Vielä tässä vähän sinnitellään. Tuleepahan parempi kooma yöksi kun dokaa kunnolla. Saa nukutuksi. Ehkä.Öitä ja kuulemiin.
Vielä tässä vähän sinnitellään. Tuleepahan parempi kooma yöksi kun dokaa kunnolla. Saa nukutuksi. Ehkä.Öitä ja kuulemiin.
Chisu saanut kilpailijan? Missä? Paskin naisartisti Jipun jälkeen? Muuta en keksi
Ainut mihin voi luottaa on KKK, vaikka usko onkin horjunut. Anteeksi siitä. Mistä voi seurata edes tilannetietoja ottelusta Sport Recife - Botafogo?
Ainut mihin voi luottaa on KKK, vaikka usko onkin horjunut. Anteeksi siitä. Mistä voi seurata edes tilannetietoja ottelusta Sport Recife - Botafogo?
Noh, ainakin atdhe.net löytyisi toimiva linkki. Ja niin, alla vasta muutama tölkki olutta ja pullo viiniä.. Varmaan hyvä tulee..
Kattelin kyllä, mutten huomannut moista. Taitaa olla tarkistuksen paikka.
Ei taija tiuken silmissä olla koodekit kunnossa.
tiuke on hyvä ja kertoo että kuin pelin täytyy päättyä, uskoakseni vedot kiinni. Voidaan porukalla huutaa sulle pokeriin lisää pelimerkkejä.
SPT 2 - 1 BOT ja pelattu 62'
Vai mitä kysyttiin?
tiuke on hyvä ja kertoo että kuin pelin täytyy päättyä, uskoakseni vedot kiinni. Voidaan porukalla huutaa sulle pokeriin lisää pelimerkkejä.
E: "We've reached max viewers from your country", taitaa olla monta jänskääjää sun puolesta
Jos toi viesti tulee (jatkossakin), niin kannattaa ladata se ultrasurf ja käyttää sitä ja win exploreria, niin toimii hyvin.
Jos toi viesti tulee (jatkossakin), niin kannattaa ladata se ultrasurf ja käyttää sitä ja win exploreria, niin toimii hyvin.
Kaikki muut hävis kuin tuhka tuuleen? Niinhän siinä usain (bolt) käy.
Mieluiten ff kuitenkin näin henk koht, mutta tietääpähän muut palstan lukijat tälläkin hetkellä kannustaessaan tiuken tiimiä.
Mä en edes tiedä, että kummat on kummat, joten kannatan molempia.
Oliko se pelkästään 1x2 vai tulosvetoa?
Nyt pusketaan arvoitusta kuninkaalle. Vai mikä maestro se olikaan, mitä nimeä piti käyttää, Jere? Johtajalle jokatapauksessa tulis täältä ehdotelmia, Chisu on saanut kilpailijan. Kristiina Brask - Kuivilla susta. Kotikylän tytön puolia täytyy sen verran pitää.
Nyt tiuke jumaliste! Kristiina Braks ei ole kilpåailija hyvälle ystävälleni kisulle...
...dydydydydydyddydyydyydyy....mä pullotan mun kyyneleet ja myyn ne saharaan....