Kotiviinihän on oikein tehtynä erinomaista juotavaa. Säästyy myöskin pitkä penni. Itselle viininteossa matka on tärkein, ei lopputulos, heh. Itse puuhasteluvaihe on mukavin, ja kun pääsee nauttimaan oman kädenjälkensä lopputulemaa, niin parempaa palkkiota ei voi juuri olla.Onnistuneen pilkkireissun kunniaksi korkkasin itse tekemäni ja 30.9.2020 pullottamani Raparperi-pihan marjat kotiviinin. Pakko kehaista itseäni. On muuten hyvää!!
Hyvä ide. Lopetan tämän musan kuuntelun tältä iltaa.kohta nukkumaan.
Kyllä, kiljuista on vahvoja muistoja. Vaikka se, kun pitkään säilötty kiljupönikkä meinasi räjähtää omassa huoneessa ja hädin tuskin pystyi peittämään tätä vanhemmilta. Mehukatti-tölkistä lensi jo korkki ja herkku alkoi tulvia pitkin kaappia.
Selitin tämän vanhemmille, että käynyttä mehua liikkatunnilta. Meni läpi.
Oikeastaan tuon jälkeen olen luottanut muiden valmistamaan alkoholiin. Se on varmasti parempaa.
Tervetuloa ketjuun.Tällainenkin ketju täällä. Tämä taitaa olla ensimmäinen viestini tähän ketjuun.
Kiitos.Tervetuloa ketjuun.
Se on aika helvetin paljon enemmän kuin mitä minä olen kirjottanut. Olen siis ihan noviisi näissä asioissa. Ehkö se on ihan hyvä juttu.Olen näköjään kirjoittanut yli 1900 viestiä tähän ketjuun. Lienen kuten Aleksi Valavuori, ei pelaa muisti ja huono pikkuasioissa.
Mulla 148. Ei pidä paikkaansa tämä on 149.Olen näköjään kirjoittanut yli 1900 viestiä tähän ketjuun. Lienen kuten Aleksi Valavuori, ei pelaa muisti ja huono pikkuasioissa.
Tuo päivityksen aiheuttama virhe korjattiin. Ja onneksi en enää asu tässä ketjussa.Mulla 148. Ei pidä paikkaansa tämä on 149.
On mulla enemmän, kun palstalle vuosia sitten tehty päivitys sotki määriä.
Odotatko että vaimo tulee kotiin ja sit huikkaat sille että hei moro, mä lähden Prahaan? Muija jää kotiin. HUIGEE ÄIJJJJÄ.Tulis vaimo jo himaan nin pääsisi Prahaan.
Tässä ketjussa on paljon päihdekasvatukseen oppimateriaaliksi kelpaavaa tavaraa. Mutta ei siinä, jokainen tyylillään tietty.
Joo, vähän pilke silmäkulmassa enkä itsekään lasiin sylje. Alkoholistiperheestä tulevana lasken itse välillä varmaan turhankin tarkasti viikottaisia alkoholiannoksia. Ei ole varaa ns. päästää hommaa käsistä. Hyvä renki mutta huono isäntä ja se homma pyörähtää päihteiden kanssa liian helposti ympäri.