Trivial täälläkin hallussa. Tyko Sallinen ja Jalmari Ruokokoski.Shakkia en oo juurikaan pelaillut, mutta Trivialissa oon aika haka. Muutenkin tykkään tiatovisoista
Trivial täälläkin hallussa. Tyko Sallinen ja Jalmari Ruokokoski.Shakkia en oo juurikaan pelaillut, mutta Trivialissa oon aika haka. Muutenkin tykkään tiatovisoista
Noi muistaakseni Pelikan koneet oli kyllä kovia. Trivialia ja varsinkin Onnenpyörää tuli hakattua huolella.Trivialiin vahva sama. Valitettavasti lähi/kaveripiiriin ei kuulu yhtä innokkaita pelaajia. Kännissä toki tulee pelattua.
Ennen vanhaan baareissa oli kolikoilla toimivia Trivial Pursuit -pelejä. Niihin meni kyllä pitkä penni siihen aikaan kun tuli baareissa enemmänkin aikaa vietettyä.
Hyvä ketjuaiheinen biisi:
Linkki vie youtubeen, ja kyseiseen biisiin.
Joskus kävin tuon bändin keikalla.
Joo, en juo nyt alkoholia, terveydellisistä syistä. (Tai, en juo alkoholia uskonnollisista syistä. Vaan ihan muista syistä.)
Ei, kun nyt on pidempi tauko menossa.Tässäpä sinulle jos satut nautiskelemaan kyseistä juomaa.
[MEDIA=youtube]e7kJRGPgvRQ[/MEDIA]
On kyllä jo siinä ja siinä, mutta kirjoita pois vaan. Sinulla on sentään jotain päälläsi, etkä ole härskisti alasti.Passaako tähän ketjuun kirjoittaa, jos ei ole edes kalsareita jalassa, itse asiassa on vain sukat ja kylpytakki päällä... ja konjakkilasi kädessä...
Passaa.Passaako tähän ketjuun kirjoittaa, jos ei ole edes kalsareita jalassa, itse asiassa on vain sukat ja kylpytakki päällä... ja konjakkilasi kädessä...
On kyllä jo siinä ja siinä, mutta kirjoita pois vaan. Sinulla on sentään jotain päälläsi, etkä ole härskisti alasti.
No, kiitosta nyt vaan paljon... kumpaisellekin...Passaa.
Siinä samalla voi vaikka katsoa yle teema kanavalta elokuvaa. Stan ja Ollie = Ohukainen ja paksikainen.
Vissiin enempi sen kerskailu-ketjun kamaa. Mutta harvahan täällä liene kalsareissaan saatikka nauttineena esiintyy eli anna palaa...Passaako tähän ketjuun kirjoittaa, jos ei ole edes kalsareita jalassa, itse asiassa on vain sukat ja kylpytakki päällä... ja konjakkilasi kädessä...
No, en nyt mielestäni kerskaile, mutta en kyllä laita mitään kuvaakaan... menee vielä nuoremmilta yöunet...Vissiin enempi sen kerskailu-ketjun kamaa. Mutta harvahan täällä liene kalsareissaan saatikka nauttineena esiintyy eli anna palaa...
En toki niin tarkoittanutkaan, vaan kun et oo kerran ketjun mukaisesti varustautunut niin eikun paljuun nauttimaan siitä seuraavaksi..No, en nyt mielestäni kerskaile, mutta en kyllä laita mitään kuvaakaan... menee vielä nuoremmilta yöunet...
No, perhana, kun tuossa alkuviikosta nostin uisteluveneen talviteloille, niin kaikuluotaimen lämpömittari näytti "paljun" vedenlämmöksi kokonaista 4,2 astetta - turhan kylmää jo näin ilman rantasaunaa... enkä viitsi enää tälle iltaa alkaa lämmittämään...En toki niin tarkoittanutkaan, vaan kun et oo kerran ketjun mukaisesti varustautunut niin eikun paljuun nauttimaan siitä seuraavaksi..
Eihän se köyhyys synti ooNo, nyt on jo kerrasto päällä, siis kalsarit ja pitkähihainen aluspaitakin... ja konjakkilasi kädessä, edelleen...
JYP Game 7 jo videonauhurissa?Kimppakalsarikännit. No ei me riisuuduta kun pitää röökillä käydä välillä, mutta veli @nummenkallio vietetään ihan koti ilta meillä.
Pistetäänpä nyt aamusta pyörimään, kun aamu lähtenyt jo käyntiin.JYP Game 7 jo videonauhurissa?
Katsottiin. Ja perään Game 3 SaiPa-Pelicans.Pistetäänpä nyt aamusta pyörimään, kun aamu lähtenyt jo käyntiin.
Lakki päästä jos veli jaksaa edes yhden pysähdyksen (välikualeman) taktiikalla pikkutunneille asti!Pistetäänpä nyt aamusta pyörimään, kun aamu lähtenyt jo käyntiin.