Kalsarikänniketju

  • 5 199 878
  • 66 623

Glove

Jäsen
Synttärit juhlittu, vieraat lähteneet. Nyt otan muutaman Meukowin ja kuuntelen musiikkia ja katson lätkää kunhan pelit alkaa. Ei mun tosiaan ollut edes tarkoitus juhlia näitä synttäreitä mitenkään, mutta kun eräs palstalainen oli sitä mieltä, etttei viiskymppisiä vietetä yksin ja halusi ehdottomasti tulla juhlimaan vanhenemistani. No, pyysin sitten pari muutakin kaveria ja hauskaahan meillä oli. Maanantai-iltana etkot ja eilen kunnon bileet ja tänään pidän jatkot ihan itsekseni. 10 vuoden päästä sitten uudestaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Synttärit juhlittu, vieraat lähteneet. Nyt otan muutaman Meukowin ja kuuntelen musiikkia ja katson lätkää kunhan pelit alkaa. Ei mun tosiaan ollut edes tarkoitus juhlia näitä synttäreitä mitenkään, mutta kun eräs palstalainen oli sitä mieltä, etttei viiskymppisiä vietetä yksin ja halusi ehdottomasti tulla juhlimaan vanhenemistani. No, pyysin sitten pari muutakin kaveria ja hauskaahan meillä oli. Maanantai-iltana etkot ja eilen kunnon bileet ja tänään pidän jatkot ihan itsekseni. 10 vuoden päästä sitten uudestaan.
Kuka perkeles ei antanut sun yksin vanheta. Pois kavereista moinen lurjus.
 

Glove

Jäsen
Lasini pohjalla oli ilmeisesti vielä hieman minttuviinaa kun kaadoin lasiin konjakkia. Konjakkissani oli selvä minttuinen sivumaku. Mutta ihan hyvä juoma tuo kuitenkin oli.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Lasini pohjalla oli ilmeisesti vielä hieman minttuviinaa kun kaadoin lasiin konjakkia. Konjakkissani oli selvä minttuinen sivumaku. Mutta ihan hyvä juoma tuo kuitenkin oli.
Onnittelut myös täältä! Myöhässä mutta parempi kai sekin kun ei ollenkaan.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Yli kolme tuntia hoplopissa. Vihdoin pääsi kotiin ja korkkaamaan kaljan. Huomenna olisi tiedossa opiskelukavereiden ryyppyilta ja sitä varten on hyvä harjoitella tänään.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Nyt oli niin oudosti kerrottu. Että mä oon nukkunu sohvatyynyillä, nurmikolla ja autossa. Ja totuus. Yksityiskohtiin en jaksa mennä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Käyttäjältä @Worrell hauska kännin vaiheiden esittelu. Ensin ei olla asiasta (pelikielto) moksiskaan.
Naurahdin, kun oon vissiin saanut viime vuonna pelikiellon. En edes tiennyt koko asiasta ennen ku kirjauduin sisään.

Ja niin känni juttumusaa:



...mutta lopulta se asia kuitenkin hiersi laskuhumalaisessa päässä.
Mikä teitä modeja oikeesti hiertää. Ootte pahempia, ku vauva.fi. Mitään ei saa kritisoida ym
Välissä oli toki kevyt kännisekoilu, joka ei liittynyt asiaan millään tavalla.
Nyt oli niin oudosti kerrottu. Että mä oon nukkunu sohvatyynyillä, nurmikolla ja autossa. Ja totuus. Yksityiskohtiin en jaksa mennä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Mie oon vieläkin kännissä ja korjaan. Toki näinhän minä eilen kirjoitinkin että tämä on tarkoitus. Hauskat videokännit parin palstaveljen kanssa siihen asti että ehdin junaan. Baari keskustassa ja tänne saunomaan. Vieraat (no yksi vieras ja yksi hyvin tuttu) lähtivät joskus viiden kieppeillä. About 3h unet, herääminen kännissä eikä sitä nyt voi jättää kesken kun illemmalla menoa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mie oon vieläkin kännissä ja korjaan. Toki näinhän minä eilen kirjoitinkin että tämä on tarkoitus. Hauskat videokännit parin palstaveljen kanssa siihen asti että ehdin junaan. Baari keskustassa ja tänne saunomaan. Vieraat (no yksi vieras ja yksi hyvin tuttu) lähtivät joskus viiden kieppeillä. About 3h unet, herääminen kännissä eikä sitä nyt voi jättää kesken kun illemmalla menoa.
Oot kyllä kova jätkä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mie oon vieläkin kännissä ja korjaan. Toki näinhän minä eilen kirjoitinkin että tämä on tarkoitus. Hauskat videokännit parin palstaveljen kanssa siihen asti että ehdin junaan. Baari keskustassa ja tänne saunomaan. Vieraat (no yksi vieras ja yksi hyvin tuttu) lähtivät joskus viiden kieppeillä. About 3h unet, herääminen kännissä eikä sitä nyt voi jättää kesken kun illemmalla menoa.
Ei kyllä minulta onnistuisi, ei mitenkään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kalsarikännäilyä ja hyvää musiikkia. Ainoastaan seura puuttuu
Ihminen tarvitsee aina välillä Seuraa, joskus myös Apua. Välillä riittää Hymy, mutta ajoittain myös Alibista on hyötyä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
On tämä vaan kivaa. Sellaiset seitinohuet torstai-iltaan. Siis juoda vähän olutta ilman velvoitteita (eli muita ihmisiä), chätätä kavereiden kanssa ja kuunnella musaa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Klo yli 15 joten työaika ohi ja voi korkata. Täytyy kyllä tunnustaa että korkkasin jo äsken kun käytiin saunassa eikä nytkään ole edes kalsareita jalassa kun olen pelkkä pyyhe päällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös