Kalsarikänniketju

  • 5 208 346
  • 66 643

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Jokunen lasi punkkua tullut nautittua kyllä juu. Kohtuullisen vittumainen oli ajomatka Helsinki- Vantaalta Lappeeseen. Vielä viimeinen ilta nauttia lomasta käytetään elämästä nautiskeluun. Huomenna kolan ääressä voi harmittaa, mutta se on sitten se.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaahas tässä sitä maistellaan rommi+Juissi Lemonade yhdistelmää ja kyljessä olutta. Aika hyvin kyllä toimii tää Juissi+rommi yhdessä.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tarkkaa kännäämistä: 2 dl konjakkia yhdellä ryypyllä. Pikku känni vähäksi aikaa. Mukava höpötellä ja huomenna ei krapulaa.
Otitko siis ihan pohjanmaan kautta lasin konjakkia vai muuten vain kerta-annoksena? Tuon voi käsittää kahdella eri tavalla.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Otitko siis ihan pohjanmaan kautta lasin konjakkia vai muuten vain kerta-annoksena? Tuon voi käsittää kahdella eri tavalla.
Ei voi - tai siis näköjään voi käsittää kahdella tavalla: oikein ja väärin. Kyllä se on kerralla kaikki tai ei mitään - näin minä sen ymmärsin (oikein). Minä jäin ihmettelemään konjakkia.... ihmettelen vieläkin, mahtoi olla anopin tuomaa paskaa konjamiinia.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Ei voi - tai siis näköjään voi käsittää kahdella tavalla: oikein ja väärin. Kyllä se on kerralla kaikki tai ei mitään - näin minä sen ymmärsin (oikein). Minä jäin ihmettelemään konjakkia.... ihmettelen vieläkin, mahtoi olla anopin tuomaa paskaa konjamiinia.
En ole selkeästikään sitten vielä tarpeeksi harjaantunut tällä alalla - no, toivottavasti en tulekaan liian harjaantuneeksi, se olisi ehkä suotavaa.

Ketjun aiheeseen - huomiselle minäkin olen varannut itselleni pari paukkua, ainakin jallua ja Jägermeisteria jos nyt vielä sitten salmaria siihen sekaan. Nuo 2dl kerralla annokset jätän kyllä suosiolla muille - hyvä jos 2cl otan itse kerralla.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En ole selkeästikään sitten vielä tarpeeksi harjaantunut tällä alalla - no, toivottavasti en tulekaan liian harjaantuneeksi, se olisi ehkä suotavaa.

Ketjun aiheeseen - huomiselle minäkin olen varannut itselleni pari paukkua, ainakin jallua ja Jägermeisteria jos nyt vielä sitten salmaria siihen sekaan. Nuo 2dl kerralla annokset jätän kyllä suosiolla muille - hyvä jos 2cl otan itse kerralla.
Harjaantua pitää, muutoin ei osaa ja osaaminen on asian ydin - missä tahansa asiassa.

Ja jokainen ottaa tyylillään, tavallaan, aineillaan (ups... sanoinko aineillaan, tarkoitin alkoholeillaan) kunhan on hauskaa eikä häiritse ylettömästi muita.

Hauskaa huomista!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Harjaantua pitää, muutoin ei osaa ja osaaminen on asian ydin - missä tahansa asiassa.

Ja jokainen ottaa tyylillään, tavallaan, aineillaan (ups... sanoinko aineillaan, tarkoitin alkoholeillaan) kunhan on hauskaa eikä häiritse ylettömästi muita.

Hauskaa huomista!
Kiitos! Enköhän minä tässäkin ketjussa ainakin jossakin vaiheessa vieraile.

Ja ainehan se alkoholikin on, kuuluu yksinkertaisiin, kaksiketjuisiin hiilivetyihin (alankin puolesta täytyy näistä aineista olla perillä).
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Vetäsinkin umpirehellisen Suomalaisen kalsaripäiväkännin. No sen verran kusetin että lumitöitä on tullut tehtyä, eihän tuossa venakkojen stantartissa ole kuin helmi enään. Avataan uusi sitten perkele!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vetäsinkin umpirehellisen Suomalaisen kalsaripäiväkännin. No sen verran kusetin että lumitöitä on tullut tehtyä, eihän tuossa venakkojen stantartissa ole kuin helmi enään. Avataan uusi sitten perkele!
Mun on taaseen pakko lähteä liikenteeseen, koska alkoholi on loppu. Voisit tuoda sitä minulle, niin saan istua sohvalla ja kuunnella musiikkia.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Nyt vähän jallua lauantai-illan ratoksi. Kippis!
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Hirmuisesti ei voi kitata, kun huomenna töitäkin on. Sivistyneesti viiniä tässä voi silti makustella.

Kummasti tuo alkoholi houkutteli taas, kun Kisapuistossa vieraili. On kyllä mystinen paikka tuo, kun poikkeuksetta tuolla käynnin jälkeen janottaa, vaikkei mennessä tuollaisia tuntemuksia olisi ollenkaan
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hirmuisesti ei voi kitata, kun huomenna töitäkin on. Sivistyneesti viiniä tässä voi silti makustella.

Kummasti tuo alkoholi houkutteli taas, kun Kisapuistossa vieraili. On kyllä mystinen paikka tuo, kun poikkeuksetta tuolla käynnin jälkeen janottaa, vaikkei mennessä tuollaisia tuntemuksia olisi ollenkaan
Joskus sinne kaukoitään tulen, ja toivon teitä fiksuja SaiPaukkoja ja -akkoja mukaan. Hieno on kaupunki, käynyt oon. Vaan hallissa en koskaan käyskennellyt. Se asia korjataan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös