K
Kiekkokatsoja
Ookei. Mulla puolestaan ei ollut tarvetta.Voi harmi kun unohtui :)
Ookei. Mulla puolestaan ei ollut tarvetta.Voi harmi kun unohtui :)
Amatöörit jonottaa Alkoon ylipäänsä. Mä olen pro, ei tarvitse enää harjoitella siinä lafkassa käymistä.Amatöörit jonottaa Alkoon viittä vaille kuusi.
Itse itsekseni "katson" jenkkifutista. Denver vs Kansas tuolla pelaavat. Enimmäkseen tulee luuria katsottua ja kirjoiteltua tänne. Kohta taitaa kääntyä humalatilan puolelle. Pari pikkusikariakin käynyt polttamassa. Viimeksi sikarit ja alkoholit joulupäivänä.Ai niin tämäkin ketju on olemassa. Josko sitä saisi tänne suollettua taas muutaman viestin kun on maistissa ja yksin koneen ääressä. The Wire katsonnassa taas vaihteeksi ja röökillä ollessa kuunnella Nasumia.
Metallimiehiä joo. Itse en ole hetkeen keikoilla käynyt taas (viimeksi olin Pintandwefallia katsomassa, joka on maailman paras bändi). Jos sitä keväämmällä lähtisi taas.@Ollakseni metallimiehiä muistaakseni. Hitto kun harmittaa, kun eilen jäi rajoitusten takia näkemättä Korpiklaani ja Fear of domination. Ehkä turhan löysää teitsille, mutta miulle toimii.
Voi olla ehkä pitkästyttävä keikka monien mielestä, mutta miusta ehkä paras metalli yhtyeen esiintyminen, toki älyttömän huonolla kuvan laadulla.
Itse näin ensimmäisen kerran Ilosaarirockissa 97. Jotenkin 16 vuotias Krepo oli päässyt lähtemään itsekseen Lappeesta Joensuuhun festareille. Toki c kasetilta kuunneltu ja äännitelty principle of evil made fesh ja dusk and her embrace albumit. Oli joka tapauksessa melko lailla jännä housussa 2 teltassa tuolla, kun kasvomaalattua monstereiden seurassa haltioituneena katsoin keikkaa.Filthiä ei olekaan ikinä tullut nähtyä livenä. Lähinnä kun ei ole vuoden 2005 jälkeinen materiaali kiinnostanut niin kun pääsi keikalla käynti ikään niin tulossa on uutta kamaa pitkälti.
Nyt Kake. Mies ei voi koskaan sanoa "moikkuli" vakavalla naamalla tai ilman vahvaa sarkasmia. Ei vaan voi.En päässyt tasollenne, pahoittelen, mutta moikkuli teille kaikille!
Menen nyt nukkumaan, tiedoksi teille kaikille joita tämä ilmoitus kiinnostaa.
Joo itse olin samalla keikalla silloin. Olihan siinä hienosti pahoinpidelty olo kun poistui pitistä illan päätyttyä. Nosturissahan se.Nasumista tuli mieleen se niitten viimenen keikka Suomessa, kun Keijo oli lauteilla. Seistiin ukkeleitten kanssa siellä takana ja kun lähti The Smallest Man soimaan, niin ympärillä olevat ihmiset ihan vähän katteli, että mitäs vittua nämä ihmiset meinaa.
Mistähän lie johtuu että monesti kalsarikännien aamuntunteina tulee kuunneltua melodista deathmetalia. Wolfheart, Insomnium, Wintersun, mitä vaan. Tulee vaan pirun rentoutunut fiilis.
Eli Mana Manaa aina soittimeen.Mä taaseen kuuntelen melankolista musiikkia, genrellä ei väliä.
Mana Manaa kun kuuntelee niin tekee mieli kokeilla miltä haulikko maistuu vähän syvällisemmin. Eikä siinä fiiliksessä mitään pahaa ole.Eli Mana Manaa aina soittimeen.
Juurihan sanoin - tai siis viime ehtoolla, mutta näitkö naamani? Niinpä.Nyt Kake. Mies ei voi koskaan sanoa "moikkuli" vakavalla naamalla tai ilman vahvaa sarkasmia. Ei vaan voi.