Kalsarikänniketju

  • 5 210 148
  • 66 655
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Viikon ollut täysin yksin, ainoastaan alkoholi seurana. Ei vapaasta tahdosta, vaan korona, ei mulla vaan muilla. Jano.
 
Tajusin, että olen kokenut enemmän Tapparan mestaruuksia, kuin tulen ikinä kokemaan.

Vaikeaa uskoa, että vielä 11 näkee. (Prove me wrong Tappara!)

Samalla ymmärtää sen, miksi Kansallis-sosialistisessa Saksassa, Neuvostoliitossa ja varhaisessa Suomen Tasavallassa,. arvuutettiiin yksilölajeja korkealle. Ei blokkiutumista.

Alun perin joukkueurheilua, kunhan ei aiheuta blokkiutumista, siedettiin .

Mutta ainoastaan demokraattissa maissa sitä katseltiin:" rivalryt, me hallitaan!"

Totariltäärisessä yhteiskunnassa tuokin on vaarallista, mutta näennäisdemokraattisissa maissa se on loistavaa!

Jos kansa suhtautuisi samalla vakaumuksella politiikkaan kuin urheiluun, niin eläisimme erinäköisessä maailmassa...

Huomenna on taas selvinpäin, ryömi töihin.

Tappara!

(Paljon huonompia rakkauden kohteita löytyy jopa Tampereelta)
 

Glove

Jäsen
Yhden viskin oon juonu ja vielä on kollarit jalassa, mutta eiköhän tämä tästä käänny pieniksi kalsarikänneiksi.

Kippis ja hyvää uutta vuotta kaikille.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Scandinavian Music Groupin keikka Tavastialla peruuntui tunnetuista syistä. Onneksi sille oli aina toimiva vaihtoehto: kalsaroinnit.

Kyllähän tässä mielellään pienet ottaa, kun tänäänkin oli työpäivä melkein sinne perus-neljään saakka.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllähän sitä heti töistä päästyä otettiin ensimmäinen uuden vuoden malja. Ei välttämättä jaksa ees kovin myöhään valvoa.

@nummenkallio Sähän meet ensi kesänä Duran Duran keikalle, kai kunnon takapiiskan kanssa?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@nummenkallio Sähän meet ensi kesänä Duran Duran keikalle, kai kunnon takapiiskan kanssa?

Hyvä muistutus! Nyt pitäisi alkaa kasvattaa, että ehtii. Silloin junnuna halusin kyllä näyttää Duraneilta, etenkin Nick Rhodesilta.

Silti luulen, että Business in the front, party on the back -malli ei ole enää tämän ikäiselle miehelle se imartelevin. Yritetään pitää se nykyinen tukka siistinä, enemmän se on sitä business-mallia. Party-malliin ei liene paluuta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Amatöörit jonottaa Alkoon viittä vaille kuusi.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Nyt vetäisen pitkästä aikaa rehelliset kalsarikännit. Piti käydä hakemassa repullinen lisää, kun viinipullosta tuli hyvä fiilis ja vielä ehti.

Joulu äidin kanssa ja uusi vuosi äidin, lasteni ja siskon perheen kanssa (pieniä lapsia jotka herättivät aikaisin). Vuoden viimeisenä päivänä vielä kummitätini hautajaiset. Nyt osuu loppiainen oikeaan kohtaan. Voi vetää pään täyteen yksin kotona ilman mitään syytä eikä tarvitse aamulla tehdä töitä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ai niin tämäkin ketju on olemassa. Josko sitä saisi tänne suollettua taas muutaman viestin kun on maistissa ja yksin koneen ääressä. The Wire katsonnassa taas vaihteeksi ja röökillä ollessa kuunnella Nasumia.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ai niin tämäkin ketju on olemassa. Josko sitä saisi tänne suollettua taas muutaman viestin kun on maistissa ja yksin koneen ääressä. The Wire katsonnassa taas vaihteeksi ja röökillä ollessa kuunnella Nasumia.
Itse itsekseni "katson" jenkkifutista. Denver vs Kansas tuolla pelaavat. Enimmäkseen tulee luuria katsottua ja kirjoiteltua tänne. Kohta taitaa kääntyä humalatilan puolelle. Pari pikkusikariakin käynyt polttamassa. Viimeksi sikarit ja alkoholit joulupäivänä.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
@Ollakseni metallimiehiä muistaakseni. Hitto kun harmittaa, kun eilen jäi rajoitusten takia näkemättä Korpiklaani ja Fear of domination. Ehkä turhan löysää teitsille, mutta miulle toimii.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Katon jälkilähetyksenä Dallas-Pittsburghia (Nemo lausuu pittsburg).
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
@Ollakseni metallimiehiä muistaakseni. Hitto kun harmittaa, kun eilen jäi rajoitusten takia näkemättä Korpiklaani ja Fear of domination. Ehkä turhan löysää teitsille, mutta miulle toimii.
Metallimiehiä joo. Itse en ole hetkeen keikoilla käynyt taas (viimeksi olin Pintandwefallia katsomassa, joka on maailman paras bändi). Jos sitä keväämmällä lähtisi taas.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings




Voi olla ehkä pitkästyttävä keikka monien mielestä, mutta miusta ehkä paras metalli yhtyeen esiintyminen, toki älyttömän huonolla kuvan laadulla.

Filthiä ei olekaan ikinä tullut nähtyä livenä. Lähinnä kun ei ole vuoden 2005 jälkeinen materiaali kiinnostanut niin kun pääsi keikalla käynti ikään niin tulossa on uutta kamaa pitkälti.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Filthiä ei olekaan ikinä tullut nähtyä livenä. Lähinnä kun ei ole vuoden 2005 jälkeinen materiaali kiinnostanut niin kun pääsi keikalla käynti ikään niin tulossa on uutta kamaa pitkälti.
Itse näin ensimmäisen kerran Ilosaarirockissa 97. Jotenkin 16 vuotias Krepo oli päässyt lähtemään itsekseen Lappeesta Joensuuhun festareille. Toki c kasetilta kuunneltu ja äännitelty principle of evil made fesh ja dusk and her embrace albumit. Oli joka tapauksessa melko lailla jännä housussa 2 teltassa tuolla, kun kasvomaalattua monstereiden seurassa haltioituneena katsoin keikkaa.

Toisen kerran näin Cofin Espoon Kivenlahti Rockissa ehkä 2010? Ei sitten ollut niin justiinsa nähdä enään. Midianiin asti tykkäsin saamaristi, sittemmin ihan kuunneltavaa settiä. Ei vain iske oikein millään tapaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös