Kutoskympit offsuitena ketuttaa. Antakaa nyt herra siunaa niitä linkkejä.
E: Siis musiikkia vailla. + pelattavia käsiä
Mikäli siis 106o vituttaa, niin kannattaa pelata huominen jatkoajan ompputurnee. Omppua ei varmaankaan voi pelata selvänä, joten sellainen 2-3 promillea on vaatimuksena (ainakin itselleni).. Palkinnot ovat mitä ovat, mutta muiden nöyryyttäminenhän on se pääasia, eikö?
Tämä on mulle täysin uutta... Mikä lafka kyseessä? Pelitilejä löytyy jo ties missä, suurimpaan osaan tehny mainitsemasi promilleharavan puitteissa tunnukset niin äärimmäisen heleppo muistaa salasanoja...
Löytyykö tästä asiasta eri ketjua? Jos, niin linkkiä pliis. Omppu on aina ollu enempi mun juttu ku toi matörfaker teksas.
Itsekin olen Ompun pelaajia, ja siitä aina tilini teen.
Tämä on mulle täysin uutta... Mikä lafka kyseessä? Pelitilejä löytyy jo ties missä, suurimpaan osaan tehny mainitsemasi promilleharavan puitteissa tunnukset niin äärimmäisen heleppo muistaa salasanoja...
Löytyykö tästä asiasta eri ketjua? Jos, niin linkkiä pliis. Omppu on aina ollu enempi mun juttu ku toi matörfaker teksas.
Ai täällä ihan tehdään tiliä... mulle nettipokeri on tapa tehdä häviötä humalassa. Vähempi siinä pätäkkiä menee ku kapakassa normi-iltana.
Joo, siis kuten mr Teho Ton linkkasi, niin huomenna Starsilla klo 20. (Ja mikäli sinulla ei ole tiliä/ rahaa starsin tilillä, niin heitä vaikka privalla nick ja siirrän sen 11$ sun tilille).
tiuke ja tosiFani hoodeilla mutta JWC-ideat hissukseen. Mitä mitä?
Nyt tämä menee jo liika vaikeaks (kännissä oon) vaikeaks, eli muistaakseni ei oo starsilla tiliä. Eli mitä helevettiä, teen tunnukset ja heti joku ois mulle dollareita siirtämässä tilille? Ja tuossa pokrukeskustelussa on 240 sivua ainakin. Nyt tartteis auttaa jonkun.
tiuke ja tosiFani hoodeilla mutta JWC-ideat hissukseen. Mitä mitä?