Kalsarikänniketju

  • 5 210 191
  • 66 655

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Nasumista tuli mieleen se niitten viimenen keikka Suomessa, kun Keijo oli lauteilla. Seistiin ukkeleitten kanssa siellä takana ja kun lähti The Smallest Man soimaan, niin ympärillä olevat ihmiset ihan vähän katteli, että mitäs vittua nämä ihmiset meinaa.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
En päässyt tasollenne, pahoittelen, mutta moikkuli teille kaikille!
Menen nyt nukkumaan, tiedoksi teille kaikille joita tämä ilmoitus kiinnostaa.
Nyt Kake. Mies ei voi koskaan sanoa "moikkuli" vakavalla naamalla tai ilman vahvaa sarkasmia. Ei vaan voi.

Hyvää yötä, huomenna (tai tarkemmin sanottuna tänään) sitten otan itsekin jotain.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nasumista tuli mieleen se niitten viimenen keikka Suomessa, kun Keijo oli lauteilla. Seistiin ukkeleitten kanssa siellä takana ja kun lähti The Smallest Man soimaan, niin ympärillä olevat ihmiset ihan vähän katteli, että mitäs vittua nämä ihmiset meinaa.
Joo itse olin samalla keikalla silloin. Olihan siinä hienosti pahoinpidelty olo kun poistui pitistä illan päätyttyä. Nosturissahan se.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
(1)
  • Tykkää
Reactions: Kale

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vittu, ensimmäinen perjantai aikoihin, kun en jäänyt ylitöihin. Ja eka päivä tällä viikolla, kun ei näin käynyt. Syyspuolella tuli skipattua suunnilleen kaikki KooKoon viikkomatsit, koska ylityöt. Joka kerta oli kaikki valmiina, eli paita ja muut kamat toiveikkaasti autossa, mutta sitten jäätiinkin vittu töihin ja katsottiin telkkarista jostain tokasta erästä lähtien. Onhan se vituttanut, mutta minkäs teet, kun olet tämän duunin valinnut.

Otan sille. Tänä perjantaina en jäänyt ylitöihin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Täytyy kyllä sanoa että Meta Loaf on jäänyt hyvin pitkälti tuntemattomaksi artistiksi. Toki olen vähän nuori ja silleen. Sain tänään vasta selville että Meat Loaf oli Fight Clubissa mukana. Olen senkin elokuvan katsonut joskus junnuna, mutta ei ihan ole avautunut niillä katseluilla miksi kyseessä olisi yksi parhaista elokuvista ikinä.



 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo




Lepää rauhassa, Burke Shelley. Tämä on niin spesiaali kipale. Pieni metallifani minussa aina muistaa tämän kappaleen. Ja sen muistaa moni muukin. Koska me kaikki olemme lopulta metallifaneja.

Jumalauta tämä on kova. Pikkuisen on silti haikea olo. Nytkö se "Breadfan"-äijä lähti. Tätä vetää Maiden, Metallica ja vaikka ketkä.

Tämä on metallin unohtumattomimpia kappaleita.
 
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings




Lepää rauhassa, Burke Shelley. Tämä on niin spesiaali kipale. Pieni metallifani minussa aina muistaa tämän kappaleen. Ja sen muistaa moni muukin. Koska me kaikki olemme lopulta metallifaneja.

Jumalauta tämä on kova. Pikkuisen on silti haikea olo. Nytkö se "Breadfan"-äijä lähti.

Tässä on kyllä piinaava riffi. Soolossa toki hienoa kun kulkee korvasta toiseen. Aika moni tuon aikakauden yhtye ja artisti on ollut listalla joita pitäisi kuunnella, ihan Hendrixista lähtien.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lisää kaihoisia muistoja.

En nyt muistaakseni käynyt hirveän näyttävästi itkemässä rip-ketjussa Jim Pembrokea, mutta en toisaalta kokenut tarvettakaan Wiguja sen lähemmäs 30 vuotta diggailleena. Jim Pembroke on merkittävin ulkomainen vaikute mitä suomalaiseen musiikkiin on tullut.

Kun kuulin Jim Pembroken kuolemasta, olin surullinen. Tuli pala kurkkuun. Mutta vielä enemmän olin kiitollinen. Jim oli niin tärkeä. Olen onnellinen, että ehdin nähdä Jimin ja Wigut monta kertaa. Nytkin kuuntelen Jimiä.

Mies jonka elämäntyö elää ikuisesti suomalaisessa pop- ja rockmusiikissa. Sellainen on Jim Pembroke.

Jim Pembroke elää ikuisesti.


 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Edelliseen liittyen, käykää oikeasti katsomassa näitä legendoja. Esimerkiksi Gutsi veti Kantsussa viime elokuussa eikä sitä kukaan mainostanut. Itse olin toki eturivissä, koska Gutsi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jim kuiskaa: Tramdriver gonna get me there... ja sen jälkeen vasta jännä alkaa.

Valtava pala suomalaista rockia. Tänne vähän tuurilla eksynyt britti. Mitä se tekikään.

Ketä muita lähtee patsaaseen mukaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös