Kalsarikänniketju

  • 5 290 252
  • 66 740

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onhan tässä tullut juotua kello 10.30 lähtien. 24-packin Sandelssia ostin ja nyt on noin puolet siitä juotu. Huomenna pitäisi mennä luennolle kello 8.15 ja menenkin.

Kyllähän tässä jo kovasti odottaa SM-Liigan alkamista. Torstaina pitänee mennä ihan paikan päälle seuraamaan paikallispeliä, bussilla ja junalla Pasilaan ja sitten ennen peliä pihvit naamaan BBQ Housessa. Siinä sitten voi ottaa olutta vapaasti torstaina, kuten tänäänkin (asun Porvoossa ja perjantai on vapaa). Tiistai- ja torstaikännit, se on opiskelijan viikko, kun viikonloppu menee töissä. Toki sunnuntaina töiden jälkeen kello 4.00 (yöllä) voi vetää pienet tumut, mutta onko se järkevää.

No, ihmetellään tässä sitten, että onko tässäkin järkeä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Täälläkin pöhnäilyä tiedossa. Yrtitetään pitää mopo käsissä. Saa nähdä kuinka käy.

Minä yritän saada mopon keulimaan, mutta edellä mainitsin jo kaiken mitä omistan. No niiden lisäksi omistan pankkilainaa ilman mitään konkreettista.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä yritän saada mopon keulimaan, mutta edellä mainitsin jo kaiken mitä omistan. No niiden lisäksi omistan pankkilainaa ilman mitään konkreettista.

No sievästi kymmenen vajaaseen pariin tuntiin niin saattaa jo keuliakin. Oli taas niin hieno esitys Suomelta potkupallossa, että taidan jättää sen mopon käsissä pitämisen muille ja juoda kiukulla.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No sievästi kymmenen vajaaseen pariin tuntiin niin saattaa jo keuliakin. Oli taas niin hieno esitys Suomelta potkupallossa, että taidan jättää sen mopon käsissä pitämisen muille ja juoda kiukulla.

Eiku tässäkin on mulla ongelma. Pitää näytellä, että joisin sivistyneesti. Mites noin jatkoa ajatellen tuo peli Suomelle merkkasi? En jaksa ettiä tietoja mistään.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eiku tässäkin on mulla ongelma. Pitää näytellä, että joisin sivistyneesti. Mites noin jatkoa ajatellen tuo peli Suomelle merkkasi? En jaksa ettiä tietoja mistään.

Eiköhän nämä karsinnat olleet tässä ainakin kisoihin pääsyä ajatellen. Tosin epätodennäköistä se oli jo ennen tätä peliä. Itseasiassa ihan OKhan Suomen karsinnat ovat menneet Venäjä pelejä ja tätä lukuunottamatta. Mielestäni eteenpäin menty ainakin jollain tasolla.

Nyt loppuissa peleissä vaan esim Tim Sparvia kentälle. Tosin Markus Heikkinen on maamme tasoon nähden loistava omalla paikallaan ja yksi lempipelaajistani, mutta nyt alkaa olla mielestäni jo Sparvin aika. Seuraaviin karsintoihin voi jo harkita esim Teemu Pukkia riippuen hänen kehityksestään ja peliajastaan seurajoukkueessa sekä alle 21-vuotiaiden tilanteesta.

Viime karsinnoissa oltiin jo melko lähellä kuten myös vuonna-97. Tuota Unkari peliä tuli oltua paikanpäällä katsomassa ja voin sanoa, että 12-vuotiasta vitutti kuin sitä pientä jyrsijää jonka ruoka oli kohmeessa, kun vesisateessa peli päättyi lopulta niin kuin päättyi.

Lisää olutta...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo Vana Tallinnaa tässä temmon. Ei mausta heti uskoisi että tähänkin on saatu piilotettua se 40%. Sormet on ihan tahmeana. Silmätkin meinaa seistä päässä, mutta ihan vaan väsymyksestä. Perjantaina voisin kävästä taas Tallinnassa viinaa hakemassa, viime reissulla kun sain pari matkalahjakorttia. Hotellienkin hintoja vähän katselin. Ämmä mököttää.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo Vana Tallinnaa tässä temmon. Ei mausta heti uskoisi että tähänkin on saatu piilotettua se 40%. Sormet on ihan tahmeana. Silmätkin meinaa seistä päässä, mutta ihan vaan väsymyksestä. Perjantaina voisin kävästä taas Tallinnassa viinaa hakemassa, viime reissulla kun sain pari matkalahjakorttia. Hotellienkin hintoja vähän katselin. Ämmä mököttää.

Naaras mökötää ilman syytä? :) Tallinnassa olisi kyllä mukava käydä. Myöskin muun, kuin viinan (esim kulttuurin takia). Prahaan olis tarkoitus ensi keväänä lähteä noin kuukaudeksi. Toivotaan, et työtilanne antaa periksi. Lisää taas olutta.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
En mää tosta futiksesta tiiä.. Ei oo oikeen koskaan ollut mun juttu. Toki sitä skidinä naapureiden kanssa pelas tätä "omaa pussia" jos termi on teille kellekkään tuttu. En kyllä jaksanut niin tarkasti jaksanut lukea, että puhuitteko futiksesta vai mistä, niin ei siitä sen enempää...

Hyvää iltaa/yötä/aamua/mitä tahansa teille! Ite selailen internetiä ja nautin kossua. Hyvä musiikki kruunaa illan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naaras mökötää ilman syytä? :)
No kyllähän se naisena nyt mua syyttelee milloin mistäkin, mutta auta armias jos itse olisitte kuulemassa niitä sen juttuja. Pari kertaa oon sanonutkin sille, että mennäänkö kertomaan omat mielipiteemme jollekin puolueettomalle ulkopuoliselle taholle. Nyttemmin en ole jaksanut tosta ämmästä enää sen kummemmin stressata. Pitäis vaan olla tiukkana ja sanoa sille että ykskin pieni mökötys vielä niin pistän sut kilometritehtaalle. Ennen se jotenkin vaikutti paljon fiksummalta.

Noh, vartin näyttää kestävän yksi paukku.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Naiset on naisia. Ei niitä kukaan mies voi täysin ymmärtää. Oma vaimokokelas kitisee välillä ihan aikuisten oikeasti turhasta ja sehän vituttaa välillä ja raakasti. Sama asenne sulla on kuin mulla, Pete. Ja kun muija aina toistaa, että mun vika ei ole, kun sitä vituttaa, niin enpä jaksa pahemmin asialla päätä vaivata. Kyllähän se välillä vituttaa, jos muija angstaa pitempään, mutta kyllä sen kestää.

Tai sit ei kestä. nimim. viinaa naamaan.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän se valitus vitutusta aiheuttaa, mut ite en mitään väritöntä naista edes halua. Valittaa ennemmin ku istuu nurkassa virkkaamassa patalappua tms (toki kaikki kunnia patalapunvirkkaajille. Eivät vain makuuni ole) Onhan nuo naiset sen verran omituisia otuksia, et ei yleensä tiedä miten niitä mielyttäis (tai tietää mut ei vaan kykene toimimaan niin). Ja lisää olutta...
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kyllähän se valitus vitutusta aiheuttaa, mut ite en mitään väritöntä naista edes halua.

Totta, kyllähän se vituttaisi enemmän, jos muijalla ei mitään omia mielipiteitään/vitutuksia olisi. Jos nainen olisi täysin hajuton, väritön tai mielipiteetön, niin kyllä siinä mielenkiinto loppuisi alta aika yksikön.

Toki rajansa on aina kaikella. Kyllä naisella pitää mielipiteitä olla. Nyt lisää Salmiakki Kossua naamariin.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Otteluseurantaketjusta tänne. Pakko sitä on muutama mallas nauttia, voitto Rinkelinmäeltä on aina voitto, kahden pisteenkin. Huomenna tosin työpäivä, että ihan rauhallisesti vain.

Maistuu, sekä mallas, että pisteet.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Voishan sitä SaiPan voiton kunniaksi ottaa muutaman oluen.. Nyt on aika hyvä fiilis kieltämättä. Kippis!
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ite en ota minkään sm-liigajoukkueen voiton kunniaksi. Otetaan muuten vaan pari Smirnoffia, kun oli jäänyt sitä tonne jääkaappiin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Lätkäkausi lähti käyntiin. Kauden avauksen kunniaksi nautin mallasta. Hiljaista tuntuu tässä ketjussa tänään olevan, mutta se ei haittaa. Syksyn varma merkki on, että sm-liiga pyörähtää käyntiin. Tiistaina täytyy mennä katsomaan eka matsi livenä.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Karhulaatikko aukesi jo. Mitä tässä odottelemaan sen pitempiä, kaljaa koneeseen - kone käyntiin - voi poika! Hillityt perseet ensin, sitten katsellaan josko se kuumopo karkaisi käsistä totaalisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös