Hauskaa illan jatkoa, kippis ja kulaus.Mikäs tässä lauantaita viettäessä kun Kärpät ja Everton voittivat matsinsa, ja RoKi:kin sai pisteen jatkoajan jälkeen. Musiikkia soimaan ja illasta nauttimaan!. Kippistä vaan.
Hauskaa illan jatkoa, kippis ja kulaus.Mikäs tässä lauantaita viettäessä kun Kärpät ja Everton voittivat matsinsa, ja RoKi:kin sai pisteen jatkoajan jälkeen. Musiikkia soimaan ja illasta nauttimaan!. Kippistä vaan.
Kuin myös sinnekin.Hauskaa illan jatkoa, kippis ja kulaus.
Samassa veneessä ollaan. Tein tosin periaatepäätöksen sillä hetkellä, kun kuulin Kärppien päätöksestä jatkaa Kärkkäis-sopimusta normaaliin tapaan, etten ensimmäistä kertaa lähes 30-vuotisen kannattajaurani aikana tue Virkkusen organisaatiota sentilläkään. Pelipäivinä ryyppään mielelläni kotona (sen verran kuin perhe-elämä joustaa), ja katson ilmaisstriimiä, tai käyn lähikapakassa hieman auttamassa yrittäjää omissa ongelmissaan. Kun yleisömäärä jää lauantaina Raksilassa alle 4000 katsojan (kuten SaiPa-ottelussa tänä lauantaina), ei siinä pari kaltaistamme poissaolijaa kauheasti paina vaakakupissa. Kyse taitaa olla vähän laajemmasta ongelmasta.Tässä pikku pienissään sitä taas mietiskelee... Tuleeko sitä vanhaksi, vai korona-aikako se on tehnyt tehtävänsä. Mieluummin juo kotona kalsarikännejä kuin käy hallissa katsomassa pelejä taikka baarissa. Tähänkö sitä on tottuminen? Onhan nuo yleisömäärät olleet aika huonoja tälle syksyä, ei ne tosin minusta johdu varmaankaan. No oon minä yhdesti käynyt katsomassa pelin ja myöskin baarissa kerran tälle syksyä, se täytyy myöntää.
Lonkeroa, liigaa ja saunaan sitten pelin jälkeen.Sauna, musiikkia, lonkeroa, liiga- ja mestiskiekkoa. Ei pöllömpi perjantai.
Kippis!
Hyvältä se tuoki kuulostaa.Lonkeroa, liigaa ja saunaan sitten pelin jälkeen.
Ernomaiselta kun tämän kaiken tekee hyvässä seurassa.Hyvältä se tuoki kuulostaa.
"Oma seura paras seura" Kyllähän se tekee hyvää olla muutama päivä omissa oloissa. Jaksaa taas maanantaina jauhaa paskaa työkavereiden kanssa.Ernomaiselta kun tämän kaiken tekee hyvässä seurassa.
Minä taas olen yleensä yötäpäivää yksin, niin on mukava olla hyvän ystävän seurassa."Oma seura paras seura" Kyllähän se tekee hyvää olla muutama päivä omissa oloissa. Jaksaa taas maanantaina jauhaa paskaa työkavereiden kanssa.
Työviikko takana. Jalat aika puhki kun on saanut toimittaa leipää vähän reilummin tällä viikolla. Käy kyllä treenistä tuo leipälaatikoiden roudaaminen portaita sun muita ramppeja ylös alas.
Nyt siis saunassa jo käyty ja Captain Morgan aukesi juuri. Ajattelin katsella jonkun konsertin YouTubesta ja sitten unta kupoliin.
Kippis!
Spiced Gold?
Hyi olkoon
Ainahan se ajatus lähtee liikkeelle, kun ottaa ensimmäiset.Hyllyssä olisi Laphroaig Quarter Cask pullo ja on siinä vielä viskiäkin sisällä. Taidan ottaa neuvoa- antavat. Mistähän tuokin sanonta ”ottaa neuvoa antavat” on lähtöisin?