Tänään alkoi! Hieman punaviiniä nautittu ruuanlaiton yhteydessä. Kohta saunaan, kera muutaman mallasjuoman.Hiljaista on täällä kyllä. Taitaa olla lomat lusittu useimmilla.
Tänään alkoi! Hieman punaviiniä nautittu ruuanlaiton yhteydessä. Kohta saunaan, kera muutaman mallasjuoman.Hiljaista on täällä kyllä. Taitaa olla lomat lusittu useimmilla.
Laitoitko sitä punaviinä vain suuhun vai kenties myös ruokaan?Tänään alkoi! Hieman punaviiniä nautittu ruuanlaiton yhteydessä. Kohta saunaan, kera muutaman mallasjuoman.
Punaviiniä meni molempiin. Nyt saunottu ja rai rai!Laitoitko sitä punaviinä vain suuhun vai kenties myös ruokaan?
Itse olen nauttinut muutaman lonkeron.
Katsotko jotain vanhaa videota netistä?Viiiille Peeeltonen! Ville Peltonen!
Ysivitosen maaleja ja heti perään Salmisen "Ville Peltonen iiääfkoo"Katsotko jotain vanhaa videota netistä?
Pidä nyt huoli, ettet sammu lattialle.Taidan riipaista kolme pienen keskioluen humalan.
Eipä itsellään ole kuin neljä. Seitinohuet ja katselemaan juutuupsista Penan parhaita.Taidan riipaista kolme pienen keskioluen humalan.
Laitas lapsi asialle.Jaa. Piti lainata pojalta rahhoo, kun sillä sitä nyt on. Ehkä siis käyn Siwassa täydentämässä varastoja, jos jaksan tuonne 300 metrin päähän vääntäytyä. Ja se on mulle aina Siwa.
Tuttu Siwa. Tuon pihalla odottelin joskus pari vuotta sitten taksia kun oltiin sen jonkun festarijärjestäjäkaverisi kanssa läheisessä puistossa sivistyneesti nauttimassa pari.Jaa. Piti lainata pojalta rahhoo, kun sillä sitä nyt on. Ehkä siis käyn Siwassa täydentämässä varastoja, jos jaksan tuonne 300 metrin päähän vääntäytyä. Ja se on mulle aina Siwa.
Kummaliisiin paikkoihin sinäkin joudut.Kävin katsomassa Jarna-elokuvan. Oli vähän siinä ja siinä, maistuisiko sen jälkeen iltakalja, oli nimittäin aika tanakkaa spurguilua kyseisessä elokuvassa.
Maistui sitten kuitenkin. Kippis!
Ei kai se ole kummallinen paikka kendojanarille, jos on katsomassa elokuvaa Marko Jantusesta?Kummaliisiin paikkoihin sinäkin joudut.
On se niinkin, mä katson telkkarista 14 vuotta vanhaa Lavatanssia tai jtk.Ei kai se ole kummallinen paikka kendojanarille, jos on katsomassa elokuvaa Marko Jantusesta?
Täälläkin se tuossa pyörii taustalla. Miksi? En tiedä.On se niinkin, mä katson telkkarista 14 vuotta vanhaa Lavatanssia tai jtk.
Ei pidä rikkoa. Se on väärin-Tässä vetelen vähän viinaksia kun menin tuolini rikkomaan. Katselen samalla Sopranosia kun se on kovaa kamaa.