Kalsarikänniketju

  • 5 206 667
  • 66 637

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olo on kyllä kuin yrittäisi Lammiolle puhua järkeä. Joten täältä tähän.

Siirsin lainauksena tämän tärkeän viestin kalsarikänniketjuun, jonne se, siis tämä viesti, kuuluu. Minähän olen selvänä nytkin ja tulin äsken kotiin 15 kilsan lenkiltä (toivun yhä, ei voinut enempää). Mutta jos joku on kännissä, niin en minä sitä moiti, ääneen, mielessäni vain. Moitin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Siirsin lainauksena tämän tärkeän viestin kalsarikänniketjuun, jonne se, siis tämä viesti, kuuluu. Minähän olen selvänä nytkin ja tulin äsken kotiin 15 kilsan lenkiltä (toivun yhä, ei voinut enempää). Mutta jos joku on kännissä, niin en minä sitä moiti, ääneen, mielessäni vain. Moitin.
Yv av hv raportoitu ignoroitu.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mää olen shortseilla, mutta ihan saakelin maistissa!! Pitäisi nukkua, mutta tuli mieleen katsoa kun yksi Dagestanin poju murskaa irkun!!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Piti tänään mennä kaverin kanssa katsomaan Liam Gallagheria. No, mennään On The Rocksiin katsomaan jotain bändiä, joka lupasi vetää Oasista. Nyt pitää nähdä Oasista vaikka väkisin, kun on kaikki vapaat hommattu.

Hyvällä huumorilla tämä tehdään. Molemmat ovat onneksi nähneet Oasiksen ja Liaminkin erikseen. Eli sellainen iloinen känni on luvassa kaikesta huolimatta.

Niin, ei tämä toki kalsarikänni aluksi ole, nyt on housut jalassa, mutta sellaiseen hyvin varmasti johtaa. Aamuneljältä kalsareissa Oasista, "thämä on vhithun hhyvä".
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Sinänsä kyllä vähän kalsarointia, mutta äitini tuli kylään niin rajoittaa aika paljon meininkiä. Mutta onpahan äidilläni juttuseuraa kerrankin täällä, kun minä olen niin hiljainen, mutta avovaimoni ei todellakaan ole.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Niin tosiaan @Skruf ja @Glove voitte tässä kuukauden ajan henkisesti varautua jatkuvaan puheripuliin niin kauan kun minun luonani olette :)
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Jahas, hyvä tietää, kun en se puheliain kaveri alkuun ole, mutta kyllä se sitte lähtee :)
En minäkään, mutta vastakohdat kai viehättää ja minä olen tuohon jo tottunut. Toisaalta hyvä kun itse ei tarvitse keksiä tikusta asiaa vaan puhetta riittää automaattisesti. Voitte sitten kuvitella millainen on serkkuni (nainen hänkin), jonka juhannuksena tavatessaan puolisonikin joutui olemaan hiljaa. Ihastuivat toki toisiinsa välittömästi.
 

Glove

Jäsen
En minäkään, mutta vastakohdat kai viehättää ja minä olen tuohon jo tottunut. Toisaalta hyvä kun itse ei tarvitse keksiä tikusta asiaa vaan puhetta riittää automaattisesti. Voitte sitten kuvitella millainen on serkkuni (nainen hänkin), jonka juhannuksena tavatessaan puolisonikin joutui olemaan hiljaa. Ihastuivat toki toisiinsa välittömästi.
Joo no oon minä ennenkin ollut hiljaa koko viikonlopun kun olen yksin täällä koton pällistellyt.
 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Syntymäpäivä on oikeasti vasta tiistaina, mutta tuli jo tänään haettua koppa sun muut virvokkeet valmiiksi kun huomenna niitä jo vietetään sen vuoksi että lisäkseni 4 muulla kaverilla on niin lähekkäin synttärit että päätettiin lauantaina lähteä ulos viettämään jonkinmoisia karkeloita. No, oli ehkä virhearvio hakea koppa jo tänään kun juomishommiksihan tuo jo meni.

Kohta lähteä katsomaan mitä kaupungilla näkyy.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Syntymäpäivä on oikeasti vasta tiistaina, mutta tuli jo tänään haettua koppa sun muut virvokkeet valmiiksi kun huomenna niitä jo vietetään sen vuoksi että lisäkseni 4 muulla kaverilla on niin lähekkäin synttärit että päätettiin lauantaina lähteä ulos viettämään jonkinmoisia karkeloita. No, oli ehkä virhearvio hakea koppa jo tänään kun juomishommiksihan tuo jo meni.

Kohta lähteä katsomaan mitä kaupungilla näkyy.
Onnittelut!
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kiitos. Välivuosia vietetään (33) joten mitään suuria kinkereitä ei ole tiedossa, mutta mukava kuitenkin kun on muitakin tuttuja joiden kanssa päätettiin saada hyvä veruke lähteä ulos pussikaljoittelemaan. Taas.
Pitäkäähän hauskaa!Pussikaljottelua iteki mietin, mutta taitaa se kalsarointi viedä tällä kertaa voiton.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Ei mitään jurria jaksanut tempaista, mutta lähinnä sellainen mukavahkon lempeä pikkunöppönen.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Sortsit ne on täällä jalassa, jospa ne kalsarikelit on vasta muutaman kuukauden päästä tulossa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Yksin partsilla punkkua kun naiset nukkuu. Tämä on kivaa. Shortsit kyllä jalassa kun löytyivät ennen kalsareita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös