ropinaa ja tuulen tuiverrusta.
Ei todellakaan. Täällä maalla kaikki pienemmät tiet ovat kuin luistinratoja, isommat tiet ovat osittain sulia, mutta löytyy vielä myös v-maisia uria, mistä auto saattaa singota mihin tahansa. Ja vettä on tullut iltapäivästä lähtien lähes taukoamatta vaakasuoraan.Eipä paljoa tee mieli mihinkään edes lähteä tällaisella kelillä.
PK-seudulla satanut vettä valehtelematta koko viikon.Ei todellakaan. Täällä maalla kaikki pienemmät tiet ovat kuin luistinratoja, isommat tiet ovat osittain sulia, mutta löytyy vielä myös v-maisia uria, mistä auto saattaa singota mihin tahansa. Ja vettä on tullut iltapäivästä lähtien lähes taukoamatta vaakasuoraan.
Täällä vasta eilen alkoi satamaan jatkuvammin, alkuviikosta näkyi hetkittäin jopa aurinkokin.PK-seudulla satanut vettä valehtelematta koko viikon.
Onnee, meikä aloittaa niin ikään uudessa työpaikassa perjantaina.Ei tämä tiistai taida olla kovin yleinen kalsarikännipäivä. Minä nyt kuitenkin ajattelin hieman juhlistaa. Huomenna tulee kuluneeksi 51 vuotta syntymästäni ja sain uuden työpaikankin, jossa aloitan perjantaina. Brändyä ja pari lonkeroa näiden kunniaksi.
Ois kova jos Sauli lähtis rullaluistimilla menemään Eduskuntatalolta ja toteais " lähin menemään vielä ku kerkesin"Ja yks Alex kuulemma kans.
Juomat eivät saa ikinä loppua kesken. Aina pitää olla puskuria. Myös aina pitää jäädä.No minulla jo juomat loppu, mutta kai se on ihan terveellistä juoda vähemmän. Mutta kai tässä joku promille kuitenkin on veressä.
Voihan se olla noinkin. Kukin tavallaan.Juomat eivät saa ikinä loppua kesken. Aina pitää olla puskuria. Myös aina pitää jäädä.
Kerään erikoisia varastoon. Nautin bulkin välissä. Oli sitten kyseessä olut tahi lonkero/hard seltzer.Voihan se olla noinkin. Kukin tavallaan.
Minä taas en ole keräilijäluonne. Olen yrittänyt muutenkin päästä kaikesta turhasta tavarasta eroon. Varastossakin on enää ainoastaan auton kesärenkaat. Niitä en viitsi heittää pois kun kohta niitä tarvii.Kerään erikoisia varastoon. Nautin bulkin välissä. Oli sitten kyseessä olut tahi lonkero/hard seltzer.
Viinat ja muut väkevät harvempaa herkkua. Niitäkin kiva keräillä, kun hienoja pulloja.
Kyl. Mitä sitä muutakaan.Kyl kai vai hä?
Jep, mutta sivistyneesti, kevyesti vainKyl kai vai hä?