Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Määkin oon ottanu jokusen naukun. Juhlistan nääs kun pääsin taas maailman hianoimpien inehmojen joukkoon. Nyt vaan trollitutka päälle ettei minää yllytetä lausumaan luvattomia.
No en minä sitä tahallani rikkonut, teräsrakenne vain hajosi pohjasta joten ei enää kannattele. Hitsausvälineitä ei ole joten korjaaminen ei onnistuisi.Ei pidä rikkoa. Se on väärin-
Ääliööt pakottivat mut vetämään, ainakin 12 annosta. Prkl
Joo, rakennevika.No en minä sitä tahallani rikkonut, teräsrakenne vain hajosi pohjasta joten ei enää kannattele. Hitsausvälineitä ei ole joten korjaaminen ei onnistuisi.
Teemu on hyvä jätkä, ja se on Kouvolasta.
Ja Pää Kiihän on maan paras punkbändi koskaan.
Ei mulla muuta.
Kerro lisää Teemusta. Kaikki oli aika uutta.
No sehän kertoo paljon, ettei mitään syytteitä koskaan nostettu. Kyllä mä tunnen Teemun. Kamalasti on saanut paskaa niskaan. Ihan kohtuuttomasti.Pää Kii ottaa kantaa laulajaansa kohdistuneisiin vakaviin syytöksiin: "Törkeät minua vastaan esitetyt rikossyytteet kuitenkin kiistän" - KaaosZine
Pää Kii -yhtyeen Teemu Bergman ottaa kantaa vakaviin syytöksiin.kaaoszine.fi
Punkstoo-kohussa ryvettynyt Teemu Bergman on jättänyt rikosilmoituksen törkeästä kunnianloukkauksesta
Teemu Bergmanin asianajajan Hannu Kaitaluoman mukaan tekeillä on vielä ainakin toinen rikosilmoitus samalla rikosnimikkeellä.www.is.fi
Tuossahan noita on. Mitään syytteitä ei nostettu ja tietääkseni kunnianloukkauksestakaan ei mikään edennyt mihinkään. Kuitenkin kaikkien keikkojen peruminen ja sen jälkeinen suunnilleen totaalinen radiohiljaisuus varmaan kertovat jotain asiasta. En nyt ala mitään PIF:iä tähän linkkaamaan, mutta ei jäänyt kokonaisuudessaan herrasta mikään mukava kuva.
Haluan kertoa kaikille, että olen vihainen siitä että @banaaninviljelijä tutustutti minut tähän biisiin ja tämä on soinut sen jälkeen minun päässäni. Yleensä siellä vain surisee ja pörisee.
No eihän tänään ole yhtä huono tilanne?Meillä oli kaverin kanssa liian vähän viinaa. Mennään nukkumaan.
Vielä huonompi, ei ole ollut viinaa ollenkaan. Pelkkää vettä olen joutunut juomaan koko päivän.No eihän tänään ole yhtä huono tilanne?
Ole hyvä, hienoa jos jätkä diggaa. Minusta Himpulan paras biisi ikinä. Upea melodia ja voi taivas sitä soittoa, niitä kitaroiden jyrinöitä. Ja kuten sanoin, nämä uudemmat Himpulat ovat oikeastaan vielä parempia. Kannattaa kuunnella. Todella hyvää settiä.@nummenkallio Kiitokset tästä Bleed Well:istä, lähti omalla soittolistalle samantien.
Onhan tuo upea biisi kertakaikkiaan. Ja kiitän vielä kerran Lasten Hautausmaasta, kun sinun vinkistä tutustuin paremmin bändiin.Ole hyvä, hienoa jos jätkä diggaa. Minusta Himpulan paras biisi ikinä. Upea melodia ja voi taivas sitä soittoa.
Ja mainostetaan vielä sen verran, että tulee sieltä Rovaniemeltä muutakin kuin Lordi ja Antti Tuisku:
Vaaranlampi ja Korkalovaara vai mikä vittu se se siellä Miehentiellä nykyään on. Ei ole ikävä näitä mainittuja opinahjoja. 9 vuotta piti olla noissa, mutta yli puolet tais näistäkin mennä evakossa.Ahaa tämäki on täältäpäin. Nyt ko aiheeseen tutustu niin tuo laulajahan kävi samaa koulua mitä minä.