Kalsarikänniketju

  • 5 208 117
  • 66 638

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja kaikki muut joita kiinnostaa, laittakaa yv. Alan oikeasti omalla ajallani puuhata Jim Pembrokelle kunnianosoitusta. Haluan että Stadi muistaa. Jim on parhaita vaikutteita mitä on ulkomailta saatu. Vaikutti suomalaiseen pop- ja rock-kulttuuriin niin paljon. Kukaan ulkkari ei ole vaikuttanut ikinä niin paljon.

Jim oli niitä merkittäviä maahanmuuttajia.
 

redpecka

Jäsen
Jim kuiskaa: Tramdriver gonna get me there... ja sen jälkeen vasta jännä alkaa.

Valtava pala suomalaista rockia. Tänne vähän tuurilla eksynyt britti. Mitä se tekikään.
Wikipedian mukaan joku varkautelainen vosu sen Suomeen pyydysti. Joo, kuka tahansa voi tonne mennä kirjoittamaan että minä se olin.

Anyway, de todos modos, sulla on kyllä hyvä ja laaja musiikkituntemus. Tietty se ultimaattinen & fanaattinen brittipoppifanitus menee hyvien rajojen ulkopuolelle, mutta noin muuten.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
En tiiä saisiko näitä nyt kuunnella kun en ole kännissä. Tai kai krapula vielä lasketaan känniksi jos on pari promillee veressä varmaan.
Uuteen nousuun vaan.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kalsarikänneille ja junttiuden multihuipentumana taitaa kohta alkaa humaltumaan tässä fugen kämpän parvekkeella. Pari käppäilyreissua tänään tehtynä. Toki molemmilla käytiin ostamassa syömistä ja alkoholia kaupoista.

Keli kohtuu vilpoinen ja tuulinen, joten ei kummempia aktiviteetteja jaksa tähän loman alkuun.

Illalla jos kävisi juomat ottamassa Tauski baarissa ja Mundossa? Junttiako? Kyllä!!

Sen verran pitää korjata, että Tauski baari ei ole tänään auki, joten muualle on suunnattava. Itseasiassa yllättävän monet paikat ovat täällä kiinne näin maanantaina.
 
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Opiskelijan lempipäivä eli pikkulauantai. Noh, mikäs tässä kalsarikännään. Tämähän on ihan mukavaa hommaa näin vaihteeksi johan tässä oli pitkä tauko ilman kalsarointia.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
DS9 ja kyllä on erilaisia nämä madonreikä siirtymät sarjan alussa ja lopussa. Kummallisia erikoistehosteita jne.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Meinasin tässä juuri vastata toimarin sähköpostiin kalsaroidessani. Mietin kuitenkin kaksi kertaa ja en vastannut. Maanantaina sitten. Hänellä ei ole työaikoja, minulla on.
 

Glove

Jäsen
DS9 ja kyllä on erilaisia nämä madonreikä siirtymät sarjan alussa ja lopussa. Kummallisia erikoistehosteita jne.
En tiedä mikä on DS9, mun auto on DS4...

Meinasin tässä juuri vastata toimarin sähköpostiin kalsaroidessani. Mietin kuitenkin kaksi kertaa ja en vastannut. Maanantaina sitten. Hänellä ei ole työaikoja, minulla on.
Helvetin hyvä päätös Nummis.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En tiedä mikä on DS9, mun auto on DS4...
Star Trek Deep Space 9. Kun juo yksin himassa kaljaa on mukava katsella Star Trekin vanhoja jaksoja Netflixistä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Helvetin hyvä päätös Nummis.
Varmaan se oli. Meinasin jo vastata, että "Se on promokuva sinusta, ihan oikean valokuvaajan ottama. Mitä haluat siihen tilalle? Laitetaanko vaikka kissakuva?"
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Täällä ollaan! Onkos täällä muita kalsarihenkilöitä paikalla?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Täällä ollaan! Onkos täällä muita kalsarihenkilöitä paikalla?
No miten sen nyt ottaa taas. Zoom päällä ja siellä on ihmisiä mutta en heidän kanssaan kommunikoi.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Kohtalotovereita siis löytyy. Näillä mennään sanois Virmasen Masakin. Ja näillähän mennään.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tänään mennään normaalin sarja/leffakatselun sijaan audiolinjalla virvokkeita nautiskellen. Tänään kuuntelussa mustaa huumoria viljelevä Radio Sodoma.

 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Todella pitkästä aikaa oikein pitkän kaavan kalsaroinnit, kun talvimyrsky raivoaa ulkona ja on lapsivapaa sekä täysin ohjelmaton viikonloppu, ja aikaa vain itselle. Aloitin jo kolme tuntia sitten, ja elimistöni ei normaalisti pysty ottamaan edes alkoholia vastaan ennen kuin kello lyö 18 :D nyt ollaan siis hc-kalsaroinnin ytimessä.. musiikitkin sen mukaan



 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Nyt loppu tipaton tammikuu. Uudenvuoden kaljoja aloin hiihtolenkin jälkeen juomaan ja wsop Monnettia. Hyvältähän tuo maistuu. Tunnen itseni, menen aikaisin nukkumaan. Ja kuorsaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös