Kalsarikänniketju

  • 5 207 940
  • 66 637

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kävin katsomassa Jarna-elokuvan. Oli vähän siinä ja siinä, maistuisiko sen jälkeen iltakalja, oli nimittäin aika tanakkaa spurguilua kyseisessä elokuvassa.

Maistui sitten kuitenkin. Kippis!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
On se niinkin, mä katson telkkarista 14 vuotta vanhaa Lavatanssia tai jtk.
Täälläkin se tuossa pyörii taustalla. Miksi? En tiedä.

Telkku jäi päälle kun mentiin saunaan, siinä kait syy. Jos laittais spotystä parempaa pyörimään, kajari mukaan terassille kun frendin kanssa jauhetaan sontaa pitkästä aikaa oikein ajan kanssa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo




Kouvola. Hävärit. 70-luvun Mielakka. Alppitalot ja 60-luvun tasakatot. Toivottavasti edes osa teistä ymmärtää tämän rakkauden.

Jäätelot Kouvolan Stockan baarissa. GoInn. Harva teistä siellä oli silloin. Tai Kuusaanmäellä.

Minä rakastan Kouvolaa niin tulenpalavasti.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tässä vetelen vähän viinaksia kun menin tuolini rikkomaan. Katselen samalla Sopranosia kun se on kovaa kamaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Määkin oon ottanu jokusen naukun. Juhlistan nääs kun pääsin taas maailman hianoimpien inehmojen joukkoon. Nyt vaan trollitutka päälle ettei minää yllytetä lausumaan luvattomia.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei pidä rikkoa. Se on väärin-
Ääliööt pakottivat mut vetämään, ainakin 12 annosta. Prkl
No en minä sitä tahallani rikkonut, teräsrakenne vain hajosi pohjasta joten ei enää kannattele. Hitsausvälineitä ei ole joten korjaaminen ei onnistuisi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kivaa oli käydä yötupakalla, tuo alakerran ranskalainen nainen oli mukana. Olen hänestä joskus aiemminkin kertonut. Tämä on kyllä hyvällä tavalla monikulttuurinen taloyhtiö, juuri vaikka ranskalaisia täällä. Niitä on muitakin kuin tuo nainen. Tosi kivaa sakkia, tykkään. Kunpa olisi vielä italialaisia.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings




Teemu on hyvä jätkä, ja se on Kouvolasta.

Ja Pää Kiihän on maan paras punkbändi koskaan.

Ei mulla muuta.

Teemu Bergmanista on kyllä jäänyt ihan muu kuin hyvä kuva ihmisenä. Kai se jotain kertoo että herra on melkoisen persona non grata kaikissa tilaisuuksissa nykyään. Toki henkilökohtaisesti olen vain kerran herran tavannut ja silloinkin vaikutti vähän kyrvältä, mutta oletin sen johtuneen kiertämisestä ja siitä että minunlaiseni känni-idiootit juttelivat hänelle.

Ei siinä törmäsin Pää Kiin lämppärinä olleeseen pieneen yhtyeeseen nimeltä Have You Ever Seen The Jane Fonda Aerobics VHS? joka iski aika kovaa. Heillä oli silloin muistaakseni yksi sinkku pihalla ja musiikkivideo. Keikalla oli kyllä hauskaa.



 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kerro lisää Teemusta. Kaikki oli aika uutta.


Tuossahan noita on. Mitään syytteitä ei nostettu ja tietääkseni kunnianloukkauksestakaan ei mikään edennyt mihinkään. Kuitenkin kaikkien keikkojen peruminen ja sen jälkeinen suunnilleen totaalinen radiohiljaisuus varmaan kertovat jotain asiasta. En nyt ala mitään PIF:iä tähän linkkaamaan, mutta ei jäänyt kokonaisuudessaan herrasta mikään mukava kuva.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo


Tuossahan noita on. Mitään syytteitä ei nostettu ja tietääkseni kunnianloukkauksestakaan ei mikään edennyt mihinkään. Kuitenkin kaikkien keikkojen peruminen ja sen jälkeinen suunnilleen totaalinen radiohiljaisuus varmaan kertovat jotain asiasta. En nyt ala mitään PIF:iä tähän linkkaamaan, mutta ei jäänyt kokonaisuudessaan herrasta mikään mukava kuva.
No sehän kertoo paljon, ettei mitään syytteitä koskaan nostettu. Kyllä mä tunnen Teemun. Kamalasti on saanut paskaa niskaan. Ihan kohtuuttomasti.

Voisiko tämän lopettaa?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Obasan

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP




Haluan kertoa kaikille, että olen vihainen siitä että @banaaninviljelijä tutustutti minut tähän biisiin ja tämä on soinut sen jälkeen minun päässäni. Yleensä siellä vain surisee ja pörisee.

Biisi on itselleni hyvin tuttu, mistälie radio nostalgialta tai muusta yhteydestä, mutta kyseinen musiikkivideo kyllä kruunaa kokonaisuuden.
Edit. Hyvä värssy kyllä pienen tauon jälkeen. Rammari täysille ja pillurinkiä kylille. Ei siis kalsareissa, vaan kuskin avulla.
 
Viimeksi muokattu:

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Pieni sometauko (jatksista vain vähemmän) tekee hyvää. PVC-pöksyt jalkaan ja saunan jälkeen pöksyt jatkuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös