Kalsarikänniketju

  • 5 202 053
  • 66 626

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jaa. Faijan sukua ujutettiin Ilmajoelle ja sieltä Varsinais-Suomeen, Loimaan seudulle. Mää en oo juurtunut mihinkään, paljon kierretty maata. Etelää.
Tähän kaipaisin vähän lisätietoa. Eihän länsisuomalaisia käsittääkseni siirrelty mihinkään.

Tuo länsisuomalaisuus on niin jännä juttu. Meilläkin on sukulaisia jotka ovat niin länsisuomalaisia, vaikka ovat aikoinaan siirtyneet sinne Karjalasta.

Itse olen jonkinlainen hybridi. Sukujuuret ovat vahvasti Imatran seudulla ja Imatran punaisessa mullassa, mutta kulttuurisesti pidän itseäni kouvolalaisena, jolla on imatralainen tausta. Se tarina imatralaisista ja karjalaisista rakentamassa uutta hallintokaupunkia Kouvolaa on tärkeä. Olen myös asunut pitkän aikaa Turussa ja pyörinyt paljon lännessä, joka tuo länsisuomalaista twistiä. Jos lopputulos kuulostaa sekavalta, niin sitä se myös on :D
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vaikkakin koen itseni tamperelaiseksi, niin "mies voi lähteä Savosta, muttei Savo miehestä", sanomus pitää kutinsa kohdallain.

Hybridi lienen itsekkin, mutta se Savo.
Se ei laimene.
Hyvin sanottu. Minuakin jotkut sanovat stadilaiseksi, yleensä haukkumamielessä. Johtuu siitä, että olen asunut täällä pitkään.

Ja voi se pitääkin paikkansa. Heti kun poistun Kehä kolmoselta, olen stadilainen ajattelultani. Eikä sille voi mitään. Asuinpaikka vaikuttaa.

Sydämeltäni minä olen kuitenkin kouvolalais-imatralainen.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Houkutteleva tarjous, mutta muutama tunti huomenna käytävä töitä tekemässä niin ei vaan pysty. Kiitos.

Mulla on töiden suhteen injury kun olkapää saattaa olla operaation tarpeessa. Tuopin saa kyllä nostettua mutta kun pitäs kyynärpään yläpuolella tehä jotain niin ei onnaa
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuo Stadi vs. Lande on vain todella kipeä asia joillekin. Esimerkiksi yhden maalla asuvan kaverin kanssa meni välit poikki tämän takia. Myönnän toki vittuilleeni esimerkiksi siitä, ettei teillä maalla ole naisia, ja jos on, niin ovat vitun rumia lehmiä, mutta monet kerrat sanoin hyviäkin asioita. Vastakkainasettelu on vain kipeää tässäkin.

Mutta jos se näin vaikeaa on, niin antaa olla. On mahtavaa, jos tällaisen kouvolalais-imatralaisen jutut herättävät niin paljon kiimaa.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuo Stadi vs. Lande on vain todella kipeä asia joillekin. Esimerkiksi yhden maalla asuvan kaverin kanssa meni välit poikki tämän takia. Myönnän toki vittuilleeni esimerkiksi siitä, ettei teillä maalla ole naisia, ja jos on, niin ovat vitun rumia lehmiä, mutta monet kerrat sanoin hyviäkin asioita. Vastakkainasettelu on vain kipeää tässäkin.

Mutta jos se näin vaikeaa on, niin antaa olla. On mahtavaa, jos tällaisen kouvolalais-imatralaisen jutut herättävät niin paljon kiimaa.
Musta se on hauska ohjelma, näkee niitä pöljiä töllössäkin eikä aina vaan peilissä. Monia osuvia heittoja, mua ainakin vaan naurattaa kun meitä böndejä pilkataan. Ei siä stadissakaan aina pitkillä mennä ;).
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Musta se on hauska ohjelma, näkee niitä pöljiä töllössäkin eikä aina vaan peilissä. Monia osuvia heittoja, mua ainakin vaan naurattaa kun meitä böndejä pilkataan. Ei siä stadissakaan aina pitkillä mennä ;).
Minustakin se on loistava ohjelma! Katson sitä vanhempieni luona. Niitä juttuja jotka yhdistää.

Mutta tarkoitin nyt ihan jotain muuta.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Tuo Stadi vs. Lande on vain todella kipeä asia joillekin. Esimerkiksi yhden maalla asuvan kaverin kanssa meni välit poikki tämän takia. Myönnän toki vittuilleeni esimerkiksi siitä, ettei teillä maalla ole naisia, ja jos on, niin ovat vitun rumia lehmiä, mutta monet kerrat sanoin hyviäkin asioita. Vastakkainasettelu on vain kipeää tässäkin.

Mutta jos se näin vaikeaa on, niin antaa olla. On mahtavaa, jos tällaisen kouvolalais-imatralaisen jutut herättävät niin paljon kiimaa.
Olen voittanut Stadi vs. Landen ja päävoittona oli matka Sri Lankaan, johon emme kuitenkaan lähteneet. Huomenna landelta Stadiin, jossa viikon päästä ohjelman joukkueen kaverini hautajaiset. Mutta nyt vedetään varastot tyhjiksi juomista.
 

Nurmiovaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joensuun Kiekko-Pojat
Tässä näin Ilosaarirockin viikonloppuna hyvä jatkaa iltaa yksikseen ja kuunnella Topi Sorsakoski & Agentsin Olen yksin kappaletta. On tässä jumalauta fiilistä. Huomenna day 4 käyntiin. Onneksi rokki on vain kerran vuodessa niinkuin vappu ja juhannus ja joulu ja uusivuosi ja...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Täällä läsnä. Mitä tyypit muuten?
 

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Viikon työreissulla kotiuduttu eilen, pitkälti levätessä menny tähän iltaan saakka ja nyt jokunen lonkero ja musiikkia.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kalsareilla autotallissa läppärin ja musisointivehkeitten kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös