Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Siis viäkin kipeet. Paraneminen ei oo menny normaaliin tahtiin. Tiä sit miks.Miten kylkiluut?
Siis viäkin kipeet. Paraneminen ei oo menny normaaliin tahtiin. Tiä sit miks.Miten kylkiluut?
Mistä mä tiedän. En juo kalsarikänniä, en liioin luota raamattuun.Eikö miehen kylkiluista tehdä naisia? Vai miten se Raamatussa kerrottiin?
Tuntu muten mukavalta että joku veli kyseli vointeja! Ei paljoo reaalielämässä ketään kiinnosta...Miten kylkiluut?
Mä oonkin tällainen softis. Halataan! Oli tavaramerkki kun join runsaasti alkoholia. Toki tykkään vieläkin halauksista. Ne on kivoja.Tuntu muten mukavalta että joku veli kyseli vointeja! Ei paljoo reaalielämässä ketään kiinnosta...
En ymmärrä moisia. Minä halaan kaikkia ja tykkään kun minua halataan. Ja myös ihan selvin päinkin.Mä oonkin tällainen softis. Halataan! Oli tavaramerkki kun join runsaasti alkoholia. Toki tykkään vieläkin halauksista. Ne on kivoja.
Jotkut heteromiehet ei tykkää kun halataan. Miksi?
@Czescku @banaaninviljelijä on eri maata. @Krepo ?
Mää oon kyllä umpihetero, mutta virtuaalinen hali täältäkin. Sitte läväytän sua virtuaalisesti avarilla persiille ja tokasen että "Janoinnäää, hehhheheehh."Mä oonkin tällainen softis. Halataan! Oli tavaramerkki kun join runsaasti alkoholia. Toki tykkään vieläkin halauksista. Ne on kivoja.
Jotkut heteromiehet ei tykkää kun halataan. Miksi?
@Czescku @banaaninviljelijä on eri maata. @Krepo ?
Ongelma lienee kun mulla on HIFK:n kuosia yllä kaikkien Lappeesta tulleiden seurassa. No, kyllä me silti halaamme. Ei noista tuntemistani kukaan huido pois. Muista ei niin väliksi.ja @vetti voit muuten parin viikon päästä testailla jokusella muullakin palstalaisella kun mainitsemasi. Sitten teet tilastoanalyysin kuinka moni vastaa halaukseen ja kuinka moni huitoo "helvetin homon" pois (no tunnet lähes kaikki entuudestaan)
Nih.
Viesti välitetty lapsilleni. Eiköhän sieltä jompi kumpi kohta vastaa.Iso hali kaikille.
On mulla kyllä yksi kaveri joka kännissä tykkää halata vähän liian läheisesti. Ei se oo kukaan teistä kun ei se ole jatkoajassa.
@Czescku selvitäpä tämä, kun sulla on noita kouluikäisiä lapsia, mitä me @nummenkallio n kanssa jutelitiin tuolla toisessa ketjussa. Tarjotaanko kouluruokailussa vielä maksaa?
Uskalletaanko siellä koulussa enää maksaa tarjota?Iso hali kaikille.
On mulla kyllä yksi kaveri joka kännissä tykkää halata vähän liian läheisesti. Ei se oo kukaan teistä kun ei se ole jatkoajassa.
@Czescku selvitäpä tämä, kun sulla on noita kouluikäisiä lapsia, mitä me @nummenkallio n kanssa jutelitiin tuolla toisessa ketjussa. Tarjotaanko kouluruokailussa vielä maksaa?
En oo @Czescku, mutta kyllä ainaki meillä oli jauhemaksapihvejä peruskoulussa 2001-10 aikana.Iso hali kaikille.
Voi ystävä hyvä. Sulla on lapset kylässä, kokkailette ja hyvä buugi. Mitä muuta tarvii kun Kokkelivekkulit?kokkailua ja tyttäriä sekä kouluruokaa kalsarikänniketjussa? Missä musa? Edes @Johnny B. Goode yritä.
En minäkään ole @Czescku @nummenkallio @Glove @Skruf - mut kokkailua ja tyttäriä sekä kouluruokaa kalsarikänniketjussa? Missä musa? Edes @Johnny B. Goode yritä puolihölmöilläs.
Happy birthday happy birthday to you two.Nyt loppuu kalsarointi. Pitää lähteä palstatoverin eli toisen tämän viikon synttärisankarin kanssa synttärikaljalle (nummiksen siis).
Tässä sulle biisi joka tehtiin jo ennen minun syntymääni (ja sinun) mutta silti sen tietää edelleenkin suurin piirtein kaikki ja joka ikinen.En minäkään ole @Czescku @nummenkallio @Glove @Skruf - mut kokkailua ja tyttäriä sekä kouluruokaa kalsarikänniketjussa? Missä musa? Edes @Johnny B. Goode yritä puolihölmöilläs.
Asia selvitetty. Vastaus "ei kai?". Johon vastasin että tietäisitte jos tarjottaisiin.Iso hali kaikille.
Musa on hyvä veliseni muissa ketjuissa. Käypä tsekkaamassa Tamara Luonto ja Lala Salama.En minäkään ole @Czescku @nummenkallio @Glove @Skruf - mut kokkailua ja tyttäriä sekä kouluruokaa kalsarikänniketjussa? Missä musa? Edes @Johnny B. Goode yritä puolihölmöilläs.