Onhan niillä molemmilla omat lasit, onhan?Kippis! Lonkeroa ja jekkua lasissa.
Can you feel it Randy...?Enään puuttuu Jim Lahey ja Randy. Shit storm Is coming!
Ei valitettavasti ole. Kotonta löytyy paita repertuaarista sunnyvale t paita. Toki tämä mahtuu ylleni yhtä hyvin, kuin dirty burgerin pitäjälle. Nyt tähän hätään en nimeä muista.Can you feel it Randy...?
Feel what, sir...?
The blizzard. The shit blizzard is coming...
Jotenki noin. Onko sulla muuten musta vaimonhakkaajapaita päällä ja rommikola pysyy hanskassa vaikka kusella käydessä?
Ihan pikkuisen vaan eli vain puolikkaan repullisen ostin kun sinne piti mahtua muitakin ostoksia. Tuntuu vaan että pitää lähteä kympin maissa pyörähtämään paikallisessa kun tuo puolikas repullinen ei riitä mihinkään.
Pettter muistaakseni kertoi että noin 20 on normi päiväannos. Minun reppuuni mahtui 12 sekä kaikki muut ostokset.Kuinka tuo repullinen määritellään? Repun koko määrittänee paljon, ja kantajansa kestävyys. Palstalainen @pettter taitanee parhaiten tietää, mitä todellinen repullinen on.
No nyt on äjjjämeininki. Tässähän Setä tulee vähän kateelliseks. Mullon semmonen vanttaassia että häiriköin jotain huaraa GTA viitosessa samalla kun mujjja ottaa huuleen. Sitten piäreskelen imeliä röpötyksiä aina Nobelaner huikkien välissä. Siis ja juu, tiädän että oon aivan paatunu romantikko ja laitan naisen aina oman edun edelle.Jokunen kalija ja uutta Call of Dutya. Saattaapa sitä joutua välillä antautumaan lihallisten himojenkin vietäväksi.
Sounds like a plan.
Pettter muistaakseni kertoi että noin 20 on normi päiväannos. Minun reppuuni mahtui 12 sekä kaikki muut ostokset.
Mä aina GTA pelejä aikanaan pelaillessani ajoin sen horon kaa syrjään sellaseen kivaan paikkaan, ja nuolin sitten sen pillua hukaten lasini sen tuheroon. Sit ku se läks tyytyväisenä rahoineen autosta ni miehekkäästi kävin sen baseball mailalla nuijjimassa saadakseni rahani takasin.No nyt on äjjjämeininki. Tässähän Setä tulee vähän kateelliseks. Mullon semmonen vanttaassia että häiriköin jotain huaraa GTA viitosessa samalla kun mujjja ottaa huuleen. Sitten piäreskelen imeliä röpötyksiä aina Nobelaner huikkien välissä. Siis ja juu, tiädän että oon aivan paatunu romantikko ja laitan naisen aina oman edun edelle.
Ai että... Kyllä nykyään sentään tehdään kunnon pelejä. Kelaa kun jengi vaan pelais jotain shakkia tai trivial pursuittia.Mä aina GTA pelejä aikanaan pelaillessani ajoin sen horon kaa syrjään sellaseen kivaan paikkaan, ja nuolin sitten sen pillua hukaten lasini sen tuheroon. Sit ku se läks tyytyväisenä rahoineen autosta ni miehekkäästi kävin sen baseball mailalla nuijjimassa saadakseni rahani takasin.
Repeat. Repeat.
Shakkia en oo juurikaan pelaillut, mutta Trivialissa oon aika haka. Muutenkin tykkään tiatovisoista80-luvulla kuuluin shakkikerhoon ja Trivialin sain joskus about 10v joululahjaksi ja sitä tuli aika paljon pelattua. Ei auttanut. Vanha juoppo setämies minusta tuli silti.
Trivialiin vahva sama. Valitettavasti lähi/kaveripiiriin ei kuulu yhtä innokkaita pelaajia. Kännissä toki tulee pelattua.Shakkia en oo juurikaan pelaillut, mutta Trivialissa oon aika haka. Muutenkin tykkään tiatovisoista