Kalsarikänniketju

  • 5 209 790
  • 66 653
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jokunen kalija ja uutta Call of Dutya. Saattaapa sitä joutua välillä antautumaan lihallisten himojenkin vietäväksi.

Sounds like a plan.
No nyt on äjjjämeininki. Tässähän Setä tulee vähän kateelliseks. Mullon semmonen vanttaassia että häiriköin jotain huaraa GTA viitosessa samalla kun mujjja ottaa huuleen. Sitten piäreskelen imeliä röpötyksiä aina Nobelaner huikkien välissä. Siis ja juu, tiädän että oon aivan paatunu romantikko ja laitan naisen aina oman edun edelle.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Pettter muistaakseni kertoi että noin 20 on normi päiväannos. Minun reppuuni mahtui 12 sekä kaikki muut ostokset.

Alright. Vanhaan kaljareppuun ( Dakine, otin käyttöön lukion alussa) mahtui koko laatikko (24 tölkkiä, in case epäselvää), tai sitten 12-pack Kukkoa (voittajien juomat olivat jo lukioaikaan!!) sekä tortillatarpeet. Niinsanotun "välirepun" voitin joskus arpajaisista, 8-packin jälkeen hajosivat repusta remmit.

Nykyinen FatPipe on palvellut oikein hyvin tarkoituksessaan, vaikkakin reppu ei samaa kaliberia olekaan aiempien kanssa tilavuuteensa nähden. Reppu on kuitenkin tärkeä osa harrastustoimintaa. Välineurheilua, välineurheilua. Näillä mennään, sanoi Masa Virmanen.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
No nyt on äjjjämeininki. Tässähän Setä tulee vähän kateelliseks. Mullon semmonen vanttaassia että häiriköin jotain huaraa GTA viitosessa samalla kun mujjja ottaa huuleen. Sitten piäreskelen imeliä röpötyksiä aina Nobelaner huikkien välissä. Siis ja juu, tiädän että oon aivan paatunu romantikko ja laitan naisen aina oman edun edelle.
Mä aina GTA pelejä aikanaan pelaillessani ajoin sen horon kaa syrjään sellaseen kivaan paikkaan, ja nuolin sitten sen pillua hukaten lasini sen tuheroon. Sit ku se läks tyytyväisenä rahoineen autosta ni miehekkäästi kävin sen baseball mailalla nuijjimassa saadakseni rahani takasin.
Repeat. Repeat.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mä aina GTA pelejä aikanaan pelaillessani ajoin sen horon kaa syrjään sellaseen kivaan paikkaan, ja nuolin sitten sen pillua hukaten lasini sen tuheroon. Sit ku se läks tyytyväisenä rahoineen autosta ni miehekkäästi kävin sen baseball mailalla nuijjimassa saadakseni rahani takasin.
Repeat. Repeat.
Ai että... Kyllä nykyään sentään tehdään kunnon pelejä. Kelaa kun jengi vaan pelais jotain shakkia tai trivial pursuittia.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Pari päivää seurannut huippukiekkoa eli Ässien pelejä ja kyllä vitutuskäyrä on tappisuora, kun ei ottanut kaupasta enempää lientä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
80-luvulla kuuluin shakkikerhoon ja Trivialin sain joskus about 10v joululahjaksi ja sitä tuli aika paljon pelattua. Ei auttanut. Vanha juoppo setämies minusta tuli silti.
Shakkia en oo juurikaan pelaillut, mutta Trivialissa oon aika haka. Muutenkin tykkään tiatovisoista
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Shakkia en oo juurikaan pelaillut, mutta Trivialissa oon aika haka. Muutenkin tykkään tiatovisoista
Trivialiin vahva sama. Valitettavasti lähi/kaveripiiriin ei kuulu yhtä innokkaita pelaajia. Kännissä toki tulee pelattua.

Ennen vanhaan baareissa oli kolikoilla toimivia Trivial Pursuit -pelejä. Niihin meni kyllä pitkä penni siihen aikaan kun tuli baareissa enemmänkin aikaa vietettyä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Minä kuulun yhteen baaripähkinä porukkaan, joka pelaa joka vuosi pääsystä Suomen mestaruus finaaliin. Kerran oltaisiin päästy, mutta korona tuli, eikä sitten päästyään. Shakkia tykkäsin pelata, mutta ei ole ollut pelikaveria, viimeksi kun olin jotain 17v oli pelikaveri.
 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Shakkia en ole ikinä oppinut pelaamaan mutta oletteko pelanneet tammea? Siitä pelistä mukavia muistoja. Toki shakkiakin olisi mukava joskus oppia pelaamaan mutta on vähän turhan pitkäkestoinen ja ajattelua vaativa peli näin etukäteen mietittynä. :D
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Trivialiin vahva sama. Valitettavasti lähi/kaveripiiriin ei kuulu yhtä innokkaita pelaajia. Kännissä toki tulee pelattua.

Ennen vanhaan baareissa oli kolikoilla toimivia Trivial Pursuit -pelejä. Niihin meni kyllä pitkä penni siihen aikaan kun tuli baareissa enemmänkin aikaa vietettyä.
Noi muistaakseni Pelikan koneet oli kyllä kovia. Trivialia ja varsinkin Onnenpyörää tuli hakattua huolella.
Huoltsikoillakinhan noita oli, ja niilläkin poiketessä piti aina pelata Onnenpyörässä ittensä kärkeen. Eikä se enään lopulta ollut kovin haastavaakaan kun osas melkeempä ulkoo.
Varmaan tosiaan loistavat poissaolollaan nykyään kuin markanpajatsot konsanaan.
 
K

Kiekkokatsoja

Hyvä ketjuaiheinen biisi:
[MEDIA=youtube]4E9ydw_aDMg[/MEDIA]


Linkki vie youtubeen, ja kyseiseen biisiin.
Joskus kävin tuon bändin keikalla.
Joo, en juo nyt alkoholia, terveydellisistä syistä. (Tai, en juo alkoholia uskonnollisista syistä. Vaan ihan muista syistä.)
 

Glove

Jäsen

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Passaako tähän ketjuun kirjoittaa, jos ei ole edes kalsareita jalassa, itse asiassa on vain sukat ja kylpytakki päällä... ja konjakkilasi kädessä...
 

Glove

Jäsen
Passaako tähän ketjuun kirjoittaa, jos ei ole edes kalsareita jalassa, itse asiassa on vain sukat ja kylpytakki päällä... ja konjakkilasi kädessä...
On kyllä jo siinä ja siinä, mutta kirjoita pois vaan. Sinulla on sentään jotain päälläsi, etkä ole härskisti alasti.
 
K

Kiekkokatsoja

Passaako tähän ketjuun kirjoittaa, jos ei ole edes kalsareita jalassa, itse asiassa on vain sukat ja kylpytakki päällä... ja konjakkilasi kädessä...
Passaa.
Siinä samalla voi vaikka katsoa yle teema kanavalta elokuvaa. Stan ja Ollie = Ohukainen ja paksikainen.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
On kyllä jo siinä ja siinä, mutta kirjoita pois vaan. Sinulla on sentään jotain päälläsi, etkä ole härskisti alasti.

Passaa.
Siinä samalla voi vaikka katsoa yle teema kanavalta elokuvaa. Stan ja Ollie = Ohukainen ja paksikainen.
No, kiitosta nyt vaan paljon... kumpaisellekin...

Btw - toi elokuvakin passaa hyvin, kun ite oon vielä jonkin asteinen paksukainen ja jalkovälissä on se ohuempi kaveri, niin että sopii ikään kuin tilanteeseen...

Meillä ei ole oikeastaan härskiä olla alasti enää oikein missään, kun meillä on kaksi saunaakin, joissa joutuu olemaan keskenään alasti - se on vähän niinkuin menettänyt jo uutuudenviehätyksensä, mutta...
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Passaako tähän ketjuun kirjoittaa, jos ei ole edes kalsareita jalassa, itse asiassa on vain sukat ja kylpytakki päällä... ja konjakkilasi kädessä...
Vissiin enempi sen kerskailu-ketjun kamaa. Mutta harvahan täällä liene kalsareissaan saatikka nauttineena esiintyy eli anna palaa...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Vissiin enempi sen kerskailu-ketjun kamaa. Mutta harvahan täällä liene kalsareissaan saatikka nauttineena esiintyy eli anna palaa...
No, en nyt mielestäni kerskaile, mutta en kyllä laita mitään kuvaakaan... menee vielä nuoremmilta yöunet...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
En toki niin tarkoittanutkaan, vaan kun et oo kerran ketjun mukaisesti varustautunut niin eikun paljuun nauttimaan siitä seuraavaksi..
No, perhana, kun tuossa alkuviikosta nostin uisteluveneen talviteloille, niin kaikuluotaimen lämpömittari näytti "paljun" vedenlämmöksi kokonaista 4,2 astetta - turhan kylmää jo näin ilman rantasaunaa... enkä viitsi enää tälle iltaa alkaa lämmittämään...
 

Glove

Jäsen
Olisi tuossa takapihalla paikka paljulle. Siinä olikin joskus semmoinen, mutta meni aikaa myöten rikki. Ei nuo vuokralaiset pitänyt siitä ehkä parasta mahdollista huolta. Mukavaahan se olisi nyt tuijotella tähtiä lämpimästä vedestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös