Miten kylkiluut?kymppisäkki menny aika nopiaa, seittemän jälellä. Miten tua rouvakin muuttuu kokoajan nätimmäks...? Onneks mulla myäs kuulo huanonee sitä mukaa kun tinttaan.
Eikö miehen kylkiluista tehdä naisia? Vai miten se Raamatussa kerrottiin?Miten kylkiluut?
Siis viäkin kipeet. Paraneminen ei oo menny normaaliin tahtiin. Tiä sit miks.Miten kylkiluut?
Mistä mä tiedän. En juo kalsarikänniä, en liioin luota raamattuun.Eikö miehen kylkiluista tehdä naisia? Vai miten se Raamatussa kerrottiin?
Tuntu muten mukavalta että joku veli kyseli vointeja! Ei paljoo reaalielämässä ketään kiinnosta...Miten kylkiluut?
Mä oonkin tällainen softis. Halataan! Oli tavaramerkki kun join runsaasti alkoholia. Toki tykkään vieläkin halauksista. Ne on kivoja.Tuntu muten mukavalta että joku veli kyseli vointeja! Ei paljoo reaalielämässä ketään kiinnosta...
En ymmärrä moisia. Minä halaan kaikkia ja tykkään kun minua halataan. Ja myös ihan selvin päinkin.Mä oonkin tällainen softis. Halataan! Oli tavaramerkki kun join runsaasti alkoholia. Toki tykkään vieläkin halauksista. Ne on kivoja.
Jotkut heteromiehet ei tykkää kun halataan. Miksi?
@Czescku @banaaninviljelijä on eri maata. @Krepo ?
Mää oon kyllä umpihetero, mutta virtuaalinen hali täältäkin. Sitte läväytän sua virtuaalisesti avarilla persiille ja tokasen että "Janoinnäää, hehhheheehh."Mä oonkin tällainen softis. Halataan! Oli tavaramerkki kun join runsaasti alkoholia. Toki tykkään vieläkin halauksista. Ne on kivoja.
Jotkut heteromiehet ei tykkää kun halataan. Miksi?
@Czescku @banaaninviljelijä on eri maata. @Krepo ?
Ongelma lienee kun mulla on HIFK:n kuosia yllä kaikkien Lappeesta tulleiden seurassa. No, kyllä me silti halaamme. Ei noista tuntemistani kukaan huido pois. Muista ei niin väliksi.ja @vetti voit muuten parin viikon päästä testailla jokusella muullakin palstalaisella kun mainitsemasi. Sitten teet tilastoanalyysin kuinka moni vastaa halaukseen ja kuinka moni huitoo "helvetin homon" pois (no tunnet lähes kaikki entuudestaan)
Nih.