Kalsarikänniketju

• 5 310 410
  • 66 757

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Toistaiseksi vielä kalsarikännäystä, mutta kohta puolin pitää laittaa vaatetta päälle kun lähdemme tutun naapuriseuran kannattajan ja karaokekaverini kanssa käymään tuossa minun paikallisessa (viimeksi olin hänen huudeillaan).

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Yleensä olen tarkka pukeutumisesta myös näin juopotteluskenessäkin, mutta tänään lähdin lähibaariin KooKoon hatussa, Frölundan paidassa ja Roman huivi kaulassa. Pointti oli se, että jos näillä ei voita, niin ei sitten millään. Toki myös laaja rakkaus tuli varmaan selväksi.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Meneeköhän kalsariketjun alle, kun shortseissa kirjottelen italialaisen mökkikylän patiolta. Hyvin paljon tässä on samaa, kuin Trailer Park boysin hökkeleissä. Enään puuttuu Jim Lahey ja Randy. Shit storm Is coming!

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Enään puuttuu Jim Lahey ja Randy. Shit storm Is coming!
Can you feel it Randy...?
Feel what, sir...?
The blizzard. The shit blizzard is coming...

Jotenki noin. Onko sulla muuten musta vaimonhakkaajapaita päällä ja rommikola pysyy hanskassa vaikka kusella käydessä?

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Can you feel it Randy...?
Feel what, sir...?
The blizzard. The shit blizzard is coming...

Jotenki noin. Onko sulla muuten musta vaimonhakkaajapaita päällä ja rommikola pysyy hanskassa vaikka kusella käydessä?
Ei valitettavasti ole. Kotonta löytyy paita repertuaarista sunnyvale t paita. Toki tämä mahtuu ylleni yhtä hyvin, kuin dirty burgerin pitäjälle. Nyt tähän hätään en nimeä muista.

Mikäli haluat tietää paitani, niin vamanos pest punainen paita päällä tällä hetkellä. Huomenna mennään Los pollos hermanos paidalla, oletan, että tiedät tämänkin. . Kohta kädessä olut rommikola sijaan.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Ihan vain pikkusen konjakkia ja paukku strohia. Aika väkevää tuo 60-rosenttinen. Kohta saunaan ja yksi lonkero. Ei enempää, jotta pystyy seuraamaan illan peliä.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ihan pikkuisen vaan eli vain puolikkaan repullisen ostin kun sinne piti mahtua muitakin ostoksia. Tuntuu vaan että pitää lähteä kympin maissa pyörähtämään paikallisessa kun tuo puolikas repullinen ei riitä mihinkään.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jokunen kalija ja uutta Call of Dutya. Saattaapa sitä joutua välillä antautumaan lihallisten himojenkin vietäväksi.

Sounds like a plan.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Ihan pikkuisen vaan eli vain puolikkaan repullisen ostin kun sinne piti mahtua muitakin ostoksia. Tuntuu vaan että pitää lähteä kympin maissa pyörähtämään paikallisessa kun tuo puolikas repullinen ei riitä mihinkään.

Kuinka tuo repullinen määritellään? Repun koko määrittänee paljon, ja kantajansa kestävyys. Palstalainen @pettter taitanee parhaiten tietää, mitä todellinen repullinen on.

ace

Jäsen
Cujolla hyvät lämmittelymetodit, vaimokin varmaan tykkää?

Täällä päivä päivä 10 saikulla, alkaa olemaan niin tylsää että muutama bisse piti hakea. NHL:ää padiltä ja Jatkoaikaa läppäriltä.

No joo, pikkupullon Polonaise vodkaakin ostin, mitä sit?

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuinka tuo repullinen määritellään? Repun koko määrittänee paljon, ja kantajansa kestävyys. Palstalainen @pettter taitanee parhaiten tietää, mitä todellinen repullinen on.
Pettter muistaakseni kertoi että noin 20 on normi päiväannos. Minun reppuuni mahtui 12 sekä kaikki muut ostokset.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jokunen kalija ja uutta Call of Dutya. Saattaapa sitä joutua välillä antautumaan lihallisten himojenkin vietäväksi.

Sounds like a plan.
No nyt on äjjjämeininki. Tässähän Setä tulee vähän kateelliseks. Mullon semmonen vanttaassia että häiriköin jotain huaraa GTA viitosessa samalla kun mujjja ottaa huuleen. Sitten piäreskelen imeliä röpötyksiä aina Nobelaner huikkien välissä. Siis ja juu, tiädän että oon aivan paatunu romantikko ja laitan naisen aina oman edun edelle.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Pettter muistaakseni kertoi että noin 20 on normi päiväannos. Minun reppuuni mahtui 12 sekä kaikki muut ostokset.

Alright. Vanhaan kaljareppuun ( Dakine, otin käyttöön lukion alussa) mahtui koko laatikko (24 tölkkiä, in case epäselvää), tai sitten 12-pack Kukkoa (voittajien juomat olivat jo lukioaikaan!!) sekä tortillatarpeet. Niinsanotun "välirepun" voitin joskus arpajaisista, 8-packin jälkeen hajosivat repusta remmit.

Nykyinen FatPipe on palvellut oikein hyvin tarkoituksessaan, vaikkakin reppu ei samaa kaliberia olekaan aiempien kanssa tilavuuteensa nähden. Reppu on kuitenkin tärkeä osa harrastustoimintaa. Välineurheilua, välineurheilua. Näillä mennään, sanoi Masa Virmanen.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
No nyt on äjjjämeininki. Tässähän Setä tulee vähän kateelliseks. Mullon semmonen vanttaassia että häiriköin jotain huaraa GTA viitosessa samalla kun mujjja ottaa huuleen. Sitten piäreskelen imeliä röpötyksiä aina Nobelaner huikkien välissä. Siis ja juu, tiädän että oon aivan paatunu romantikko ja laitan naisen aina oman edun edelle.
Mä aina GTA pelejä aikanaan pelaillessani ajoin sen horon kaa syrjään sellaseen kivaan paikkaan, ja nuolin sitten sen pillua hukaten lasini sen tuheroon. Sit ku se läks tyytyväisenä rahoineen autosta ni miehekkäästi kävin sen baseball mailalla nuijjimassa saadakseni rahani takasin.
Repeat. Repeat.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mä aina GTA pelejä aikanaan pelaillessani ajoin sen horon kaa syrjään sellaseen kivaan paikkaan, ja nuolin sitten sen pillua hukaten lasini sen tuheroon. Sit ku se läks tyytyväisenä rahoineen autosta ni miehekkäästi kävin sen baseball mailalla nuijjimassa saadakseni rahani takasin.
Repeat. Repeat.
Ai että... Kyllä nykyään sentään tehdään kunnon pelejä. Kelaa kun jengi vaan pelais jotain shakkia tai trivial pursuittia.

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Pari päivää seurannut huippukiekkoa eli Ässien pelejä ja kyllä vitutuskäyrä on tappisuora, kun ei ottanut kaupasta enempää lientä.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
80-luvulla kuuluin shakkikerhoon ja Trivialin sain joskus about 10v joululahjaksi ja sitä tuli aika paljon pelattua. Ei auttanut. Vanha juoppo setämies minusta tuli silti.
Shakkia en oo juurikaan pelaillut, mutta Trivialissa oon aika haka. Muutenkin tykkään tiatovisoista

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Shakkia en oo juurikaan pelaillut, mutta Trivialissa oon aika haka. Muutenkin tykkään tiatovisoista
Trivialiin vahva sama. Valitettavasti lähi/kaveripiiriin ei kuulu yhtä innokkaita pelaajia. Kännissä toki tulee pelattua.

Ennen vanhaan baareissa oli kolikoilla toimivia Trivial Pursuit -pelejä. Niihin meni kyllä pitkä penni siihen aikaan kun tuli baareissa enemmänkin aikaa vietettyä.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Minä kuulun yhteen baaripähkinä porukkaan, joka pelaa joka vuosi pääsystä Suomen mestaruus finaaliin. Kerran oltaisiin päästy, mutta korona tuli, eikä sitten päästyään. Shakkia tykkäsin pelata, mutta ei ole ollut pelikaveria, viimeksi kun olin jotain 17v oli pelikaveri.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy