Kalsarikänniketju

  • 5 205 849
  • 66 634

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Yleensä kyllä. Jostain syystä olen kuitenkin tutustunut elämäni aikana useampaankin "one of the guys" tyylisiin naisiin, kuten tämäkin tapaus.
No nyt on ketjun sääntöjä rikottu. Oltu ihan porukassa, ollut nainen ja ilmeisesti kalsaritkin on riisuttu kun saunassa käyty. Soo-soo.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt pienet loivennukset ja Rooman derby. Reippaana kohti uutta viikkoa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pitäsköhän tehrä kohta jotain... Arvasin että tää saikku tulee oleen hankalaa. No, muija lähti kaverinsa kanssa tänään päiväreisulle Tallinnaan kun ovat itekin vapaalla. Korkkihan se taas saatana aukes täälä Mansessa... En yleensä tykkää discosta, mutta kuuntelen Ghostia... Tykkään leikkiä pirullisilla jutuilla vaikka itte oon ihan eri linjoilla.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaks ja puol viikkoa sitten tuli töistä kenkää, tänään uus työpaikka varmistui sanotaanko sellaisella 95% varmuudella.

Leijonien peliä seuratessa tässä sohvalla tuli viimeisteltyä viime viikonlopun valkoviini ja nyt menossa Renault VSOP, jalassa pieruverkkarit ja päässä pieni nousuhumala...elämä on hyvää.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kaks ja puol viikkoa sitten tuli töistä kenkää, tänään uus työpaikka varmistui sanotaanko sellaisella 95% varmuudella.

Leijonien peliä seuratessa tässä sohvalla tuli viimeisteltyä viime viikonlopun valkoviini ja nyt menossa Renault VSOP, jalassa pieruverkkarit ja päässä pieni nousuhumala...elämä on hyvää.
Hieno homma veli Bat, otahan kaikin mokomin sille!
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ei ole suotavaa välittää ei-palstalaisten viestejä sellaisenaan, mutta välitän kuitenkin Puniksen terveiset ja thumbs-upit lepakolle ja hänen halunsa kirjoittaa tähän ketjuun jos pystyisi. Ehkä joskus vielä.

Myös itse kippistän Batille. Vähän viiniä tänään, mutta vain kohtuudella kun kuitenkin työpäivä ja renkaiden vaihto huomenna edessä. Pientä treeniä viikonloppua varten. Duunissa meni kehityskeskustelu hyvin ja minua kehuttiin suurin piirtein Suomen parhaaksi alallani. Ihan kivahan tuollaista on kuulla (mutta tässä tapauksessa saattaa jopa pitää paikkaansa, koska alani on sen verran tarkkaan rajattu että kilpailijoita ei ole miljoonia).
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Ei ole suotavaa välittää ei-palstalaisten viestejä sellaisenaan, mutta välitän kuitenkin Puniksen terveiset ja thumbs-upit lepakolle ja hänen halunsa kirjoittaa tähän ketjuun jos pystyisi. Ehkä joskus vielä.
Ei kai häntä mikään estä, tunnukset voimassa ja kaikki? Tänne vaan, nastaa oli turista Puniksen kanssa silloin joskus.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei kai häntä mikään estä, tunnukset voimassa ja kaikki? Tänne vaan, nastaa oli turista Puniksen kanssa silloin joskus.
Itse olen ymmärtänyt että oikeudet on poistettu, ainakaan tägääminen ei onnistu ja myöskään hakutoiminto ei ehdota Punamustaa, toki viestit löytyy jos nimimerkin tuohon kirjoittaa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Itse poisti itsensä ja kun teki sen kaksi kertaa (ekan kerran jälkeen pääsi takaisin) niin toista kertaa takaisinpääsylle ei ihan heti tule.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
@Roger Moore @Czescku

Okei, no siinä tapauksessa. Jotenkin vain jäin (virheellisesti) siihen käsitykseen että itse ei halunnut tänne enää kirjoitella ja sitä varten poistui vapaaehtoisesti, jättäen tunnukset kuitenkin auki.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Perjantai-illan ensimmäinen viesti tähän ketjuun näköjään. Heikosti menee meillä kalsarikännääjillä.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
No on täällä sentään jokin muukin, ja mikäpä tässä on ollessa. Musiikkia luureista ja lonkeroa suuhun. Ja toivottovasti paskanjauhantaa tähän ketjuun.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tämä ei ole paskanjauhantaa mutta voin aloittaa tarinoinnin. @Johnny B. Goode mielestä kilpatanssi on homointa mitä voi olla olemassa, mutta minä olen sitä aika monta vuotta harrastanut, mutta nyt koronan ja edellisen parini muuton takia ollut pari vuotta tanssimatta. Alla olevan tarinan pistin joillekin ystävilleni tänään:

Vastasin eilen johonkin parinhakuilmotukseen facen kilpatanssiryhmässä. Tai siis kun siinä annettu puhelinnumero oli väärä niin laitoin sitten yksityisviestillä oman puhelinnumeroni että voi ottaa yhteyttä. Ja tänään otti. Mennään parin viikon päästä kokeilemaan sopiiko askeleet yhteen. Olisi ihan kiva kyllä parin vuoden tauon jälkeen tanssiakin.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kilpatanssista ei itellä ole kokemusta, mutta meillä oli itsenäisyyspäivän tanssiaiset yläasteella. Ja voi isä sentään miten tuskaa se oli kun ei kiinnostanu yhtään koko homma. Tansseista muistan, että oli buggia ja joku rivitanssi, kolmatta tanssia en muista tähän hätään.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kilpatanssista ei itellä ole kokemusta, mutta meillä oli itsenäisyyspäivän tanssiaiset yläasteella. Ja voi isä sentään miten tuskaa se oli kun ei kiinnostanu yhtään koko homma. Tansseista muistan, että oli buggia ja joku rivitanssi, kolmatta tanssia en muista tähän hätään.
2020 alussa tuli 10v täyteen nykyisessä työpaikassani ja kovasti olivat lahjaa miettineet. Ja sitten keksivät. Hankkivat minulle yksityistunnin vapaavalintaisen Tanssii Tähtien Kanssa - opettajan kanssa. Ehdin juuri helmikuun lopussa 2020 käyttää lahjakorttini Jutta Heleniuksen kanssa (joka oli edellisen kauden voittaja). Nimmarikin löytyy tuosta lahjakortista, joka on hyllyssäni.

Edit: Oli muuten aivan ihan ihminen. Toisin kuin samalla salilla muita opettanu Ansku Bergström, jonka ääni meinasi räjäyttää pään.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
2020 alussa tuli 10v täyteen nykyisessä työpaikassani ja kovasti olivat lahjaa miettineet. Ja sitten keksivät. Hankkivat minulle yksityistunnin vapaavalintaisen Tanssii Tähtien Kanssa - opettajan kanssa. Ehdin juuri helmikuun lopussa 2020 käyttää lahjakorttini Jutta Heleniuksen kanssa (joka oli edellisen kauden voittaja). Nimmarikin löytyy tuosta lahjakortista, joka on hyllyssäni.
Tuota voi jo sanoa aika hyväksi lahjaksi. Eipä itellä ole tullu tanssittua vuosiin, edes baareissakaan. Tiedä sitte mikä siinä on, mutta ei se vaan lähde.
 

Glove

Jäsen
Muutaman lonkeron nautittuani alkoi tekemään mieli pientä suolaista. Graavilohta oli muutama siivu jäljellä, mutta vielä tekisi mieli jotain. Ei vaan ole kaapeissa mitään tähän hätään. Mummon tönkkösuolatut muikut olisi kova sana.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Pitäisiköhän tuosta 10.12. miitistä tehdä ns. virallinen eli ketju vapaan puolelle. En nyt ainakaan vielä, koska niin moni asia on vielä auki (etkot ja jatkot). Ehkä tuo on Kierrätyskeskuksen miitti. Mutta ainakin ujot fanit voivat tulla vierasfanikatsomon baariin etäältä toimintaa ihmettelemään.

Se ketä eniten toivon sinne tulevan ja tiedän hänen olevan paikalla on @pettter . No joo meidän seurueessa taitaa olla vain yksi, joka häntä ei ole tavannut. Minä olen tainnut olla pettterin kanssa nordiksella 4 tai 5 kertaa. Kerran jopa HIFK fanikatsomossa. Oli ihan helvetin kova meno eikä haitannut, koska peli ei ollut meitä vastaan.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Pitäisiköhän tuosta 10.12. miitistä tehdä ns. virallinen eli ketju vapaan puolelle. En nyt ainakaan vielä, koska niin moni asia on vielä auki (etkot ja jatkot). Ehkä tuo on Kierrätyskeskuksen miitti. Mutta ainakin ujot fanit voivat tulla vierasfanikatsomon baariin etäältä toimintaa ihmettelemään.

Se ketä eniten toivon sinne tulevan ja tiedän hänen olevan paikalla on @pettter . No joo meidän seurueessa taitaa olla vain yksi, joka häntä ei ole tavannut. Minä olen tainnut olla pettterin kanssa nordiksella 4 tai 5 kertaa. Kerran jopa HIFK fanikatsomossa. Oli ihan helvetin kova meno eikä haitannut, koska peli ei ollut meitä vastaan.
Jos tuohon voi jotenkin voi etäyhteydellä osallistua, niin miksi ei jos aikataulut natsaa.
 

Alligator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cleveland Crusaders, Phoenix Roadrunners
Illan työt on tehty ja nyt voisi vetää kunnon kalsarikännit. Änäriä odotellessa ja tuli vapaiden kunniaksi vähän isommat betsit lyötyä, niin jaksaa ainakin valvoa (:D)
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Nyt on kivaa. Omaa kivaa viinilasin kanssa ja kännichättäilyä kavereiden kanssa.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Vasta katoin, että kello on 23, ja nyt on puoliyö... äkkiä menee kun juttelee ihmisten kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös