Kalsarikänniketju

  • 5 222 124
  • 66 665

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Ei se musiikki mennytkään raskaampaan suuntaan täällä, vaan nyt soi Bon Scottin aikanen AC/DC. Levyt Dirty Deeds Done Dirt Cheap ja High Voltage. Rock on!
 

Glove

Jäsen
Mun musiikki meni välillä kansallislaulujen suuntaan. Tuli kuunneltua niin Star-Spangled Banner kuin O Canadakin ja muutama muu. On noissa joku oma juttunsa. Toki siihen perään Maamme ja Finlandia. Sitten palansin rokin pariin. Nyt soi Tarotin Pyre of Gods.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Jos täällä jää kestää...
"Riittäisikö täällä
pettävällä jäällä"

"Mene edeltä kyllä se jää kantaa"

Siinä Raksilan dj:lle tärppibiisejä, jos tilanne vaatii...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tulipahan vedettyä kunnon kännit tänään. Tuo potkit Silanderille -ketjukin saattoi syntyä humalan alaisena. Vittu kun vituttaa.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Tulipahan vedettyä kunnon kännit tänään. Tuo potkit Silanderille -ketjukin saattoi syntyä humalan alaisena. Vittu kun vituttaa.
Älä ota liian raskaasti, arvon palstaveli. Kaikkea sattuu, ja ketjusi näyttää saaneen hyvin kannatusta. Myös Kärppien erikoistilannevastaavien sietäisi saada monoa takalistoon, ja lujaa. Mutta toisaalta asiat tuosta luultavasti vielä korjaantuvat kauden edetessä kummallakin joukkueella, koska sen verran laatu-ukot ohjailevat isoa laivaa.

Ootellaan vielä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kerrankin kun saisi nukkua niin pitkään kuin huvittaa niin sitä herää kuitenkin vielä ympäripäissään liian aikaisin. Sain eilen myös synttärilahjan palstaveljeltä. En kuitenkaan korkkaa tuota vielä, halvempaakin juomista tähän olotilaan löytyy.
 

Liitteet

  • Screenshot_20221126-081435_Gallery.jpg
    Screenshot_20221126-081435_Gallery.jpg
    406,3 KB · kertaa luettu: 71

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vihdoin yli 2 viikkoa kestänyt flunssa alkaa olla ohi ja viitsii yöunia ystävä alkoholilla pilata.

Järkättiin ”perinteiset” pikkujoulut parin naapuriperheen kesken lapsille. Toki vanhemmatkin hieman alkoholia nauttivat, mutta pääfokus lapsissa.

Nyt skidit jo pari tuntia unessa, vaimo lähti lähikuppilaan ystäviensä kanssa ja itse ajattelin vielä pari olutta kiskaista ennen kuin lähden jatkamaan nuorimmaisen unikoulua tulevaksi yöksi. Josko tuo nyt suostuisi nukkumaan ilman kolmea herätystä, saas nähdä.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Että sellanen Kärppien matsi tänään... Vitutuksen purkua lonkeron ja musiikin avulla. Rolling Stones tällä hetkellä kuulokkeissa. Kippis!
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Olipas tämä ketju taas pudonnut alas. Aamuhumala paras humala. Minä jopa pistin housut jalkaan koska pitää välillä käydä partsilla röökillä, mutta junnu sentään ihan kalsarit jalassa. Tosin vain minä korkkasin vasta. Nuoriso on fiksumpaa. Mutta kalsarit ja kännit kuitenkin tässä kämpässä (ei tuo junnu kuitenkaan ihan nollia mittariin puhaltaisi).
 

Glove

Jäsen
Olipas tämä ketju taas pudonnut alas. Aamuhumala paras humala. Minä jopa pistin housut jalkaan koska pitää välillä käydä partsilla röökillä, mutta junnu sentään ihan kalsarit jalassa. Tosin vain minä korkkasin vasta. Nuoriso on fiksumpaa. Mutta kalsarit ja kännit kuitenkin tässä kämpässä (ei tuo junnu kuitenkaan ihan nollia mittariin puhaltaisi).
Muistakaa semmoinen tasainen tahti niin pääsette illalla peliinkin. Ei matka tapa, vaan se vauhti.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ei nyt suoranaisesti kotikalsarointiin mene, mutta itse olen tässä junassa istuessani tyhjennellyt matkaeväänä olevaa fisupulloa. Vielä ei olla edes Lahdessa ja yli puolet nautittuna...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Muistakaa semmoinen tasainen tahti niin pääsette illalla peliinkin. Ei matka tapa, vaan se vauhti.
Tämä on hyvä neuvo. Muistan esimerkiksi AC/DC:n taannoisen suurkonsertin Hämeenlinnassa, kun järkkärit taluttivat umpihumalaisia ulos porteista ennen kuin edes lämppäri oli ehtinyt aloittaa. Huhujen mukaan eräälle kyläkauppiaallekin kävi näin.

Dirty Deeds Done Dirt Cheap!
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
On siivottu, kokattu ja lakanat vaihettu, joten nyt on aika rentoutua musiikin, lonkeron ja jääkiekon parissa. Hauskaa lauantai-iltaa kaikille!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
On siivottu, kokattu ja lakanat vaihettu, joten nyt on aika rentoutua musiikin, lonkeron ja jääkiekon parissa. Hauskaa lauantai-iltaa kaikille!
Sama täällä, lisäksi lumitöitä ja pyykkien pesua. Nyt sauna päälle, jääkiekkoa, jalkapalloa ja muutama olut.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Sama täällä, lisäksi lumitöitä ja pyykkien pesua. Nyt sauna päälle, jääkiekkoa, jalkapalloa ja muutama olut.
Onneksi asuu kerrostalossa, niin ei tarvi välittää noista lumitöistä. Ehti noitaki tehä vielä ku asu vanhempien luona ja osas se olla kyllä perseestä kun sai toista tuntia pukata sitä lunta menemään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös